Eikö sen pitäis olla SR9 nyt kun Radical on taas LMP2-luokan vireessä? Nissanin bensakoneella Radical kuulemma kulki Snettertonissa 2 sekkaa kovempaa kuin Touareg dieselmöykyllä.Radical SR10 Nissan ECO Racing oli testannut autoaan viime viikolla Englannin Snettertonissa Harri Toivosen kuskaamana.
Käytännössähän sen pitäis olla SR9, mutta tuleekohan tuosta heidän projektista kummiskaan mitään vaikka testejä ajavatkin, en ihan 100% varmaksi sanoisi että ovat mukana ensi vuonna Le mans 24:sessa.Eikö sen pitäis olla SR9 nyt kun Radical on taas LMP2-luokan vireessä? Nissanin bensakoneella Radical kuulemma kulki Snettertonissa 2 sekkaa kovempaa kuin Touareg dieselmöykyllä.
Tarkoitus oli osallistua vuoden 2008 Sebringin ALMS kisaan.Millos ton ECO:n piti osallistua Sebringiin ensimmäisen kerran, tais olla jo jokunen vuosi sitten. Radio Suomessa tms. oli Toivosen haastattelukin.
Ihmettelin kyllä itsekin kun kuulin Shaw'n toimivan Silverstonen kilpailun selostajana. Ensiksikin siitä syystä, että eikö MM-sarjan promoottorilla ollut varaa kiinnittään näin korkea-arvoiseen sarjaan yhtä pääselostajaa ja toiseksi että miten juuri Jeremy on päätynyt selostamaan jotain näin muovista ja hänelle kaukaista sarjaa?Jeremy Shaw saisi pitäytyä varikkoreportterina - viikonloppuna huomasi, että päästyään ykkösjuontajaksi alkaa jutut loppua nopeasti kesken.
Ian Dawsonin silloinen Taurus Motorsport osallistui tuolla Lolalla ja V10 dieselillä Le Mansiin jo 2004. Ajoivat 35 kierrosta. Silverstonen 1000km elokuussa taisi olla V10:n menestyksekkäin kisa, pääsivät puoleen matkaan.Mielestäni se oli jo joskus 2006. Niin tarkkaan en oo tota projektia seurannut, että onko vielä samasta jutusta kyse. Silloin 2006 oli vielä autona Lola B2K/10.
Toivonen oli 2006 Sebringin Entry Listissä, tiiminä "GroupBio", jotain biodiisseli-projektia se oli silloin. Muistan että forumilla muutaman viestin verran aiheesta juteltiin ja Toivosta oli YLE:n johonkin radio-ohjelmaan haastateltu aiheesta, mut ei löydä ei sit millään niitä viestejä :jaska:Radical, ECO Racing ja Toivanen ilmestyivät kuvoihin muistaakseni 2007 loppuvuodesta.
Hope Polevisionista tuli mieleen, että ei Valle Mäkelä sitten löytänyt euroopasta/amerikasta tälle kaudelle työpaikkaa kun ei aja missään sarjassa ainakaan vielä tässä vaiheessa vuotta, onkohan edes kotimaan sarjoissa mukana?.FLM:n nopein oli #48 Hope Polevision.