Salo ei suoritunut Ferrari-pestistään fantastisesti kuten väitit, mutta sangen hyvin kyllä. Salo ajoi parissa kisassa todella hyvin, mutta suurestihan sitä ihmeteltiin, miksi mies rämpi muissa kisoissa niin pahasti. Ja koska pahimmat rämpimiset tapahtuivat tuon Saksan kisan moraalisen voiton jälkeen, ei hirveästi voi ratsastaa sillä että Mika oli tullut mukaan mitättömällä varoitusajalla ja ilman etukäteistuntemusta tallista. Sitä en ymmärrä, miksi nykyinen pistelasku olisi jotenkin vaikuttanut asiaan vuonna 1999. Samalla tavalla se Saksan osakilpailun voittaja olisi sillloinkin tallimääräyksellä vaihtunut.Mika tuli Ferkulle mitättömällä varoitusajalla sekä ilman mitään etukäteistuntemusta tallista ja sen toimintatavoista. Jos vertaa kymmenen vuotta myöhemmin korvaajia nimeltä LB ja GcF, Mika suoriutui erinomaisesti kruununa tietenkin Saksan toinen sija, moraalinen voitto. sääli MS:n kannalta, että nykyinen pistelasku ei ollut vielä '99 käytössä.
Itse asiassa kiteytin viimeiseen lauseeseeni vain sen, mitä sinä olit itse sanonut. Ja kun sitä miettii tuon esittämäni faktavertailun pohjalta, huomaa kyllä kenellä on vahvat lasit ja mihin suuntaan. Viis faktoista, kun on päättänyt jotain kuljettajaa inhota. :thumbup:Kiteytät muuten viimeiseen lauseeseen kaksi hassua juttua: Sen ettet tiedä lajista paljonkaan, tai jos tiedät niin seuraat F1:tä vahvojen Heikki-lasien takaa sekä sen että et arvosta eri mieltä olevien keskustelijoiden etkä heidän mielipiteitä. Jännää, koska asiasta on lähinnä tähän mennessä syytetty pelkästään mua.
Eli pointtini vielä rautalangasta: Kovalainen ei mielestäni suoriutunut McLarenilla mitenkään "fantastisesti", mutta ei sen puoleen Salokaan Ferrarilla.