Häkkinen on nopeampi kuin Schumacher

Valde

Well-known member
Liittynyt
8.4.2003
Viestit
3148
Observer sanoi:
Se tasaväkisyyshän riippuu siitä miten kilpailukykyinen kalusto on. Kolmanneksi parhaalla autolla Kimi jäi parhaalla autolla ajaneesta Sumista 2 pistettä vuosi sitten.
Ota huomioon, että vanhalla - paremmin voimasuhteita kuvaavalla - pistelaskujärjestelmällä ero olisi ollut ihan eri tasoa. Schumi voitti kuusi kisaa ja Kimi yhden. Lisäksi sitä kuinka paljon Ferrari oli Mclarenia parempi emme tarkalleen ja varmasti tiedä. Voimme tietysti kehäpäätellä yhtä sun toista, omista ennalta asetetuista lähtökohdista käsin. Tarkoitan sitä, että arvio heijastaa helposti niitä käsityksiä, mitkä ennalta on jo omaksuttu koskien Räikköstä ja Schumacheria. En väitä, etteikö Kimi ihan hyvin voinut olla Schumia parempi tuona kautena. Tuona vuotena Schumilla oli sellainen notkahdus, jota ei koskaan aikaisemmin miehen uralla ole ollut. Tämän takia ei mielestäni ole oikein viitata juuri tuohon kauteen jonkinlaisena Schumi vs. Kimi -indikaattorina.
 

JT

Well-known member
Liittynyt
24.11.2003
Viestit
386
Lisäksi Ferrarilla oli suurimman osan kaudesta selvästi huonommat renkaat, kunnes FIA puuttui asiaan :wink: Selvää oli kuitenkin, ettei juuri tästä syystä Ferrari todellakaan ollut esimerkiksi Unkarissa paras auto ja McLaren kolmanneksi paras, niin kuin Observer julistaa.
 

Oho

Senile membrane
Liittynyt
3.1.2000
Viestit
2357
Sijainti
Lounaalla
Valde sanoi:
[B Tuona vuotena Schumilla oli sellainen notkahdus, jota ei koskaan aikaisemmin miehen uralla ole ollut. Tämän takia ei mielestäni ole oikein viitata juuri tuohon kauteen jonkinlaisena Schumi vs. Kimi -indikaattorina. [/B]
Niin notkumisten syytä on aina hankala arvioida, Schumcaherin 03 kausi tosiaan muistutti räpiköinniltään Häkkisen 99 kautta, molemmissa tapauksissa vastuu varmaankin jakautuu sekä tallin että kuljettajan välille ja syyt varmaan hiukan saman suuntaiset, otteen herpaantuminen vastuksen puutteessa.

Edelleen Häkkinenkin tuli kauteen 00 sitten taas hyvin valmistatuneena, samaa vaan ei voinut sanoa McLarenista, joka hyvinkin saattoi maksaa Mikalle yli 30 pojoa suhteessa Schumcaheriin kauden kolmessa ekassa kisassa.
 

General FUp

Well-known member
Liittynyt
18.2.2004
Viestit
1088
Sijainti
tSadi
Oho sanoi:
Niin notkumisten syytä on aina hankala arvioida, Schumcaherin 03 kausi tosiaan muistutti räpiköinniltään Häkkisen 99 kautta, molemmissa tapauksissa vastuu varmaankin jakautuu sekä tallin että kuljettajan välille ja syyt varmaan hiukan saman suuntaiset, otteen herpaantuminen vastuksen puutteessa.

Edelleen Häkkinenkin tuli kauteen 00 sitten taas hyvin valmistatuneena, samaa vaan ei voinut sanoa McLarenista, joka hyvinkin saattoi maksaa Mikalle yli 30 pojoa suhteessa Schumcaheriin kauden kolmessa ekassa kisassa.
Tuo oli muuten aikas loistava vertaus, siis Schumin kauden 2003 ja Häkän 1999:n osalta. Ehkä Silverstonen jälkeen vaan näytti siltä että "se on siinä". Ilman Häkän notkumista ei Edmund olisi ollut lähelläkään voittoa, tästä olen varma. Sama päteekin sitten Schumiin 2003..
 

belated

Well-known member
Liittynyt
25.1.2002
Viestit
1843
Sijainti
Αθήνα
Observer sanoi:
Se tasaväkisyyshän riippuu siitä miten kilpailukykyinen kalusto on. Kolmanneksi parhaalla autolla Kimi jäi parhaalla autolla ajaneesta Sumista 2 pistettä vuosi sitten.
Tais olla viidenneksi paras se auto Kimillä. Edellä Ferrarit ja Williamsit.
 

Karpow

Korpikylän korskea orhi
Liittynyt
26.3.2001
Viestit
3316
Sijainti
Kauhajoki
Se muuten ottaakin päähän kauden 2000 avauskisoissa. Mika johti kaikkia kolmea ensimmäistä kisaa ja jokaisessa voitto valui hiekkaan (tai pikemminkin radalle) teknisten vikojen takia kärkipaikalta. San Marinossa päästiin sentään maaliin, mutta potentiaaliset 20 pistettä meni Australiassa ja Brasiliassa. 12 pistettä vähintään. Brasiliassa todennäköisemmin 10. Loppukaudella, USAssa, meni myös pisteitä. Vähintään 6, mutta todennäköisesti 10 ottaen huomioon Mikan vauhdin ennen kuin Mersu sanoi jälleen työsopimuksensa irti.

McLaren ei myöskään käyttänyt tallimääräyksiä Ferrarin tapaan. Australiassa ja Kanadassa Ferrari pelasi Schumin pussiin. McLaren olisi voinut tehdä samoin Ranskassa ja Englannissa Mikan hyväksi, mutta ei. Urheilullisesti oikein, mutta mestaruustaiston kannalta olisi pitänyt toimia kuten Ferrarilla. Mikasta olisi pitänyt tehdä selvä ykköskuski ja luoda samanlaiset olosuhteet Mikalle McLarenilla kuin mitä Schumilla oli Ferrarilla. Silloin Mikasta olisi leivottu kolminkertainen mestari suhteellisen helposti. Schumi ei todennäköisesti olisi kestänyt paineita, jos Mikan etumatka Span jälkeen olisi ollut 14 pistettä (Laskettu 8 lisäpojoa Ranskasta ja Englannista).

Menettihän toki Schumikin niitä pisteitä teknisiin vikoihin. Monacossa varma voitto ja Ranskassa 3. sija. Mika keskeytti teknisiin vikoihin kuitenkin 2 kertaa kärjestä ja kerran 2. sijalta, joten ei ole epäilystäkään kumpi niistä kärsi enemmän. Schumin ajamat kolarit ovat kaksipiippuinen juttu. Niistä voidaan syyttää (Saksan mälliä varsinkin) myös häntä itseään.

Mutta sellaista on elämä. Kaudella 2001 McLaren levisi Mikan alta lähes kaikissa niissä kisoissa, joissa oli mahdollisuudet voittoihin. Australiassa oli varikkotaktiikkan ansiosta mahdollisuudet Schumin lyömiseen (Mikan mukaan ainakin): auto hajosi 2. sijalta. Legendaarisen Espanjan GP:n kaikki muistavat... Varma voitto savuna ilmaan viimeisellä kierroksella. Monacossa Mika oli Schumin takapuskurissa kiinni aina siihen asti, kunnes hajosi jotain ohjauksesta.

McLaren oli jokatapuksessa niin paljon Ferraria hitaampi, ettei sillä olisi mestaruutta voitettu, vaikka luotettavuutta olisi löytynyt. Voittoja olisi kuitenkin tullut mukavasti. Tai no, enpäs mene vannomaan... Mika ei ajanut omalla tasollana monessa kisassa, koska Coulthard oli niissä selvästi edellä. Se ei ollut normaalia. Mika alistui kohtaloonsa varmasti viimeistään Itävallan jälkeen ja joukkuepelaajana ei häirinnyt DC:n epätoivoista "taistelua" mestaruudesta. As sad as it is. :(

No onneksi tuli sentään ne upeaakin upeammat voitot Englannista ja Jenkeistä! Molemmat kuuluvat varmasti Mikan hienoinpien voittojen joukkoon! :thumbup:
 

Karpow

Korpikylän korskea orhi
Liittynyt
26.3.2001
Viestit
3316
Sijainti
Kauhajoki
General FUp sanoi:
Tuo oli muuten aikas loistava vertaus, siis Schumin kauden 2003 ja Häkän 1999:n osalta. Ehkä Silverstonen jälkeen vaan näytti siltä että "se on siinä". Ilman Häkän notkumista ei Edmund olisi ollut lähelläkään voittoa, tästä olen varma. Sama päteekin sitten Schumiin 2003..
Totta ja 50% Eddie voitoistakin piti lahjoittaa tallitoverilta. Mika taas ei saanut mitään ilmaiseksi, vaan jokaisen voiton hän ajoi itse, eikä ilmaisia pisteitä annettu ainuttakaan tallitoverilta. Päinvastoin! DC söi Mikan pisteitä niin Itävallassa kuin Begiassakin! Itävallassa, kuten kaikki muistavat, DC meni kaiken lisäksi puskemaan Mikan kärkipaikalta ulos ensimmäisellä kierroksella! :mad_old: Talli ei todellakaan helpottanut Mikan elämää yhtään (silloinkaan).

Irvine ei vauhdissa ollut lähelläkään Häkkistä, vaan Eddien ainut toivo oli se, että Mikalle sattuu jotain. Ja sattuihan sitä... Tallitoverin nenälle hyppimisen lisäksi varikkotiimi pilasi Mikan kisan Englannissa (rengasta ei saatu paikoilleen ja lopuksi se irtosi kokonaan) ja Saksassa (bensaletkut eivät toimineet). Tottakai molemmissa Mika johti ylivoimaisesti perinteiseen tyyliinsä. Saksassa olisi voitu taistella vielä voitosta, mutta se taistelu loppui kierroksen pieleen menneen varikkokäynnin jälkeen räjähtäneeseen renkaaseen.

Ei Mikakaan puhtain paperein selvinnyt kaudesta, vaan pari ulosajoa tuli Mikan tilille. Niistä viis... Töppälihän esimerkiksi Schumikin, kuten Kanadassa. Mutta muuten, Mika ajo loistavasti sillä kaudella, mutta lähes kaikki muu mikä voi mennä pieleen, meni pieleen ja DC:tä ei älytty pitää aisoissa.

Mestaruus kuitenkin tuli ja se on pääasia. :thumbup:



Eddien mestaruus olisi sopinut lähinnä vitsiksi:

Ladies and gentlemen! Saammeko esitellä:

Eddie Irvine - F1 historian hitain maailmanmestari!

* Mestari, joka hävisi haastajalleen joka kisassa yleensä noin kierroksen.
* Mestari, jonka mestaruuskauden voitoista 50% lahjoitetiin hänen tallitovereilta!

Ja nyt saa taputtaa! Tai nauraa! :D
 
Viimeksi muokattu:

miika

Well-known member
Liittynyt
14.10.1999
Viestit
1141
Huima lista. Britti arvioitsiat ovat pistäneet todella parastaan.

Listan numero 5, loi uransa aiemmin kuin luultavasti listan laatijoiden isätkään olivat syntyneet, mutta silti sieltä jostain viimevuosisadan alusta, ennen edes omaa itsenäisyyttämme, tämä henkilö on rankattu kaikkien aikojen 5 nopeimmaksi!

http://peugeot.mainspot.net/pics/pic058.shtml

Mukavasti listan alkupäästä löytyy tietenkin Brittejäkin oikein mukavasti. Mikakin oli toki aivan järjettömän nopea, ja on. Mutta jos oli nopeampi kuin vuodesta toiseen mestaruuksia haaliva Schumi, niin miksei häntä, kun hänellä oli motivaatiotakin palata, niin miksei häntä haettu vaikka väkipakolla näyttämään nopeuttaan kuninkuusluokkaan, vai onko tämän listan tieto vain brittitoimittajien hallussa?
 

JT

Well-known member
Liittynyt
24.11.2003
Viestit
386
On aika ristiriitaista väittää, että Irvine olisi ollut historian huonoin maailmanmestari parin lahjoitetun voiton ansiosta, jos samaan hengenvetoon vaaditaan, että Coulthardin olisi pitänyt lahjoittaa Häkkiselle useampia voittoja mestaruuksien varmistamiseksi.
 

Karpow

Korpikylän korskea orhi
Liittynyt
26.3.2001
Viestit
3316
Sijainti
Kauhajoki
Mika sentään voitti niitä kisoja kasapäin ja ei ole varmaankaan väärin väittää, että esim. Schumi on saanut sijoja tallitoveriltaan lahjaksi monen monituista kertaa ja ehdottoman ykköskuskin aseman, jota ei esim. Mikalla koskaan ollut samassa mittakaavassa kuin Schumilla.

Eddie ajoi urallaan yhden ainoan loistavan voiton (Itävalta 1999)ja sekin tuli pahimman MM-kilpailijan tallitoverin avustuksella. Australian voitto ei ollut kovinkaan kummoinen. Silloinkin Eddie peri kärkipaikan Mikan teknisten ongelmien takia ja maaliin mies tuli niukin naukin huomattavasti heikommalla kalustolla ajaneita Frentzeniä ja pikku Schumia.
 
Viimeksi muokattu:

JT

Well-known member
Liittynyt
24.11.2003
Viestit
386
Toisaalta ei Mika pystynyt koskaan samalla tavalla ykköskuskin asemaa ottamaan kuin Schumi. Coulthard oli ajoittain ihan ajamalla nopeampi ja keräsi parina vuonna enemmän MM-pisteitä. Myös vuonna 2000 tilanne oli kauden puoliväliin asti hyvin tasainen. Ei Schumille voittoja tarvinnut lahjoittaa kuin vasta Itävallassa 2002.
 

Karpow

Korpikylän korskea orhi
Liittynyt
26.3.2001
Viestit
3316
Sijainti
Kauhajoki
JT sanoi:
Toisaalta ei Mika pystynyt koskaan samalla tavalla ykköskuskin asemaa ottamaan kuin Schumi. Coulthard oli ajoittain ihan ajamalla nopeampi ja keräsi parina vuonna enemmän MM-pisteitä. Myös vuonna 2000 tilanne oli kauden puoliväliin asti hyvin tasainen. Ei Schumille voittoja tarvinnut lahjoittaa kuin vasta Itävallassa 2002.
Voi Herra Jeesus... Ei Schumi sitä ole mitenkään ottanut. Se oli annettu hänelle tallin toimesta sopimuspaperissa, ennenkuin hän oli ajanut metriäkään Ferrarilla! Coulthard keräsi pisteitä tosiaan parina vuonna enemmän pisteitä kuin Mika, mutta vain lähinnä kaluston kestävyyden ansiosta. Schumacherilla ei ole koskaan ollut epäluotettavampaa kalustoa kuin tallitoverillaan.

Muistan muuten vieläkin selvästi kauden 1999 avauskisan ja Eddien voiton jälkeen, kuinka Ross Brawn sanoi kova äänisesti medialle suurin piirtein seuraavaa: "Schumacher on meidän ykköskuljettajamme, eikä tämä yksi kisa muuta tilannetta mitenkään. On naivia kuvitella mitään muuta." Eli, kun Schumi oli yht'äkkiä pisteissä tallitoverin perässä, tiimin johto oli heti paijaamassa Schumia ja pönkittämässä tämän itseluottamusta.

Ferrarilla kaikki tehdän Schumin eteen ja varmistetaan 100 kertaa auto ennen kisan alkua ja tallitoveri jätetään vähemmälle huomiolla kauden alusta asti. Mika ei samanlaisesta kohtelusta päässyt koskaan nauttimaan kuin kausien 98, 99 ja 2000 päätöskisoissa. Se teki kisaamisen huomattavasti helpommaksi Schumille, kun ei tarvinnut ajatella kauden alussa, että tallitoveri pitää voittaa ensin. Schumi voi heti keskittyä vain kilpailevan tallin vastustajan lyömiseen, kun hän tietää, että talli keskityy vain ja ainoastaan häneen ja tallitoveri on kauden alusta asti vain hänen aseenkantaja. Tietysti, kun Mikalle ei tällaisia etuuksia suotu kauden alusta asti, oli samalla luottamuksen osoitus tallin johdolta. He tiesivät, ettei Mika moista itsetunnon ja egon pönkitystä tarvinnut. Uskonkin, että henkisesti Mika oli/on Schumia vahvempi kuljettaja.

Kaudella 2001 Mika oli kyllä oikeasti ajoittain hitaampi kuin David, mutta syistä, jotka mainitsin jo aikaisemmin. Monacon GP:n jälkeen Mikan ajatukset siirtyivät selvästi jo uran lopettamiseen. Siihen saakka Mikan vauhti oli ollut kohdallaan, mutta sen jälkeen suoritus taso oli kateissa monissa kisoissa. Se ei ollut mikään ihme, koska auto levisi jatkuvasti radalle hyviltä sijoilta ja kun voittoihinkin oli hyvät mahdollisuudet. Onneksi Mika piristyi loppukautta kohti ja vauhti löytyi taas, joka seurauksena tuli ne uran kaksi viimeistä ja hienoa voittoa. Oli kuitenkin selvää, että mestaruusmahdollisuuksien katoaminen savuna ilmaan jo kauden alussa nakersi pahasti Mikan ajohaluja.
 
Viimeksi muokattu:

JT

Well-known member
Liittynyt
24.11.2003
Viestit
386
No ei Schumi sitä ykköskuskin asemaansa olisi koskaan saanut, ellei Ferrari olisi tiennyt ja nähnyt hänen olevan ylivertainen kuljettaja. Ja kyllähän sekin oli kaikkien nähtävissä, ettei Irvinella ollut samanlaisella kalustolla koskaan mitään asiaa Schumin vauhtiin. Mites vaikka Malesia ja Japani 1999, eikö Ferrari silloinkaan tukenut Irvinea, vaikka tämä taisteli mestaruudesta?

Dennis kyllä joutui pönkittämään Häkkisen itseluottamusta lahjoittamalla ensimmäisen voiton Jerezissä.
 

Nasu

Tollona Tollereihin
Liittynyt
12.7.1999
Viestit
984
Sijainti
Keski-suomi
JT sanoi:
No ei Schumi sitä ykköskuskin asemaansa olisi koskaan saanut, ellei Ferrari olisi tiennyt ja nähnyt hänen olevan ylivertainen kuljettaja. Ja kyllähän sekin oli kaikkien nähtävissä, ettei Irvinella ollut samanlaisella kalustolla koskaan mitään asiaa Schumin vauhtiin. Mites vaikka Malesia ja Japani 1999, eikö Ferrari silloinkaan tukenut Irvinea, vaikka tämä taisteli mestaruudesta?

Dennis kyllä joutui pönkittämään Häkkisen itseluottamusta lahjoittamalla ensimmäisen voiton Jerezissä.
Nuo sinun juttusi vaikuttavat siltä että tässä olet sinä joka joudut pönkittämää omaa itseluottamustasi kun'jumalasi' miihkali hävisi Mikalle tässä Autosportin 'tutkimuksessa':ahem: :ahem:
 

Karpow

Korpikylän korskea orhi
Liittynyt
26.3.2001
Viestit
3316
Sijainti
Kauhajoki
JT sanoi:
No ei Schumi sitä ykköskuskin asemaansa olisi koskaan saanut, ellei Ferrari olisi tiennyt ja nähnyt hänen olevan ylivertainen kuljettaja. Ja kyllähän sekin oli kaikkien nähtävissä, ettei Irvinella ollut samanlaisella kalustolla koskaan mitään asiaa Schumin vauhtiin. Mites vaikka Malesia ja Japani 1999, eikö Ferrari silloinkaan tukenut Irvinea, vaikka tämä taisteli mestaruudesta?

Dennis kyllä joutui pönkittämään Häkkisen itseluottamusta lahjoittamalla ensimmäisen voiton Jerezissä.
Jos kuski on todellakin ylivertainen, ei hän mitään ykköskuskin asemaa tarvitse. Toisen tallin kuljettajan on kuitenkin vaikea taistella sellaista kuskia vastaan, jonka pussiin pelaa koko vastustajatalli, ellei hänellä ole samaa asemaa tallissa. Kyllähän se oli kaikkien nähtävissä, ettei Irvinellä ollut mitään asiaa Schumin vauhtiin, mutta myös se oli nähtävissä, että Schumi sai huomattavasti parempaa palvelua tallissa. Samanlaisella palvelulla olisi Irvinen ja Schumin ero ollut varmasti huomattavasti pienempi. Ei ehkä yhtä pieni kuin Mikan ja Davidin, mutta selvästi pienempi kuitenkin. Pidän kuitenkin Davidiä Eddietä parempana kuskina. Huomattavasti.

Kuitenkin, on typerää ja epäurheilumaista, että jo valmiiksi paremman kuskin asemaa pönkitetään ykköskuskin statuksella ja tallimääräyksillä kauden alusta asti. Mitä se kertoo sellaisesta kuskista? En voi vetää muuta johtopäätöstä kuin sen, että hän ei olisi ilman niitä tarpeeksi hyvä voittaakseen mestaruuden! :D

Tallimääräykset ovat mielestäni ok kauden lopussa, kun toinen tallin kuskeista on menettänyt mestaruusmahdollisuuden. Ferrari kuitenkin pelaa aina Schumin pussiin, kauden alusta asti. Siinä on melkoinen ero.
 
Viimeksi muokattu:

Black Leopard

Pantera negra
Liittynyt
23.5.2004
Viestit
8678
Sijainti
Läntinen Suomi
Mclaren teki erittäin huonon päätöksen kun ei viimeistään kaudelle 2000 ylentänyt Häkää selvään ykköskuljettajan asemaan tallissa.Coulthardilla oli kahdella edellisellä kaudella ollut aikaa näyttää tasonsa Mikaa vastaan ja molemmilla kerroilla mies oli hävinnyt selvästi.´99 tallin tasapuolinen kuljettajakohtelu oli maksaa molemmat mestaruudet ja lopulta hintana olikin merkkimestaruuden menetys.2000 tappio kärsittiinkin sitten tuplana.
 

Apa_02

Well-known member
Liittynyt
24.4.2001
Viestit
623
Black Leopard sanoi:
Mclaren teki erittäin huonon päätöksen kun ei viimeistään kaudelle 2000 ylentänyt Häkää selvään ykköskuljettajan asemaan tallissa.Coulthardilla oli kahdella edellisellä kaudella ollut aikaa näyttää tasonsa Mikaa vastaan ja molemmilla kerroilla mies oli hävinnyt selvästi.´99 tallin tasapuolinen kuljettajakohtelu oli maksaa molemmat mestaruudet ja lopulta hintana olikin merkkimestaruuden menetys.2000 tappio kärsittiinkin sitten tuplana.
Eiköhän tuo kuljettajien ainakin jonkunlainen tasa-arvoinen käsittely ole Ron Dennisille periaatekysymyksiä.
 

Karpow

Korpikylän korskea orhi
Liittynyt
26.3.2001
Viestit
3316
Sijainti
Kauhajoki
Onhan se. Ottaa vain päähän tuo Ferrarin yhden miehen politiikka. Niin kuin Schumacher ei muka olisi tarpeeksi hyvä muutenkin. Jätkälle tehdään kaikki niin helpoksi ja kun mies ajaa vielä murskaavan ylivoimaisella autolla, tehdään sitten sarjasta vielä tappavan tylsäkin. Yksi ja sama mies voittaa yhdellä ja samalla autolla. Vaihtaisi edes tallia. :thumbdown

Siksi olisi muuten ollut piristävää nähdä Häkä Williamsilla, kun muuten mies ajoi lähes koko uransa McLarenilla. :thumbup:
 

Black Leopard

Pantera negra
Liittynyt
23.5.2004
Viestit
8678
Sijainti
Läntinen Suomi
Apa_02 sanoi:
Eiköhän tuo kuljettajien ainakin jonkunlainen tasa-arvoinen käsittely ole Ron Dennisille periaatekysymyksiä.

On ja Ronille siitä hatunnosto.Mutta mikäli kuljettajien tasapuolinen kohtelu kauden loppuun asti johtaa tallille lopputuloksena voitettavissa olevien mestaruuksien menetykseen, sanoisin sen olevan huono asia.

Esim, mitä em.Coulthard oli jo kahdella kaudella (98-99)osoittanut olevansa Mikaa selvästi heikompi kuljettaja.
Kaudelle 2000 MH olisi täysin oikeutetusti voitu nostaa Mclarenilla ykköskuljettajan asemaan, koska hän oli jo kaksinkertainen mestari ja Schumacherin ykköshaastaja.

Mutta ei..... R.Dennis oli liian optimisti siinä että Schumacherin tasoinen kuljettaja voitettaisiin tasaisella 2 auton tallilla, vaikka Ferrari toimi vain ja ainoastaan Schumin hyväksi.

Sinällään tuo systeemi voi toimia myös hyvin, kuten kaksikko Senna ja Prost parhaana esimerkkinä osoittaa.

Uskon että myös Räikkönen/Montoya tulee toimimaan samaan tapaan.
 

pmv

Well-known member
Liittynyt
22.8.2000
Viestit
5787
Sijainti
Perä-Pohjola
Ron Dennisille kuljettajien välinen tasa-arvo tallissa on periaatekysymys, paitsi silloin kuin toisen kuskin nimi on Ayrton Senna tai Alain Prost ja silloinkin Senna menee Prostin edelle jos sattuvat yhtä aikaa olemaan tallissa. Muuten toki kuljettajat ovat tasa-arvoisia keskenään, jopa niin tasa-arvoisia että toisen kuskin kanssa ei välttämättä tarvi tehdä koko kauden mittaista sopimusta vaan edetään kisa kerrallaan.
 
Ylös