Osittain näin joo. Renault keskittynyt kyllä aika täydellisesti Alonson autoon. Vähän kuin Ferrari silloin kuin Rubens ajoi ekoja vuosia siellä, jos ongelmaa oli Ferrarissa niin se oli aina Rubensin autossa. Nyt on mielenkiintoista nähdä miten Rellu pärjää, kuskeina kokenut Fisichella muttei tottunut oikein voittamaan. Toisena kuskina ei vielä F1-kisakokemusta omaava Kovalainen, kuitenkin tottunut jo voittamaan alemmissa luokissa.Bobakki sanoi:väitän osan Fisicon huonoudesta Alonsoon verrattuna olevan Renault'n aikaansaannosta.
Kuten monesti on mainittu, on FOA:n linja ollut se, että vähintään kisat pyritään saamaan ilmaiskanaville sikäli kun niillä on kiinnostusta niitä näyttää. Suht varmasti uskoisin ainakin jonkunnäköistä tarjontaa ilmaiseksi siis tulevan.halinalle sanoi:onko muutekseen maikkarilla tv-sopimus ensi kaudeksi, eipä taida olla? Kuiteskin canal+ haistaa rahan ja tarjoaa sellaiset summat ettei maikkari pysty vastaamaan ja jää kisat näkemättä...
OT:Bobakki sanoi:Kuten monesti on mainittu, on FOA:n linja ollut se, että vähintään kisat pyritään saamaan ilmaiskanaville sikäli kun niillä on kiinnostusta niitä näyttää. Suht varmasti uskoisin ainakin jonkunnäköistä tarjontaa ilmaiseksi siis tulevan.
olis kyllä nastaa jos ens kaudeksi tulis taas ne canal digitalin
monikanava lähetykset takaisin. Ei kyllä olis epäilystäkään etteikö tämä
sälli sitä pakettia ottais. Mahtaako CD yrittää kammeta jonkun toisen
kanavan kanssa lähetysoikeuksien kalastamiseen? CD:ltä maksullisena (sat)
HD-lähetyksenä ja urheilukanavalta ilmaiseksi maanpäällisenä puurona
En olisi osannut paremmin asiaa sanoa.:wink:Bobakki sanoi:Olen jokseenkin samaa mieltä, tosin väitän osan Fisicon huonoudesta Alonsoon verrattuna olevan Renault'n aikaansaannosta. Mahdollisuuden voi kuitenkin mielestäni hyvinkin avata se, että ranskalaisilla on kaksi työympäristönsä jo tuntevaa kaveria, McLarenilla ja Ferrarilla tilanne on toinen näillä näkymin vielä nimenomaan ykköskuskin kohdalla. Toki jos Schumi ja Räikkönen kääntävät rattia punaisissa autoissa, on tilanne eri.
Räikkönen ei vietä kuherruskuukautta vaan alkaa voittamaan heti kun vehkeet antaa siihen myöten.Jaguri sanoi:Okei, hieno homma joo. Heikki on symppis tyyppi, mutta kertokaas mulle se, miksi Rellu halusi vielä kesällä Kimin (hintalappu yli 20 milliä) eikä omaa kasvattia Heikkiä (hintalappu n. 1 milli)?
Karhu sanoi:On tämä niin hienoa. Häkkistä kovasti fanittaneena tulee vielä lähellä omaa 30-v syntymäpäivää kuljettaja jota voi aidosti kannattaa. Selvää on ettei tällä Räikkösen aikoihin vasta perustetulla palstalla voi aidosti riemuita Kovalaisen menestyksestä, mutta olisi luullut päätoimittajalla edes sen verran olevan pokkaa, että asian olisi uutisoinut. Räikkösen kannattajille tämä on kova paikka, vittu ei voi kun nauraa:ahem:
98 vuonna perustettu palsta ja sekö oli Räikkösen aikaa? Muutenkin kyllä aika vaikeaselkoinen postaus. Miksi ihmeessä täällä ei voi riemuita kovalaisen menestyksestä? Ja miten ihmeessä Räikkösen kannustaminen poissulkee Heikin kannustamisen?Karhu sanoi:On tämä niin hienoa. Häkkistä kovasti fanittaneena tulee vielä lähellä omaa 30-v syntymäpäivää kuljettaja jota voi aidosti kannattaa. Selvää on ettei tällä Räikkösen aikoihin vasta perustetulla palstalla voi aidosti riemuita Kovalaisen menestyksestä, mutta olisi luullut päätoimittajalla edes sen verran olevan pokkaa, että asian olisi uutisoinut. Räikkösen kannattajille tämä on kova paikka, vittu ei voi kun nauraa:ahem:
Joo ja sitten ihmetellään ettei Suomesta tule pahemmin joukkuepelaajia, päjätään vaan lajeissa joissa kamppaillaan yksinäisinä susina!MaranelloRed sanoi:No älkää nyt ruvetko kuitenkaan lietsomaan eripuraa näiden kahden kannattajien välille. Ei kanna hedelmää ei. Eikö se ole tärkeintä että kumpikin on ehta Suomalainen, ajaa huippu tallissa ja kumpikaan ei aja mcladaa.
Sehän on huippua että on valinnanvaraa kumpaa suomalaista kannattaa. Nyt Räikköstä on kannattaneet myös sellaiset, jotka ei oikein pidä siitä. Jotenkin näkisin, että jos Heikki yhtään pärjää, se tulee olemaan suositumpi suomikannattajien keskuudessa noin yleensä. Toinen on mallipoika, puhuu ja hymyilee. Toinen, jolle kaikki paitsi ajaminen on pakkopullaa, ei pyri miellyttämään ketään.MaranelloRed sanoi:No älkää nyt ruvetko kuitenkaan lietsomaan eripuraa näiden kahden kannattajien välille. Ei kanna hedelmää ei. Eikö se ole tärkeintä että kumpikin on ehta Suomalainen, ajaa huippu tallissa ja kumpikaan ei aja mcladaa.
Olet tainnut sekoittaa Kovalaisen ja Massan-Japé- sanoi:Nyt sopimuksen tultua julki olisi sopiva hetki aloittaa "ralli-tyylinen" suomalaishyssyttely siitä kuinka Kovalaisen tavoite on 2007 opetella tuomaan auto rauhassa pikku hiljaa maaliin, tai sinne päin, ottaa varikkopysähdykset rauhallisesti ja kuinka mahdolliset pistesijat ovat kuin voitto, uusien ratojen kohdalla riittävä suoritus on se että löytää radalle tai jopa Renaultin pilttuun varikolta..
Kovalainen sanoi:Aion saavuttaa tavoitteeni yksi kerrallaan. Haluan päästä ensimmäisessä kilpailussani maaliin ja pisteille. Pyrin parantamaan suorituksiani koko vuoden ajan.
Lues tota ylläpito otsikkoa niin selviää tilanne. Ei oo Turkin kisastakaan uutisoitu ajoissa.Karhu sanoi:Selvää on ettei tällä Räikkösen aikoihin vasta perustetulla palstalla voi aidosti riemuita Kovalaisen menestyksestä, mutta olisi luullut päätoimittajalla edes sen verran olevan pokkaa, että asian olisi uutisoinut. Räikkösen kannattajille tämä on kova paikka, vittu ei voi kun nauraa:ahem:
Jos yltää samaan kuin Kimi ensimmäisessä kisassaan Sauberilla, saa olla tyytyväinen. Hiljaa hyvä tulee..kouvotsvoni sanoi:Olet tainnut sekoittaa Kovalaisen ja Massan
Kovalaisen ensimmäisen kisan tavoite oli päästä pisteille. Ehken tavoite vielä tuosta nousee kauden avauksen kynnyksellä, jos Rellu pitää testeissä yhtä kovaa vauhtia, mitä viime talvena.
Koviksen lähtökohdat nyt on ihan toista. Kimi tuli suoraan pikkuformuloista, kun taas Kovalainen on ajanut formulalla kilometrejä parin vuoden ajan yhtä paljon kuin kilpakuskit.mh_84 sanoi:Jos yltää samaan kuin Kimi ensimmäisessä kisassaan Sauberilla, saa olla tyytyväinen. Hiljaa hyvä tulee..