Kauan siinä meni ennenkuin Maukka paljastui....:0)...
Kyllä, viikkoja on ehtinyt vierähtää päätöksestä, jota ei vieläkään voi vahvistaa :dunno: Jos siihen lisättäisiin vielä toinen FIA GTx -sarja, niin olisi kohta niin kiire, että tarvitsisin paikalle henkilökohtaisen avustajan. CARTer voisi lähteä mukaan voitelemaan Ratelia.
Tuo väitetty uusi ja kiireinen Marc VDS -talli sai muuten yhden auton Le Mansiin, mikä on myös mielenkiintoista.
Portugalin testi oli medialta suljettu, mutta ilmeisesti legendaarinen turkulaistoimittaja oli paikalla naamioituneena paikalliseksi ratavalvojaksi. Tulosmonitorilla näkyi vain auton numero ja tiimin nimi, joten sen tarkempaa faktaa ei ole olemassa siitä kuka ajoi ja milloin, eikä saman auton eri kuljettajat olleet erikseen mainittuina samalla tuloslistalla, mutta Gavin tosiaan ajoi toisen päivän nopeimman ajan, Aston oli kakkosena ja Pertti oli ansaitusti hyvin tyytyväinen omaan vauhtiinsa.
Mielenkiintoista muuten, että päivän uutisen mukaan tasaustestit hoitava Bouchut on tehnyt sopimuksen Lamborghini-tiimin kanssa. Saas nähdä miten FIA tämän selittää. Portugalissa joku tiimeistä sitä kysyi ja vastaus oli melko ympäripyöreä tyyliin: "Tämän hetken tietomme mukaan Christopherilla ei ole voimassa olevaa sopimusta yhdenkään tiimin kanssa." Siihen hommaan olisi muutenkin useampi sata parempaa vaihtoehtoa ja nyt vielä paremmalla syyllä. Ei niin, että olisi mitään henkilökohtaista, sillä häntä on usein kutsuttu parhaaksi ystäväkseni.
Meillä jatkuu testit tällä viikolla Espanjassa ja ensi viikolla kurvaillaan Italiassa ja sen jälkeen viikonloppuna ajetaan Paul Ricardilla seuraavat viralliset harjoitukset. Siellä pitäisi saada sitten kuntoon tuo Balance of Performance eli autojen lopulliset säädöt ja samalla selviää, missä vauhdissa eri merkit ovat.