DuckAvenger
Katollaan
Tasapainoisen ukon tekstiä. Fiksu kaveri varmasti
Hienosti löysi haastattelija Valtteri Bottaksen kun tuli puhetta maksukuskeista."Kovalainen ei halunnut samanlaiseksi maksukuskiksi kuin esimerkiksi Valtteri Bottas, joka tuo Williams-talliin noin kymmenen miljoonaa euroa suomalaista sponsorirahaa. Bottas saa siitä toki oman palkkansa."
Ei Kovalainen noin sanonut, vaan provosoiva haastattelija.Ei halua Bottaksen "maksukuski" kohtaloa, eikä suostu ajaa huonoilla autoilla, eikä ole ollut liian kiltti vaikka pyyhki Hamiltonin peräaukkoa. Aikamoista paskaa taas Kovalaisen suusta
On.Onko JVR:llä jotain Heikkia vastaan?
Ei Kovalainen noin sanonut, vaan provosoiva haastattelija.
Ei ainakaan löydy lainausta.
Onko JVR:llä jotain Heikkia vastaan?
En halua maksukuskin leimaa,
Eikö noi jo kerro aivan tarpeeksi. Kehtaa vielä selittää tollasia vaikka roikkunu 3 vuotta ajamassa vaan ympyrää ja oli vielä valmis jatkamaan samaa touhua ihan kympillä.En lähde roikkumaan mihinkä tahansa talliin. Auton pitäisi olla mahdollisimman hyvä, että sillä pystyy tekemään tulosta. Ei riitä, että on vaan mukana ja ajaa ympyrää."
Mistähän HS on tietonsa kaivanut.. mutta ei Heikillä olisi mitään syytä kieltäytyäkään.Jaahas. Whitmarsh on näköjään kutsunut Kovalaisen vieraakseen kauden avauskisaan. HS ei kerro aikooko Heikki hyväksyä kutsun.
Lähde: Helsingin Sanomat
Ok, itse en tiedä viikonloppusuunnitelmistaan.Mistähän HS on tietonsa kaivanut.. mutta ei Heikillä olisi mitään syytä kieltäytyäkään.
Oliko tämä vitsi?Heikillähän homma on toisin päin, asiallinen ja kohtelias muuten, mutta ratissa "tappajanvaistolla".
En tiedä tappajanvaistosta, mutta mun nähdäkseni joittenkin kuskien runsas kolarointi johtuu siitä että puntti tutisee. Vaikeata ajaa kovaa kilpaa jos kädet, jalat ja ennenmuuta pää ei toimi tarkasti ja sitten tulee osumia. Sitä sitten esitetään machoa kilpa-ajajaa mutta totuus on että itse sössi hommat taas kerran.Oliko tämä vitsi?
Heikillähän homma on toisin päin, asiallinen ja kohtelias muuten, mutta ratissa "tappajanvaistolla".
Tappajanvaisto on lainausmerkeissä, se kertonee ettei sitä pidä ottaa ihan kirjaimellisesti.Oliko tämä vitsi?
Minä uskon, että kaikkien tuolle tasolle päässeiden kilpa-ajajien kilpailuvietti on niin vahva, että voidaan puhua "tappajanvaistosta", ainakin lainausmerkeissä. Kolarointi johtuu enempi arviointivirheistä tai peräänantamattomuudesta, ei siitä että "puntti tutisee". Jos puntti tutisisi, ei mentäisi tilanteisiin, joissa selviytymismahdollisuudet ovat rajalliset. Silloin varottaisiin. Ihmisiä on moneksi, eikä ajamisen ja esiintymisen välillä välttämättä ole suoraa korrelaatiota suuntaan tai toiseen. Se että on "macho" luonteeltaan ei kerro ajamisesta mitään, se on kulttuurin ja kasvatuksen tulosta.En tiedä tappajanvaistosta, mutta mun nähdäkseni joittenkin kuskien runsas kolarointi johtuu siitä että puntti tutisee. Vaikeata ajaa kovaa kilpaa jos kädet, jalat ja ennenmuuta pää ei toimi tarkasti ja sitten tulee osumia. Sitä sitten esitetään machoa kilpa-ajajaa mutta totuus on että itse sössi hommat taas kerran.
Olihan toi haastattelu osittain aivan läppä. Lääkkeitä ei löydy, mutta Heikki kyllä ruokkii mua noilla aivopieruilla, tai sitten Heikki on trollanut mua noilla jutuillaHeikkikeskustelussakaan ei ole enää muuta hauskaa luettavaa kuin JVR:n heiikkivastainen teiniangsti johon ei näköjään lääkkeitä löydy.