Sama viiva, mutta eri luokka, joten ei päästä keskenään kisaamaan. Toni ajaa GTLM -luokassa, joka vastaa WEC:n GTE:tä. Me taas kilpailemme GTD-luokassa, jossa käytössä on GT3-autot ja puolet kuskeista pitää olla luokiteltu amatööreiksi (Bronze tai Silver). Tonin koko kauden ajopari on entinen F1-kuski, minun taas on kiinteistösijoittaja. GTLM:ssä on vapaa rengas (lue: kaikilla Michelin) ja muissa luokissa kivikovat Continentalit. Hienoa kuitenkin, että siellä on muitakin suomalaisia, niin ei tarvitse yksin olla hiljaa.
Edit: piti vielä lisätä, että IMSA:n tavoitteena on, että GTLM ja GTD -luokkien välinen ero olisi n. 4 sekuntia kierroksella, radasta hieman riippuen. Renkaat tekevät siitä suuren osan ja loput muilla säännöillä. Viikonlopun Daytonan testeissä gäppi oli hieman vähemmän, n. 3s. Meidän moottoritehoja jo pudotettiin 10%, jotta sitä eroa syntyisi muuallakin kuin mutkissa.