Heikki Kovalainen - Suomussalmen ilopilleri

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Joe Tanto

Well-known member
Liittynyt
30.3.2009
Viestit
383
Sijainti
Katalanian laiva
Mielenkiintoinen fakta toisaalta on, että Heikki on ainoa kuljettaja, joka on pystynyt ajamaan pisteille viimeisessä 6 kisassa. Seuraavana on Rubens, jolla on menossa 4 kilpailun pisteputki.

Tasaisen varmaa vaatimatonta tulosta :alppu:
Tasaisuuskaan ei tässä tapauksessa lohduta, kun tallikaveri on saanut viimeisistä viidestä kilpailusta selvästi enemmän pisteitä kuin Kovalainen koko kaudesta tähän mennessä... Ehkä Toyotalle Glockin apulaiseksi keräämään tasaisesti niitä viimeisiä pisteitä?
 

klonkku

Banned
Liittynyt
18.11.2008
Viestit
418
Ei kyllä tajua kuinka joku voi olla noin helvetin hidas. Hyvänä esimerkkinä viime vuonna räikkönen ei saanu renkaita toimiin mutta silti 2 voittoa ja tukku palkintopalli sijoituksia autolla mikä ei sopinu ajotyylille ja renkaiden lämmitys ongelmia.

Räikkösellä meni vielä ranskan gp tekniseen ongelmaan ja belgia vikalla kierroksella. Myös yhden kolmos sijan luovutti massalle loppukaudesta.

Pointti on se että jos on hyvä kuski niin vaikka auto väärä tyylinen ja renkaat ei millää toimi niin silti ajetaan lujaa, mutta ei ihan kärkeen riitä aina.

edit: Heikki ei koskaan tappele lähelläkään kärkeä, enimmäkseen köröttelee varmasti maaliin mutta liian hitaasti.

edit2: En missään nimessä dissaa heikkiä, on hienoa että suomalaisia on kaksikin kappaletta ykkösissä ja toki toivoisin että Heikistä tulisi vielä huippukuski.
 

Ruutulippu

Pohjosen Räikkönen
Liittynyt
31.8.2009
Viestit
251
Sijainti
Suomi - Tornio
Unohdit tosta "puusilmä" tapauksen @Montreal :yuck:
Oli kisan kärjessä siinä vaiheessa ja huippu vauhdissa, kakkospaikalta nousi Hamiltonin ohi varikkokäyntien aikana.
 

Vertti

Well-known member
Liittynyt
16.3.2008
Viestit
1533
Sijainti
Helsinki
Toyota tai Williams kuulostaa just sopivalta Heikille. Siellä pitää sit ylittää ittensä jos haluaa vielä allensa auton jolla voi voittaa.

Mut oon kyl sitä mieltä et toi Mclarenin toiminta kyl saa Heikin näyttämään huomattavasti heikommalta mitä se oikeesti on. Tasavertanen kohtelu eikä paineita et pitää voittaa loistava tallikaveri niin saattais mennä vähän paremmin.
 

Ruutulippu

Pohjosen Räikkönen
Liittynyt
31.8.2009
Viestit
251
Sijainti
Suomi - Tornio
Williamssille Heikkiä tyrkytetty jo melko kauan(median toimesta ainaki)...mutta jotenki tuntuu että Toyotalle yrittää päästä, siellä on sentään potentiaalia ko raha-asiat on kunnossa ja tälläkaudella talli on väläytelly positiivisesti.
Toki paluu Renault'lle voi olla yksi vaihtoehto, Kubican tallikaveriksi.
 

DexDexter

Formuloita vuodesta 1982
Liittynyt
28.9.2008
Viestit
1022
Sijainti
Helsinki
Williamssille Heikkiä tyrkytetty jo melko kauan(median toimesta ainaki)...mutta jotenki tuntuu että Toyotalle yrittää päästä, siellä on sentään potentiaalia ko raha-asiat on kunnossa ja tälläkaudella talli on väläytelly positiivisesti.
Toki paluu Renault'lle voi olla yksi vaihtoehto, Kubican tallikaveriksi.
No Toyotan raha-asiat eivät ole kunnossa, ensi kauden budjettia ei ole edes vielä vahvistettu ja ilmeisesti kovia leikkauksia on tulossa. Autosportissa kirjoitetaan jopa 40% leikkauksista.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/78300
 

Ruutulippu

Pohjosen Räikkönen
Liittynyt
31.8.2009
Viestit
251
Sijainti
Suomi - Tornio
Ensikauden budjettihan on tosiaan "huhujen mukaan" 40% pienempi kuin tällä hetkellä, mutta että tallin taloudellinen toiminta ja kyvykkyys on taattu jos ja kun talli vielä jatkaa...eikös ne allekirjottanu just uuen Concordenki että on "velvoitettuja" jatkaan vielä muutaman vuoden ainaki? :)
 

hippi

Well-known member
Liittynyt
13.4.2009
Viestit
2682
Olipas taas kummallisen vaisun oloinen kilpailusuoritus Heikiltä. Tietysti täytyy huomioida, että Heikin edessä ajeli ensimmäisellä stintillä Kubica sekä toisella ja kolmannella Barrichello, Buttonin hiillostaessa kahdella ensimmäisellä stintillä Heikin takana, niin että Heikin piti koko ajan tarkkailla peilejä. Katuradallahan ei ohittaminen ole helppoa, ja siksi kuljettajat joutuvat usein ajelemaan omassa raossaan osana jonoa. Silti minusta tuntui kisaa seuratessa, että Heikillä oli vähän vaikeuksia pysytellä Barrichellonkin vauhdissa, kun taas tallikaveri Lewis karkasi samaan aikaan Heikiltä kärjessä sekunnin tai kaksi per kierros.

Myöskin Nico, joka kisan alussa roikkui hyvin Lewisin vauhdissa, hyytyi sittemmin ajelemaan hitaita kierrosaikoja tipahdettuaan joukon hännille. Minulle tuli kuitenkin vähän sellainen vaikutelma, että jos Kovis olisi onnistunut aika-ajoissa nostamaan itsensä eturivin lähtöpaikalle, niin olisimme nähneet Lewisin kaasuttelevan omille teilleen sillä aikaa kun loput kymmenen nopeimman kuljettajan kärkiryhmästä olisivat körötelleet Heikki-junan vaunuina.

Omien sanojensa mukaan Heikki joutui kisan mittaan säästelemään renkaitaan ajelemalla hitaammin, mutta kaikesta säästelystäkin huolimatta kumit kuluivat liian nopeasti. Tällaiset kommentit eivät kyllä enteile parannusta Heikin kisavauhtiin viikon kuluttua Japanissakaan, koska Suzukaa pidetään poikkeuksellisen raskaasti renkaita kuluttavana ratana. :(

Heikin ja Lewisin välinen ero kasvoi Singaporessa karmaisevaa vauhtia:

1. kierros: 9,038 sekuntia Lewisin eduksi. [Heikki 0,794 sekuntia Kubican takana]
2. kierros: 12,043 sekuntia [Heikki 1,298 sekuntia Kubican takana]
3. kierros: 14,105 sekuntia [Heikki 2,037 sekuntia Kubican takana]
4. kierros: 16,964 sekuntia [Heikki 3,133 sekuntia Kubican takana]
5. kierros: 17,721 sekuntia [Heikki 2,600 sekuntia Kubican takana]
6. kierros: 19,544 sekuntia [Heikki 2,182 sekuntia Kubican takana]
7. kierros: 21,721 sekuntia [Heikki 1,855 sekuntia Kubican takana]
8. kierros: 24,380 sekuntia [Heikki 2,392 sekuntia Kubican takana]
9. kierros: 25,724 sekuntia [Heikki 2,310 sekuntia Kubican takana]
10. kierros: 27,434 sekuntia [Heikki 2,276 sekuntia Kubican takana]
11. kierros: 28,816 sekuntia [Heikki 2,222 sekuntia Kubican takana]
12. kierros: 30,389 sekuntia [Heikki 1,974 sekuntia Kubican takana]
13. kierros: 31,806 sekuntia [Heikki 1,799 sekuntia Kubican takana]
14. kierros: 32,961 sekuntia [Heikki 2,013 sekuntia Kubican takana]
15. kierros: 34,532 sekuntia [Heikki 2,479 sekuntia Kubican takana]
16. kierros: 35,404 sekuntia [Heikki 2,481 sekuntia Kubican takana]
17. kierros: 36,073 sekuntia [Heikki 2,755 sekuntia Kubican takana]
18. kierros: 36,672 sekuntia [Heikki 2,380 sekuntia Kubican takana]
19. kierros: 37,625 sekuntia [Heikki 1,868 sekuntia Kubican takana]
20. kierros: (Lewis varikolle)
21. kierros: (Heikki varikolle)
22. kierros: 8,954 sekuntia (turva-auton takana)
23. kierros: 9,450 sekuntia (turva-auton takana)
24. kierros: 6,250 sekuntia (turva-auton takana)
25. kierros: 3,278 sekuntia (turva-auton takana)
26. kierros: 5,045 sekuntia [Heikki 1,073 sekuntia Barrichellon takana]
27. kierros: 6,801 sekuntia [Heikki 1,224 sekuntia Barrichellon takana]
28. kierros: 8,929 sekuntia [Heikki 0,882 sekuntia Barrichellon takana]
29. kierros: 11,568 sekuntia [Heikki 0,923 sekuntia Barrichellon takana]
30. kierros: 13,209 sekuntia [Heikki 1,558 sekuntia Barrichellon takana]
31. kierros: 14,883 sekuntia [Heikki 1,927 sekuntia Barrichellon takana]
32. kierros: 15,451 sekuntia [Heikki 1,672 sekuntia Barrichellon takana]
33. kierros: 16,282 sekuntia [Heikki 1,703 sekuntia Barrichellon takana]
34. kierros: 17,224 sekuntia [Heikki 1,931 sekuntia Barrichellon takana]
35. kierros: 18,019 sekuntia [Heikki 2,071 sekuntia Barrichellon takana]
36. kierros: 18,957 sekuntia [Heikki 2,017 sekuntia Barrichellon takana]
37. kierros: 19,706 sekuntia [Heikki 2,069 sekuntia Barrichellon takana]
38. kierros: 20,832 sekuntia [Heikki 2,419 sekuntia Barrichellon takana]
39. kierros: 21,822 sekuntia [Heikki 3,174 sekuntia Barrichellon takana]
40. kierros: 22,753 sekuntia [Heikki 3,365 sekuntia Barrichellon takana]
41. kierros: 23,700 sekuntia [Heikki 3,264 sekuntia Barrichellon takana]
42. kierros: 24,782 sekuntia [Heikki 3,547 sekuntia Barrichellon takana]
43. kierros: 25,657 sekuntia [Heikki 3,454 sekuntia Barrichellon takana]
44. kierros: 28,247 sekuntia [Heikki 4,726 sekuntia Barrichellon takana]
45. kierros: 30,580 sekuntia [Heikki 4,872 sekuntia Barrichellon takana]
46. kierros: (Heikki ja Lewis molemmat varikolle) [Barrichellokin varikolle]
47. kierros: 34,541 sekuntia [Heikki 2,725 sekuntia Barrichellon takana]
48. kierros: 34,188 sekuntia [Heikki 3,424 sekuntia Barrichellon takana]
49. kierros: 34,372 sekuntia [Heikki 3,993 sekuntia Barrichellon takana]
50. kierros: 34,391 sekuntia [Heikki 4,778 sekuntia Barrichellon takana]
51. kierros: 37,356 sekuntia [Heikki 7,903 sekuntia Barrichellon takana]
52. kierros: 38,053 sekuntia [Heikki 6,272 sekuntia Barrichellon takana]
53. kierros: 38,161 sekuntia [Heikki 5,465 sekuntia Barrichellon takana]
54. kierros: 37,934 sekuntia [Heikki 5,082 sekuntia Barrichellon takana]
55. kierros: 38,522 sekuntia [Heikki 5,347 sekuntia Barrichellon takana]
56. kierros: 39,170 sekuntia [Heikki 5,077 sekuntia Barrichellon takana]
57. kierros: 39,515 sekuntia [Heikki 4,669 sekuntia Barrichellon takana]
58. kierros: 40,001 sekuntia [Heikki 4,408 sekuntia Barrichellon takana]
59. kierros: 38,872 sekuntia [Heikki 4,297 sekuntia Barrichellon takana]
60. kierros: 38,908 sekuntia [Heikki 4,913 sekuntia Barrichellon takana]
61. kierros: 36,157 sekuntia [Heikki 4,299 sekuntia Barrichellon takana]
 

Veidt

Well-known member
Liittynyt
19.11.2008
Viestit
3292
Kun nyt alkaa näyttää siltä että Kimi tulee Heikin tilalle, mikä olisi paras vaihtoehto Heikille? Varmasti Heikin tasoinen kuski kelpaisi monellekin tiimille. McLaren ei selvästikään saanut parasta irti Heikistä, joten missä tiimissä olisi paras tilaisuus kehittyä ja näyttää osaamistaan?

Varmasti moni tulokastalleista ottaisi Heikin, mutta kannattaako sinne mennä harjottelemaan? Force India, Renault, Toyota ja Williams taitavat olla ainoat realistiset vaihtoehdot. Hulkenberg ja Kovalainen Williamsilla vois olla aika hyvä paketti, tai Glock ja Kovalainen Toyotalla.
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Minä pidän tämänhetkisistä vaihtoehdoista Williamsia ehdottomasti parhaana. Huomattavasti varmempi valinta kuin budjettileikkauksista kärsivä Toyota tai Renault, jolla ei ole sponsoreita ja palikat muutenkin sekaisin. Force Indiaa en pitäisi vaihtoehtona, sen sijaan Sauber (tai Qadbak, tai mikä vaan) on osallistumisoikeuden saadessaan hyvinkin harkinnan arvoinen. Theissenin saamisesta tallipäälliköksi neuvotellaan ja rahoitus takaa vertailukelpoiset tekniset resurssit.
 

JVR

Banned
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
2963
Kun nyt alkaa näyttää siltä että Kimi tulee Heikin tilalle, mikä olisi paras vaihtoehto Heikille? Varmasti Heikin tasoinen kuski kelpaisi monellekin tiimille. McLaren ei selvästikään saanut parasta irti Heikistä, joten missä tiimissä olisi paras tilaisuus kehittyä ja näyttää osaamistaan?

Varmasti moni tulokastalleista ottaisi Heikin, mutta kannattaako sinne mennä harjottelemaan? Force India, Renault, Toyota ja Williams taitavat olla ainoat realistiset vaihtoehdot. Hulkenberg ja Kovalainen Williamsilla vois olla aika hyvä paketti, tai Glock ja Kovalainen Toyotalla.
Vieläkö pitää puhua kehittymisestä ja harjoittelemisesta kun kaveri on kohta 28 ja ensi vuonna olisi menossa 4. kausi kilpakuljettajana.
 

Veidt

Well-known member
Liittynyt
19.11.2008
Viestit
3292
Vieläkö pitää puhua kehittymisestä ja harjoittelemisesta kun kaveri on kohta 28 ja ensi vuonna olisi menossa 4. kausi kilpakuljettajana.
Menihän sillä Häkkiselläkin 5 kokonaista kautta ensin harjotellessa ja kehittyessä, ensimmäinen voitto tuli vasta 6. kaudella, mestaruus sitten 7. kaudella. Heikillä on vasta 3 kautta takana, ja ensimmäinen voittokin on jo taskussa eli mikäs hätähousu se sinä oot. Kyllä Heikillä on ura vasta alussa.

Tuollaiset Alonsot, Kimit ja Hamiltonit on kuitenkin aika harvinaisuuksia formuloissa. Alonsollakin oli 3. kauden jälkeen vasta yksi voitto, mestaruus 4. kaudella. Kimilläkin oli 3 kauden jälkeen vasta yksi voitto, 4. kauden jälkeen 2 voittoa. Vasta vitoskaudella alkoi Kimikin olla ns. huippuvireessä, mestaruus 7. kaudella. Buttonilla sitä vasta surkeat eka kolme kautta olikin vaikka kaveria hehkutettiin huippulahjakkuutena, eka voitto tuli vasta 7. kaudella, ja vasta nyt 10. kaudella taistelee mestaruudesta ja todnäk voittaakin sen.
 

hippi

Well-known member
Liittynyt
13.4.2009
Viestit
2682
Singaporen kisa oli aika lailla viimeinen niitti, joka varmisti että tilanne on McLarenilla säilynyt tismalleen samana viime vuoteen verrattuna. Lewis saa McLarenista parhaat tehot irti lyhyemmillä vedoilla (aika-ajoissa) samoin kuin pidemmilläkin vedoilla (kilpailuissa). Heikki saa McLarenin kulkemaan kovaa aika-ajoissa, mutta ei kilpailuissa. Kilpailuissa Koviksen McLarenin renkaat kuluvat liikaa, vaikka mies on useampaan otteeseen muuttanut ajotyyliäänkin, ja renkaat kadottavat parhaan tehonsa.

Niinpä alkaakin mietityttämään, saisiko Heikki siirrettyä aika-ajoissa osoittamansa vauhdin hyviksi kilpailusuorituksiksi jossain toisessa tallissa? Eri tallien kehittelemien autojen välillähän on paljonkin eroa siinä kuinka ne kuluttavat renkaitaan. En kuitenkaan osaa sanoa minkä tallin auto olisi renkaiden kulutukseltaan McLarenia sopivampi vaihtoehto Kovikselle. Veikkaan, että Heikkikin olisi saanut tämänvuotisen Brawnin kulkemaan aika kovaa vauhtia kilpailuissa. Mutta Heikin tämänhetkinen arvo kuskimarkkinoilla ei vaan taida riittää Brawn-paikasta neuvotteluun. Eiköhän Nico ole ensi vuonna Buttonin tallikaverina Brawnilla.

Kubicalle veikkaillaan ensi vuodeksi pestiä Renaultilla. Mielestäni Heikki tarvitsee tulevaisuudessakin kovan tallikaverin kilpakumppanikseen ja Kubicassa sellainen löytyisi. Taitonsa jo todistaneen tallikaverin voittaminen varmistaisi ettei Heikin ura pääty umpikujaan huipputallista tipahtamisen jälkeenkään. McLarenilla vietetyt kaksi vuotta ovat olleet Kovikselle hyviä oppivuosia ja vaikka aika-ajovauhdin siirtäminen kisavauhdiksi ei sitten lopulta onnistunutkaan, niin paljon erilaisia auton säätämiseen ja ajamiseen liittyviä taitoja on Heikki McLarenilla varmasti oppinut.
 

Crosby-92

Well-known member
Liittynyt
13.11.2008
Viestit
848
Mutta nuo kaverit tuli ykkösiin aiemmin ja ainakin Kimi ja Alonso pystyivät vakuuttaviin suorituksiin suhteessa tallikaveriin ja autoon. Heikkikin oli Renault-aikana hyvä, pääsi hieman onnekkaasti McLarenille eli sai huipputilaisuuden, mutta hyödyntämättä on jäänyt. On ollut epäonneakin, mutta suurin syy Heikissä itsessään. Vauhti ei riitä ja alistunut kakkoseksi ja tallin riepoteltavaksi. Niin oliko se hyvä alistua vai ei? Sai toki jatkaa huippukalustolla, mutta onko tämäkään vuosi ollut onnistunut ja Heikki sannut viettää mukavia hetkiä ja kokea onnistumisia ratissa. Ei varmaan juurikaan. Tallikaveri pyörittelee Heikin kisoissa aivan pystyyn ja ongelmat ei korjaannu millään. Medialle joudut antamaan samat väsyneet selittelyt ja puheet kisa toisensa perään ja mikään ei muutu. Varmasti todella rasittavaa ja masentavaa, Heikki tainnut osittain murtua paineen alla. Kova on verrokki ollut, mutta entä sitten, jos haluaa olla paras/parhaita kampoihin pitää laittaa tai päihittää ne parhaat.

Toyota-siirto voisi olla melko passeli, Toyota saisi Trullin nuoremman painoksen, jolla kuitenkin jonkin verran olisi potentiaalia piilossa. Mitään takeita sen esiinsaamisesta ei tietenkään ole, mutta nykytasollaan Heikki lienee jo aika samoissa Trullin kanssa. Olisi mielenkiintoista nähdä miten kävisi Glockia vastaan. Heikki voisi vertyä hyviinkin esityksiin keskitason autolla, aika-ajoissa kiilaisi trullimaisesti korkealle, kisassa vauhtia monesti uupuisi, mutta Heikki on hankala ohitettava joten hyviä sijoituksia tallikaveriin nähden voisi tulla.
 

DexDexter

Formuloita vuodesta 1982
Liittynyt
28.9.2008
Viestit
1022
Sijainti
Helsinki
la.

Kubicalle veikkaillaan ensi vuodeksi pestiä Renaultilla. Mielestäni Heikki tarvitsee tulevaisuudessakin kovan tallikaverin kilpakumppanikseen ja Kubicassa sellainen löytyisi. Taitonsa jo todistaneen tallikaverin voittaminen varmistaisi ettei Heikin ura pääty umpikujaan huipputallista tipahtamisen jälkeenkään. McLarenilla vietetyt kaksi vuotta ovat olleet Kovikselle hyviä oppivuosia ja vaikka aika-ajovauhdin siirtäminen kisavauhdiksi ei sitten lopulta onnistunutkaan, niin paljon erilaisia auton säätämiseen ja ajamiseen liittyviä taitoja on Heikki McLarenilla varmasti oppinut.
Ongelma vaan on se että F1 ei ole esim. hiihtoa jossa voi kilpailla niin kauan kuin huvittaa, ykkösissä paikka pitää ansaita. Ei oppiminen auta mitään jos homma ei toimi.
 

APaksu

Well-known member
Liittynyt
19.1.2008
Viestit
1362
Hippi: kuinka monta suurta nykyajan f1 voittajaa ja mestaria tiedät, joka on joutunut ns. harjoittelemaan vuosikausia lajin kalustolla ajamista? omaan mieleen ei tule yhtään ainakaan maailmanmestaruutta voittanutta hitaasti-hyvää-tulee-tyyppiä. Barrichellon voisi joku sanoa, mutta hänkin oli uransa alussa lahjakkuus ja suuri lupaus joka oli heti vahva.

kaiken lisäksi kovalainen päästettiin kisakuskiksi nykyajan mittapuulla melko myöhään ja pitkään pestiin testanneena ja harjoitelleena.
tästä on puhuttu ennenkin, että vuosikausien testaus pilasi heikin kilpailutaidot. Olipa huonoa tuuria tai ei, selittelyt ei tässä lajissa kelpaa. Toivon suomalaisena, että heikki hankkii jostain testikuljettajan paikan ja saa siitä pitkän uran vuoksiksi. Mies on täysin lapanen kilpailutilanteessa, vahva testaajana ja kelvollinen aika-ajajana.
 

JVR

Banned
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
2963
Menihän sillä Häkkiselläkin 5 kokonaista kautta ensin harjotellessa ja kehittyessä, ensimmäinen voitto tuli vasta 6. kaudella, mestaruus sitten 7. kaudella. Heikillä on vasta 3 kautta takana, ja ensimmäinen voittokin on jo taskussa eli mikäs hätähousu se sinä oot. Kyllä Heikillä on ura vasta alussa.

Tuollaiset Alonsot, Kimit ja Hamiltonit on kuitenkin aika harvinaisuuksia formuloissa. Alonsollakin oli 3. kauden jälkeen vasta yksi voitto, mestaruus 4. kaudella. Kimilläkin oli 3 kauden jälkeen vasta yksi voitto, 4. kauden jälkeen 2 voittoa. Vasta vitoskaudella alkoi Kimikin olla ns. huippuvireessä, mestaruus 7. kaudella. Buttonilla sitä vasta surkeat eka kolme kautta olikin vaikka kaveria hehkutettiin huippulahjakkuutena, eka voitto tuli vasta 7. kaudella, ja vasta nyt 10. kaudella taistelee mestaruudesta ja todnäk voittaakin sen.
Oli miten oli, mutta ei se Heikin ura kauhean valoisalta näytä. Heikin urahan lähti samantapaisesti liikkeelle kuin Räikkösenkin. Debyyttikauden jälkeen huipputalliin ja nyt lähdössä pois todennäkösesti keskikastin talliin.

Etkö laske huippuvireeksi sitä jos Räikkönen häviää mestaruuden 2003 vain parilla pisteellä Schumacherille?

Kaikki nämä mainitsevat kaverit ovat mestaruuteen pystyneet heti kun auto sen on sallinut. Heikiltä se juna meni jo...
 

APaksu

Well-known member
Liittynyt
19.1.2008
Viestit
1362
vielä veidtille, häkkisestä, buttonista ja heidän suorituksistaan kohistiin myös heti alussa eli 91 ja 00. Häkkisella meni uransa alkuvuodet hukkaan larenilla ensin vähän aikaa testikuskina ja ennen mersu-aikakautta vain keskikastin kilpailukyvyn omaavalla mc:llä. silti mika teki kaiken mitä voi ja alkoi voittaa mestaruuksia heti kun kalusto antoi sihen mahdollisuuden. Myös button oli hyvässä vauhdissa BAR:lla 2004 ja otti varmasti kalustosta sen irti mikä lähti.

kysymys kuuluu: onko heikki ottanut urallaan kalustosta koskaan kaikkea irti?
 

Timmyh

Formuloita vuodesta -98..
Liittynyt
23.2.2009
Viestit
2933
Sijainti
Tampere
Musta alkaa tuntua että Heikin kannattaisi ihan omasta tahdosta lähteä McLarenilta. Hyvän kuskin maine menee, tai on mennyt jo kun auto ei sovi Heikin tyylille. Heikki on jo täysin joutunut muuttamaan ajotyyliään McLarenia varten eikä vieläkään saa renkaita toimimaan jne. niin kannattaisi lähteä rakentamaan uraa jossakin muussa tallissa.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös