Havainnot työ/koulumatkan varrella

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Moe Szyslak sanoi:
Niin, aattele! Vittu Volkkarilla ja vielä kaljupäinen äijä :nope:
Ei jumalauta :nope:

Jos tommosesta vielä paskalakit antais sakkoa, niin solis ilman muuta barrikaadeillelährön paikka! :thumbdown

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Vaikka ei mua ne kaljupäiset niinkään häiritte, mutta ans olla jos siellä takanaroikkuvalla on ns. osuuspankkikampaus :eek!:

:nope: :thumbdown :thumbfh:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
OoPee sanoi:
Vaikka ei mua ne kaljupäiset niinkään häiritte, mutta ans olla jos siellä takanaroikkuvalla on ns. osuuspankkikampaus :eek!:

:nope: :thumbdown :thumbfh:
Mikäs omassa nimikkokampauksessa kiihdyttää?

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
mä muuten menin yks päivä puol tuntia normaalia myöhemmin töihin, niin silti samat tyypit tuli vastaan. :nope:

72

Well-known member
Tänään sinitakkinen mies oli pari minuuttia myöhässä. Metrolehdenjakajat olivat etuajassa. Somalialaisteinit ovat jääneet pois kokonaan, kerron, jos ilmaantuvat reitille. Baskeriäijä oli törkeesti myöhässä, huomasin hänellä tänään vihreämustaruudullisen kaulahuivin. Huivista puheenollen, huivinainenkin oli myöhässä, tänään hänellä oli lyhyt nahkatakki, ja uusi huivi, oranssi. Hän on lopettanut röökaamisen viikko sitten havaintojeni mukaan.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
72 sanoi:
Tänään sinitakkinen mies oli pari minuuttia myöhässä. Metrolehdenjakajat olivat etuajassa. Somalialaisteinit ovat jääneet pois kokonaan, kerron, jos ilmaantuvat reitille. Baskeriäijä oli törkeesti myöhässä, huomasin hänellä tänään vihreämustaruudullisen kaulahuivin. Huivista puheenollen, huivinainenkin oli myöhässä, tänään hänellä oli lyhyt nahkatakki, ja uusi huivi, oranssi. Hän on lopettanut röökaamisen viikko sitten havaintojeni mukaan.
Rankka viikonloppu vakkarihahmoillasi kun kaikki on myöhässä. :D

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Mutku sanoi:
Vakivuorolla jos kuljen tulee aina
1) isohko nainen, jolla sellainen "bontso"-huivi (vai mikä se lienee...) vaikka olisi kuinka paljon pakkasta. Sitten se menee istumaan kuskin taakse ekaan riviin ja riisuu tämän huivin, koska hänellä on aina kuuma. Lienee koosta johtuvaa...
oli aamulla JA ILLALLA :eek: ja sama paikka & toimenpide

72

Well-known member
Röökaava sinivihertakkinen mies ajallaan. Tänään pongattu toinen kahdesta somalialaisteinitytöstä, kun luulin jo jääneen reitiltä pois. Oli ajallaan. Samoin 3 Metrolehdenjakajapoikaa oli ajallaan. Baskerimies oli myöhässä, mutta löytyi reitin varrelta. Huomasin, että tänään hänellä oli sandaalit. Tikunlaiha huivinainen oli myös aikataulussa, eilinen uusi oranssi huivi oli vaihtunut takaisin siihen vanhaan vaaleaan, ja toisenlainen musta takki oli käytössä ja....pisti röökiksi, sittenkin!

Estate

Well-known member
Ei nyt ehkä varsinaisesti kuulu tähän toikkiin, mutta eilen koulusta tullessani istahdin aikaa tappamaan ja päivää paistattelemaan Lohjan Kirkkokentälle ja juttelin puolisentuntia jonkun mummelin (vai olisiko naispuolinen vanhempi henkilö korrektimpi ilmaisu?) kanssa.

72

Well-known member
S.A sanoi:
Ei nyt ehkä varsinaisesti kuulu tähän toikkiin, mutta eilen koulusta tullessani istahdin aikaa tappamaan ja päivää paistattelemaan Lohjan Kirkkokentälle ja juttelin puolisentuntia jonkun mummelin (vai olisiko naispuolinen vanhempi henkilö korrektimpi ilmaisu?) kanssa.
Naispuolinen henkilö......grrrrrrrr!

Vanhempi nainen olisi tuossa yhteydessä parempi.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
72 sanoi:
Naispuolinen henkilö......grrrrrrrr!

Vanhempi nainen olisi tuossa yhteydessä parempi.
'Vanhempi nainen' ei ole suomenkielinen ilmaisu. Jos käyttää moista muotoa, pitää olla mittari mistä se on vanhempi. Eli 'Minua vanhempi nainen'

'Vanhahko' on oikea suomenkielinen muoto.

Mulle napsahti rankasti miinuspisteitä kun moista muotoa (vanhempi) joskus ainekirjoituksessa käytin. :eek:

Knoukka

Well-known member
Moe Szyslak sanoi:
Mulle napsahti rankasti miinuspisteitä kun moista muotoa (vanhempi) joskus ainekirjoituksessa käytin. :eek:
Joko sä sait kansakoulun päästötodistuksen? Onnea vaan läpimenosta!

72

Well-known member
Moe Szyslak sanoi:
'Vanhempi nainen' ei ole suomenkielinen ilmaisu. :eek:

Usein kuulee sanottavan "vanhempi rouva", ilman vertauskohdetta, viitaten senioriin.

vermula

Well-known member
Moe Szyslak sanoi:
'Vanhempi nainen' ei ole suomenkielinen ilmaisu. Jos käyttää moista muotoa, pitää olla mittari mistä se on vanhempi. Eli 'Minua vanhempi nainen'

'Vanhahko' on oikea suomenkielinen muoto.

Entä vanhempi konstaapeli?