OoPee
Nuori ikäisekseen
Ei jumalauta :nope:Moe Szyslak sanoi:Niin, aattele! Vittu Volkkarilla ja vielä kaljupäinen äijä :nope:
Jos tommosesta vielä paskalakit antais sakkoa, niin solis ilman muuta barrikaadeillelährön paikka! :thumbdown
Ei jumalauta :nope:Moe Szyslak sanoi:Niin, aattele! Vittu Volkkarilla ja vielä kaljupäinen äijä :nope:
Ei mulla ole nii hieanoo polkupyörää, jossa ois tuulilasija ne lensi kyl aika korkeella. :doubtful:Dominic sanoi:Lensivät suoraan polkupyörän tuulilasiin?
Mikäs omassa nimikkokampauksessa kiihdyttää?OoPee sanoi:Vaikka ei mua ne kaljupäiset niinkään häiritte, mutta ans olla jos siellä takanaroikkuvalla on ns. osuuspankkikampaus :eek!:
:nope: :thumbdown :thumbfh:
Kysykkin viälä :nope:Miguel sanoi:Mikäs omassa nimikkokampauksessa kiihdyttää?
Rankka viikonloppu vakkarihahmoillasi kun kaikki on myöhässä.72 sanoi:Tänään sinitakkinen mies oli pari minuuttia myöhässä. Metrolehdenjakajat olivat etuajassa. Somalialaisteinit ovat jääneet pois kokonaan, kerron, jos ilmaantuvat reitille. Baskeriäijä oli törkeesti myöhässä, huomasin hänellä tänään vihreämustaruudullisen kaulahuivin. Huivista puheenollen, huivinainenkin oli myöhässä, tänään hänellä oli lyhyt nahkatakki, ja uusi huivi, oranssi. Hän on lopettanut röökaamisen viikko sitten havaintojeni mukaan.
oli aamulla JA ILLALLAMutku sanoi:Vakivuorolla jos kuljen tulee aina
1) isohko nainen, jolla sellainen "bontso"-huivi (vai mikä se lienee...) vaikka olisi kuinka paljon pakkasta. Sitten se menee istumaan kuskin taakse ekaan riviin ja riisuu tämän huivin, koska hänellä on aina kuuma. Lienee koosta johtuvaa...
Naispuolinen henkilö......grrrrrrrr!S.A sanoi:Ei nyt ehkä varsinaisesti kuulu tähän toikkiin, mutta eilen koulusta tullessani istahdin aikaa tappamaan ja päivää paistattelemaan Lohjan Kirkkokentälle ja juttelin puolisentuntia jonkun mummelin (vai olisiko naispuolinen vanhempi henkilö korrektimpi ilmaisu?) kanssa.
'Vanhempi nainen' ei ole suomenkielinen ilmaisu. Jos käyttää moista muotoa, pitää olla mittari mistä se on vanhempi. Eli 'Minua vanhempi nainen'72 sanoi:Naispuolinen henkilö......grrrrrrrr!
Vanhempi nainen olisi tuossa yhteydessä parempi.
Joko sä sait kansakoulun päästötodistuksen? Onnea vaan läpimenosta!Moe Szyslak sanoi:Mulle napsahti rankasti miinuspisteitä kun moista muotoa (vanhempi) joskus ainekirjoituksessa käytin.![]()
Moe Szyslak sanoi:'Vanhempi nainen' ei ole suomenkielinen ilmaisu.![]()
Entä vanhempi konstaapeli?Moe Szyslak sanoi:'Vanhempi nainen' ei ole suomenkielinen ilmaisu. Jos käyttää moista muotoa, pitää olla mittari mistä se on vanhempi. Eli 'Minua vanhempi nainen'
'Vanhahko' on oikea suomenkielinen muoto.
Mulle napsahti rankasti miinuspisteitä kun moista muotoa (vanhempi) joskus ainekirjoituksessa käytin.![]()
Niin kuulee, muttei ole 'Suomea'.72 sanoi:Usein kuulee sanottavan "vanhempi rouva", ilman vertauskohdetta, viitaten senioriin.
Moe Szyslak sanoi:Niin kuulee, muttei ole 'Suomea'.![]()
vermula sanoi:Entä vanhempi konstaapeli?