Fyysisen olotilasi päällimmäiset tuntemuksesi just nyt?

Captain Howdy

Well-known member
Minä yritän koiraharrastukseni kautta saattaa tuon mäyräkoirani luola, metsästys- sekä muotovalioksi. Mutta luulenpa, että tämän forumin ruokavalio on kurski. Eiks nii?

markoj

Custom User
Yritin vähentää särkylääkkeitä. Ei ihan onnistunut ratkaisu, ainakaan nukkumista ajatellen.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Huomenna aamupäivällä (tai no vähän yli 11 lähtee lento paikallista aikaa, Suomessa kakskytävailla kolme, siis Suomen aikaan) lento Finsikillä kohti Suomea ja eikö saatana iske joku hemmetin vilustuminen taas päälle. Lähinnä yskittää pirusti. Kävin jo apteekista hakemassa kasan rohtoja (lähinnä yskänlääkettä ja nenäspraytä) ja lääkäriltä vielä resptikamaa (yskänlääketabuja yöksi, jos ei muuten saa nukutuksi) päälle, ihan vaan varoiksi kun en suoraansanottuna ole lainkaan tietoinen siitä, mitä Suomessa nykyään edes saa ilman reseptiä eikä oikein iskis lähteä siellä heti lääkäriäkään ettimään. Kuumetta ei ole, joten ehkä tää on vaan pientä ohimenevää vilustumista. Ainakin toivon.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Edelleenkin tila kohentunut radikaalisti sen jäkeen, kun ryhdyin noita pillreita syömään. Suuresti ihmettelen, jos tuo ei ole sitä oikeaa lääkettä, mutta paskaakos niistä tietää. Yritin jokatapauksessa vartavasten uskotella ittelleni, mahdollista plaseboefektiä välttääkseni, että mun tuurilla ihan varmasti syön kalkkitabuja, joten en edes odota, että olis jotain vaikutusta :rolleyes:
Yllätyin hieman, kun kävin taas aamupäivällä sairaalassa kontrollissa, kun kertoivat, etten tule koskaan varmuudella tietämään söinkö nää ekat 8 viikkoa plaseboa vaiko ei. Top secret tietoa, jostain syystä. Eivät ilahtuneet, kun totesin, että tarttee pistää sitten yksi pilleri sivuun ja lähettää se laboratorioon tutkittavaksi :eek:

Lääkäri kyllä totesi, epävirallisesti toki, että tuloksien perusteella hän voi kyllä vakuutta mulle, etten syö plaseboa.

Laskivat pillerit kummastakin purkista ja näköjään, sikälimikäli laskivat oikein, mitäen tosin en pidä lainkaan itsestäänselvyytenä, olen jotenkin kämmännyt, koska toisessa purkissa oli jäljellä 65 tabua ja toisessa 64. Syön siitä päivässä 4 tabua, aamulla kaksi ja illalla kaksi, kummallakin kerralla yksi kappale kummastakin purkista.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Perskele. Ajelin eilen 548 km ja ei ollut edes illalla karmean jumi olo.

Lauantaina oli siitä joogaa pitkin venytyksin, ja nyt olen kattellut telkkaria vääntäen itteni semmoiseen solmuun, ettei meinaa ilman apua päästä nalkista.

Eli tehnyt sellaisia pitkiä venytyksiä ihan kipurajoilla asti. Ja vähän ylikin. Näyttää oikeasti auttavan moinen meikäläiselle.

Nyt kävin salilla ja sen päälle uimassa, eikä ollut edes puoliksikaan niin karmeaa uiminen kuin yleensä salitreenin päälle.

burb

.
Selkä sekoilee. Ei tiijä koskaan tuolilta noustessa että onko selkä kivuton vai joutuuko taas kävelemään ankkakävelyä. Arvotaan seitsemän numeroa ja kolme lisänumeroa. Surrurrurrur rur.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Turku-Helsinki-Tallinna-Helsinki-Turku-autopesu-kauppa-koti suoritettu. Ihan paskana+plunssa :dunno:

burb

.
Olen näköjään jotenkin onnistunut naksauttamaan selän kuntoon. Ei ole vaivannut moneen tuntiin. Johan tuo monta päivää taas ahisti.

Elämän pieniä iloja. Pitäis varmaan osata olla kiitollinen, mutta tuskinpa osaan. Mistäs sitten valittais?

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Vaikkapa siitä miten vähän rahaa syydät minulle esim. lähifutuurissa sillä haluaisit toki antaa paljon enemmältikin, olenhan super mies ja hienoheppu.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Ensimmäiset päivät Suomessa menny kuumeessa ja köhiessä. Melko kehno ajoitus...

Siitä, kun viimeksi olin Suomessa talvella, etenkin joulukuussa, on jo niin pirun pitkä aika, että on päässy kokonaan unohtumaan kuinka hemmetin pitkään täällä etelärannikollakin on aamulla pimeää. Vaatii hieman totuttelua. Muistan kun vaimon kanssa olimme ensimmäistä kertaa talvellla Suomessa ja vaimo oli herännyt aamulla joskus kahdeksan aikoihin kuvitellen ulos vilkaistuaan kellon olevan ehkä 2 tai 3 yöllä. Oli ihmetelly aamuruuhkaa katsellessaan vallan kauheesti, että mitä ihmettä ne kaikki ihmiset tekevät ulkona keskellä yötä. Noh, luonnollisesti keskieurooppalainen valittaa Suomessa kesällä, että eihän täällä saa nukutuksi, kun on ihan liian valoisaa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Siitä, kun viimeksi olin Suomessa talvella, etenkin joulukuussa, on jo niin pirun pitkä aika, että on päässy kokonaan unohtumaan kuinka hemmetin pitkään täällä etelärannikollakin on aamulla pimeää. Vaatii hieman totuttelua. Muistan kun vaimon kanssa olimme ensimmäistä kertaa talvellla Suomessa ja vaimo oli herännyt aamulla joskus kahdeksan aikoihin kuvitellen ulos vilkaistuaan kellon olevan ehkä 2 tai 3 yöllä. Oli ihmetelly aamuruuhkaa katsellessaan vallan kauheesti, että mitä ihmettä ne kaikki ihmiset tekevät ulkona keskellä yötä. Noh, luonnollisesti keskieurooppalainen valittaa Suomessa kesällä, että eihän täällä saa nukutuksi, kun on ihan liian valoisaa.
Tässä kun sahaa Kuopion ja Hangon väliä, niin välillä hämmästelee sitä, miten iso ero näilläkin paikkakunnilla on valoisan ajan suhteen.

59.83°N 22.95°E Paikka Hanko 9:28 15:24
Kuopio 9:44 14:30

Sijainti
Oslo
Meinasi eilen ilmeisesti joku tauti iskeä - väsymys, kurkku ja niska kipeänä - mutta taisin selättää vaivan.