Hamilton viha?

talakem

Iltalehden toimitus
Misa1 sanoi:
Hmm, minä olen saanut sen käsityksen, että Alonso on kätyri. Työnantajaa selkään puukottava, olevinaan aina oikeassa, minä haluan kaiken tuen heti alkukaudesta lähtien, valehtelija sekä suuremman luokan kitisijä!

En oikein ymmärrä, miksi kukaan haluaisi palkata kyseistä kuskia? Häviää rookielle ja syyttää kaikkia muita paitsi itseään.

Ensin lyö manageriaan selkään, ja tekee sopimuksen hänen ja edellisen työnantajan selän takana. Tallin ja managerin joka nosti hänet ykkösiin, ja antoi hänelle ykköskuski aseman kahden mm:n voittamiseen, nöyrän ja hyvän kakkoskuskin avulla. Sen jälkeen uudessa tallissa kun ei saa samaa asemaa, puukottaa sitten sitä tallia selkään, kertomalla itsestään selviä todisteita työnantajastaan FIA:lle. Näitä samoja spy-hommia on harrastanut ja harrastaa kaikki tallit mutta heillä ei ole tuollaista k*sipäätä hommissa, joka paljastaisi heidän!

Tämän seurauksena kyseinen suhari entisestään vaan syyttää tallia kaikista vastoinkäymisistään.

Joten en voi ymmärtää mikä siinä kakkosluokan mestarissa kiinnostaa? Eihän tuo saa edes B-stonen renkaista itse parasta irti? :jaska:
:D :D :D :D :D :thumbup:

talakem

Iltalehden toimitus
Tämä Espanjan autourheiluliiton surullisen hahmon ritari on ollut viimeaikoina sellaisessa pyörityksessä että on tajunnut ottaa lusikasta oikein kiinni.

Aivan viimeisiä tapahtumia Herra Gracian ympärillä...:nope:

-rasistisia kommentteja lehdissä (väittää niitä vääriksi lainauksiksi)
-tappouhkauksia, yllätys Alonso faneilta ja herran kotimaasta...
-saanut osin aikaiseksi tämän "tasa-arvo tarkkailijan" Brasiliaan..
-kääntänyt takkinsa paripäivää sitten tästä tasa-arvosta...
-pääsee itse Dennisin vieraaksi Brasilian kisaan ja saa tulkin....

Hemmo ei edes ymmärrä Englantia joten ei ihme että hommat on lähtenyt käsistä...

Kyllä on Spanieleillä vaikeaa...

Gracia also revealed that he will be present at Interlagos at the invitation of Dennis.
"The only reason for my presence at Interlagos is because Ron Dennis had the courtesy to invite me."
"He showed his complete professionalism by offering Pedro Martinez de la Rosa as a translator so if I had any questions or doubts they could be resolved."

http://www.totalf1.com/view-article.php?newsid=232512
----------------------------------------------------------------------
Espanjan lehdistölläkään ei mene paljoa paremmin... :eek:

Spanish 'Diario As' journalist Carlos Miquel on Wednesday concurred that Massa's re-signing through to 2010 is a more than 81-word story.

"The only thing that is for sure is that (Kimi) Raikkonen is now in a weaker position with regards to the possible arrival (at Ferrari) of Alonso in 2009," he wrote.

http://www.totalf1.com/view-article.php?newsid=232524
------------------------------------------------------------

Rip3

Well-known member
Sijainti
Vaasa
- Olin 9-vuotias hänen kuollessaan. Hän oli sankarini. En koskaan halunnut näyttää tunteitani isäni edessä, joten itkin trailerin takana. Se oli elämäni käännekohta. Sen johdosta ymmärsin, että minun täytyi ottaa kaikki irti lahjakkuudestani, Hamilton sanoi The Mirror –lehden mukaan.

(MTV3)

Jep, kyllähän 9 vuotiaana tosiaan ajattelee noin :jaska:

V12

Well-known member
Just just. Juuri tälläinen lässytys saa veren kiehumaan. Itse olin tuolloin vielä vanhempi kuin Hami silloin ja ajatusmaailman ei ollu silloinkaan tuota luokkaa. Hyvää PeeÄrrää taas sieltä suunnasta.

Suoraan sanottuna moinen sympatian kalastelu on naurettavaa.

kasper

Well-known member
Voi vain kuvitella minkälaista Senna-lässytystä on tulossa jos Hamilton istuu sunnuntaina lehdistötilaisuudessa.

Juzo

Well-known member
Sijainti
Taipalsaari
Rip3 sanoi:
- Olin 9-vuotias hänen kuollessaan. Hän oli sankarini. En koskaan halunnut näyttää tunteitani isäni edessä, joten itkin trailerin takana. Se oli elämäni käännekohta. Sen johdosta ymmärsin, että minun täytyi ottaa kaikki irti lahjakkuudestani, Hamilton sanoi The Mirror –lehden mukaan.

(MTV3)

Jep, kyllähän 9 vuotiaana tosiaan ajattelee noin :jaska:
Miksi ei ajattelisi? Hamilton on kuitenkin ollut tuossa vaiheessa jo kolmasluokkalainen.

NiPzyyZ

Well-known member
Kaikki ihmisethän ovatkin samanlaisia ja kehittyvät TÄSMÄLLEEN samaan tahtiin... :jaska:

Overhouse

Well-known member
Juzo sanoi:
Miksi ei ajattelisi? Hamilton on kuitenkin ollut tuossa vaiheessa jo kolmasluokkalainen.
Ja oli ajanut kartingia jo monta vuotta, joten varmasti saattoi ajatella noin.

NiPzyyZ

Well-known member
Overhouse sanoi:
Ja oli ajanut kartingia jo monta vuotta, joten varmasti saattoi ajatella noin.
Jep, aivan. Täytyy kyllä sanoa, että aivan naurettavalla tavalla on pystynyt huomaamaan Alonso-katkeruuden muuttuvan Hamilton-katkeruudeksi Amerikan turneen aikana.

arzipuppy

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Hienoista jeesustelua, suokaa anteeksi

Tulin vaan semmosta ilmottamaan, että tulipa paska fiilis tätäkin toikkia lukiessa.
En kommentoi Hamiltonin tekemisiä tässä postauksessa, koska harva muukaan täällä on niin tehnyt, vaan on vaan syydetty tuota neekeriläppää joka hemmetin tuutista.

Jokaisen täysi-ikäisen ihmisen tulisi ymmärtää, että kyseinen nimike ei helpota maailman tasa-arvoistumista millään tavalla. Yksi neekeri siellä ja toinen täällä, niinhän te luulette. Tätäkin foorumia lukevat tummaihoiset. Oli tuo Lewis sitten kuinka vihattava olento tahansa, ei ole reilua ryhtyä käyttämään tätä kulunutta sanaa, koska se koskee aika montaa muutakin ihmistä, ei vain yhtä ihmistä, joka radalla pyörii.

Joten please, jättäkää se postauksistanne pois edes oman maineenne tähden.

arzipuppy

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Okei, mitäköhän sekoilin näin keskiyön hämärässä.
Enpä löytänytkään koko threadista hirveän montaa neekeri-uhittelua.
Vain parempi.

Sori, olkoon postaukseni "pelottava" uhkaus kaikille, joka ajatteli jatkaa dissaamista. Unia.

Sue_me

Well-known member
arzipuppy sanoi:
Okei, mitäköhän sekoilin näin keskiyön hämärässä.
Enpä löytänytkään koko threadista hirveän montaa neekeri-uhittelua.
Vain parempi.

Sori, olkoon postaukseni "pelottava" uhkaus kaikille, joka ajatteli jatkaa dissaamista. Unia.
Kyllä niitä huteja tulee itse kullekin :rolleyes:

Kerran banaania maistaneena en ole enää käyttänyt kiusallanikaan edellämainitsemaasi n-sanaa. Tuntuu olevan modejen punainen vaate tuo sana, vaikka se ei ole edes mikään haukkumanimi.

kessel

Well-known member
Sijainti
Tampere
arzipuppy sanoi:
Se on joo parempi hyökätä etukäteen. Saa paremmin unestakin kiinni kun on taas maailma pelastettu :thumbup:

007

Well-known member
Mitäh.. onko PR-neekeri haukkumasana :doubtful: No joka tapauksessa kas kummaa, että tuli juuri tältä Hamiltonilta Senna-voivotuksia, jotenkin oli jo odotettavissa :rolleyes: Kai hän ens vuonna menee Saksassa juutalaisten muistomerkille jos vaikka joku hänen kaveri joka sattuu olemaan juutalainen niin yllättäen kuolee vaikka auto-onnettomuudessa :D

Overhouse

Well-known member
007 sanoi:
Mitäh.. onko PR-neekeri haukkumasana :doubtful: No joka tapauksessa kas kummaa, että tuli juuri tältä Hamiltonilta Senna-voivotuksia, jotenkin oli jo odotettavissa :rolleyes: Kai hän ens vuonna menee Saksassa juutalaisten muistomerkille jos vaikka joku hänen kaveri joka sattuu olemaan juutalainen niin yllättäen kuolee vaikka auto-onnettomuudessa :D
Hamiltonhan sanoi jo ennen kauden alkua, että Senna on hänen sankarinsa, joten tuntuu jopa luonnolliselta tämä hautavisiitti.

Timppa78

License to SPY
Sijainti
Täällä
Overhouse sanoi:
Hamiltonhan sanoi jo ennen kauden alkua, että Senna on hänen sankarinsa, joten tuntuu jopa luonnolliselta tämä hautavisiitti.
Eikun haluaa lisää sympatiapisteitä, varsinkin FIAlta, briteiltä ja tummaihoisilta! :jaska: