Forumin sanakirja

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Korjasin tuota hieman.
Pitäisköhän tehdä polli? --> Ennemmin olisin pollin kannalla.

Arvuuttelu siitä, että tehdäänkö polli vai ei on ollut myös suurta hupia joidenkin voorumistien kesken. Ja tähän törmää toisinaan vielä nykyäänkin. Löysin aihetta tutkiessani jopa runon missä viitataan tähän hokemaan.
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=510407&postcount=23
Tämäkin hokema menee voorumin Grand Old manille eli Oopeelle, joka on aiheen mielestäni tai muistaakseni keksinyt. Vai pitäisikö tätä pollata?
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Varikko - Wanhusten joskus käyttämä termi. Forumin mytologiassa se oli muinaisten forumilaisten alkukoti. Suuren Barbaarisodan melskeessä muinainen forumilaisten valittu kansa lähti maanpakoon ja löysi uuden vehreän ja neitseellisen laitumen, F1-Forumin. Varikko jäi barbaarien haltuun ja lopulta tuhoutui Tuomiopäivän tulessa.
Itse kuulun muutaman muun voorumilaisen (mm. Moe) kanssa niihin alkuasukkaisiin, jotka olivat voorumilla ennen varikon barbaarien tuloa tänne. Joka oli kyllä kieltämättä melko suuri muutos aikanaan. Siitä oli sekä hyvää, että huonoa. Kesti aikansa tottua.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Itse kuulun muutaman muun voorumilaisen (mm. Moe) kanssa niihin alkuasukkaisiin, jotka olivat voorumilla ennen varikon barbaarien tuloa tänne. Joka oli kyllä kieltämättä melko suuri muutos aikanaan. Siitä oli sekä hyvää, että huonoa. Kesti aikansa tottua.
Ilman Varikon mukaansatempaavan raikkaan ryhmän saapumista olisitte Moen kanssa jarnanneet itsenne ja toisenne hengiltä jo vuosituhannen vaihteessa.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Ett silleen!!!!!1 oli jaskan käyttämä loppukaneetti, eräänlainen sigu ennen siguja, jonka paikoin harkitsematon käyttö aiheutti aikoinaan myrskyn vesilasissa ja pakotti jopa Modet tulemaan kaapista ulos vastaamaan raivokkain äänenpainoin ettei sellaista vankia ole.. tai siis ettei se väärin ole. Hahmo jaska kuitenkin lopetti hokeman käytön pian myrskyn jälkeen.
Tarkennettakoon, että ihan alunperinhän meikäsetä käytti tota postauksissaan mutta Jaska anasti ton hokeman multa Varikolla syksyllä -97 tai -98. Ja ihan hyvä että anasti.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Tunnustaudun tuon tagin luojaksi. Ihan vaan siltä pohjalta, että hahmo Pendellstock oli todennäköisesti itse tagannyt tyyliin "Pendellstock on kingi" tai jotain muuta vastaavaa. Hahmon esiintyminen oli muutoinkin vähän turhan omaa minää ilman mitään botnea, että tempaisin moisen tagin. Messagemeiningillä.
Nyt vasta tajusin, että kertapiikiksi tarkoitettu tagini on saanut ihan oman elämän. Mä siis loin vaan sen ensimmäisen. Koko loppusaaste on ihan muiden tahojen neropatteilua. Ehkä jopa sylttytehtaan.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Nyt vasta tajusin, että kertapiikiksi tarkoitettu tagini on saanut ihan oman elämän. Mä siis loin vaan sen ensimmäisen. Koko loppusaaste on ihan muiden tahojen neropatteilua. Ehkä jopa sylttytehtaan.
Itse veikkaan, "pendellstock on kuningas" on myös sarkastisessa mielessä luotu tagi. Ainakin näin sen ekaa kertaa Lancia Delta -keskustelussa, jossa Pendeltocks onnistui herättämään kummastusta mielipiteillään ja argumentaatiotyylillään.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Toinen maailma – Vipeille suunniteltu alue, jonka toteutusta on odoteltu jo jonkin aikaa. Myös AJ:n julkaisema kuvakooste F1-kisaviikonlopuista
Tavallaan olet oikeassa, mutta jotenkin tuntuu, ettet oikeastaan voisi olla enämpi väärässä!
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Jonin metsänpolttoriitistä voisi joku taitavampi vääntää kuvauksen. Ja jos olen oikeassa, niin tämä perustuu lauseeseen "Joko panen tai poltan metsän."
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Tavallaan olet oikeassa, mutta jotenkin tuntuu, ettet oikeastaan voisi olla enämpi väärässä!
Et vois niinku ottaa pois kokonaan tuon Vipeille suunnatun alueen...sillä ei ole alkuperäisen Toisen maailman kanssa kaiketi mitään tekemistä. Kuten ei muuten milläkään muulla jutulla, koska Toinen Maailma on käsitteenä käsittämätön. (kaikille muille paitsi AJ:lle!)
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Kalapolut-esitteet, vanginvartijat kera raivokkaiden ääntenpainojen, kanikonttorit ja Pub-Mary lienevät kanssa perinneromantiikkaa?

Ja vielä kun tietäis kuka Kukin on.
 

Otto Hokkanen

Well-known member
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
8542
Sijainti
Tampere
Jonin metsänpolttoriitistä voisi joku taitavampi vääntää kuvauksen. Ja jos olen oikeassa, niin tämä perustuu lauseeseen "Joko panen tai poltan metsän."
Kyseessä on Jonin vastaus tivaan "Juopotteletko Juhannuksena?" [sic].

Raitis nuorukaisemme ilmoitti jämäkästi jättävänsä alkoholin nauttimatta ja keskittyvänsä muihin perinteisiin tapoihin viettää ukonjuhlaa:
Nope. Ehkä panen tai poltan metsän. :ahem:
Sittemmin metsän polttamisesta on muodostunut vertauskuva seksittä jäämiselle.
 
Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
T: nim. Jusban

Jusban ilmeisesti on käyttänyt tätä melko usein, vai mistä lie peräisin?
Tähän ei liity sen enempää mystiikkaa, kuin että minä kopioin Jusbanin signaturen ja sitten muutama muu komppasi mua. :)

Miksi näin sitten tein, niin minä en tiedä! Onhan se aika cool signature! :ahem:
 
Ylös