Uskon, että tuleva kausi antaa hyvän kuvan siitä, että mihin Hesestä todellisuudessa on.
Ja jos ei ykkösissä pärjää, niin ainahan on muita luokkia.
Totta virkot(te). Liian hyvään ovat suomalaiset formulafanit tottuneet, koska jostain muusta pohjoismaasta on tullut viimeksi "edes" Heikin tasoinen kuljettaja? Taitaa muiden pohjoismaiden edellinen GP-voittokin olla herran vuodelta 1978.
Se on nyt tullut selväksi, etä Heikki ei ole Kimi tai Ayrton, jonka menestys on "itsestäänselvää" <- ymmärtääkseen lainausmerkit suosittelen lukemaan Tommy Byrnen kirjan 'Crashed and Byrned', siitä selviää, että mikään ei ole itsestäänselvää.
Heikin uralla on tässä tilanteessa muutama mahdollinen suunta (nimet suuntaa-antavia, parempiakin esimerkkejä löytynee):
1.
Button: pitkä kiinnitys (alemman)keskitason kalustoon, joka jossakin vaiheessa kehittyy huippuautoksi.
2.
Fisichella: ura eritasoisten autojen ratissa, ykkösissä kuitenkin. Asema kuskina, joka palkataan silloin kun ykköskori on tyhjä. Hyvä kakkonen "yhden auton" tiimeille.
3.
Alesi: unelmapestin päätyttyä jokainen uusi työpaikka on entistä huonompi. Tulevaisuus DTM:ssä (ei se baari).
4.
Capelli: nosteen kadottua ura ykkösissä loppuu hyvinkin nopeasti.
Hienoja kuljettajia kaikki yllämainitut, jopa Capelli jota juuri kukaan ei tunnu enää arvostavan kauden 1992 taaperruksen jälkeen.