Vice
Reality bites
- Liittynyt
- 25.1.2007
- Viestit
- 6418
Ainahan se hiukan vaikeampaa seurattavaa on, kun monta eri luokkaa yhtä aikaa kilpailee ja autoja eri luokissa on eri määrät. Ensi vuodeksi kaavailtu GT1 World Championship ajattaa sitten pelkkää GT1-kalustoa radalla, mutta saapa nähdä miten siinä käy.
G2 & G3 ovat tällaisia invitation luokkia, GT4 ajeli kisansa aiemmin viikonloppuna.
GT1 Maserati saavuttaa Audia joka kierroksella 4-10+ sekuntia, menee tiukaksi kolmossija vielä... ruuhkastakin toki kiinni. Mutta se on selvää, että jompikumpi Corveteista tämän voiton ottaa laitteiden kestäessä (sadettakaan ei einnusteiden mukaan ole enää luvassa). Kestävyyskisoissa todellakin mennyt hyvin, Le Mansissa GT1-voitto ja nyt mitä todennäköisimmin täälläkin :thumbup: Tekee hyvää myös Hezemansille ja kumppaneille.
Myös GT2 päässyt nyt todella lähelle kokonaistilanteen kärkeä GT1-sekoilujen vuoksi.
edit: ohi taidettiin audista jo mennä, ainakin väliakaisesti
G2 & G3 ovat tällaisia invitation luokkia, GT4 ajeli kisansa aiemmin viikonloppuna.
GT1 Maserati saavuttaa Audia joka kierroksella 4-10+ sekuntia, menee tiukaksi kolmossija vielä... ruuhkastakin toki kiinni. Mutta se on selvää, että jompikumpi Corveteista tämän voiton ottaa laitteiden kestäessä (sadettakaan ei einnusteiden mukaan ole enää luvassa). Kestävyyskisoissa todellakin mennyt hyvin, Le Mansissa GT1-voitto ja nyt mitä todennäköisimmin täälläkin :thumbup: Tekee hyvää myös Hezemansille ja kumppaneille.
Myös GT2 päässyt nyt todella lähelle kokonaistilanteen kärkeä GT1-sekoilujen vuoksi.
edit: ohi taidettiin audista jo mennä, ainakin väliakaisesti
Viimeksi muokattu: