En minäkään Räikkösen nopeudesta kun Massa vie sitä aika-ajoissa. :thumbup:jtm79 sanoi:Mä en oikein ole vakuuttunut Lewiksen nopeudesta kun Kovis vie sitä aika-ajoissa
En minäkään Räikkösen nopeudesta kun Massa vie sitä aika-ajoissa. :thumbup:jtm79 sanoi:Mä en oikein ole vakuuttunut Lewiksen nopeudesta kun Kovis vie sitä aika-ajoissa
Ai vähäx niinQ Monteralissa? :alppu:Stedos sanoi:En minäkään Räikkösen nopeudesta kun Massa vie sitä aika-ajoissa. :thumbup:
Tilanne on nyt 4-2 aika-ajoissa ja australiaa ei lasketa koska Räikkösellä tekninen ongelma. Loppukaudesta Räikkönen menee Mestaruudettoman Massan ohi, vaikka onki aina raskaamalla kuten Heikki.Stedos sanoi:En minäkään Räikkösen nopeudesta kun Massa vie sitä aika-ajoissa. :thumbup:
No, mikäs siinä kun palkka juoksee..gin sanoi:Hienoa, ton täytyy olla joka f1-kuskin unelma. Varma kakkoskuskin paikka peräti viideksi vuodeksi
Ei niin, mutta näyttivät kyllä nopeutensa. Tätä ei ole vielä Heikillä tapahtunut.petrolhead sanoi:Ei heitetä kirvestä kaivoon. Häkkisen tai Räikkösenkään eka kausi McLarenilla ei tainnut olla ruusuilla tanssimista.
Mitä nyt aika-ajoissa ajanut nopeammin ku King Of Crash. Siis suhteessa polttoaine lastiin.Palkopoika sanoi:Ei niin, mutta näyttivät kyllä nopeutensa. Tätä ei ole vielä Heikillä tapahtunut.
Missä kisoissa Räikkönen on ollut Massaa raskaammalla lukuunottamatta Turkkia, Malesiaa ja Barcelonaa? Bahrainissa, Monacossa ja Kanadassa Massa on ollut raskaampi. Kanadan kohdalla voisi toki spekuloida, mutta kun noissa muissa kisoissa Q2:n voittaja on ollut raskaampi niin eiköhän sama pätenyt myös Kanadassa. Lisäksi Ferrari kuljettajilla on lähes poikkeuksetta vain yhden kierroksen polttoaine-ero, mikä ei tee kuin kympin kierroksella.jtm79 sanoi:Loppukaudesta Räikkönen menee Mestaruudettoman Massan ohi, vaikka onki aina raskaamalla kuten Heikki.
2x kilpailun nopeinta kierrosaikaa kertoo jostakin orastavasta...Palkopoika sanoi:Ei niin, mutta näyttivät kyllä nopeutensa. Tätä ei ole vielä Heikillä tapahtunut.
Kaipa sillä yritetään pönkittää tallin sisäistä kilpailuasetelmaa ja käsitystä siitä, että McLarenilla ei ole minkäänlaisia tallimääräyksiä ja kummallakin kuljettajalla on samat mahdollisuudet menestyä. Mikäli kaikki McLarenin lehdistötiedotteet käsittelisivät pääasiassa Hamiltonin hyviä suorituksia, voisi homma alkaa näyttää ulospäin vähän yksipuoliselta.Istaria sanoi:Kummastuttaa kyllä että Whitmarsh jaksaa muistuttaa siitä että Hamilton on saanut parrua jatkuvasti aika-ajoissa. En ymmärrä ketä se palvelee? Olen lukenut nyt ainakin kahdesti näitä kommentteja. Luulisi että olisi parempi pitää matalaa profiilia.
Tästä ei ole varsinaisia todisteita. Voi olla, että tyhjemmällä tankilla Heikki ei saisi autoa kulkemaan riittävän nopeasti. Eli voi olla vaikka samaa renkaan lämmitys ongelmaa kuin Heidillä ja Kimillä. Voi olla, että Heikki olisi tehnyt virheitä, jos olisi ajanut kevyemmällä autolla. Jossittelu on turhaa ja tässä kohtaa Heikki on hävinnyt aika-ajoissa Lewisille, kuten Kimi Massalle ja Heidi Kubicalle. Se on tosiasia, sitä ei voi muuksi muuttaa vaikka kuinka vääntelisjtm79 sanoi:Mitä nyt aika-ajoissa ajanut nopeammin ku King Of Crash. Siis suhteessa polttoaine lastiin.
Varmaan Heikin aika-ajosuoritusten korostamisella on tarkoitus tuoda julkisuuteen se kuinka hyvin Heikki on aika-ajoissa ajanut ja näin ollen ehkäistä Heikkiin kohdistettu kritiikki. Jos kuskin potentiaali on vähän jäänyt piiloon tallin taktiikkavalintojen, teknisen ongelman ja huonon tuurin vuoksi, on ihan paikallaan kertoa suurelle yleisölle totuus ja antaa näin tunnustusta kuskille.Istaria sanoi:Kummastuttaa kyllä että Whitmarsh jaksaa muistuttaa siitä että Hamilton on saanut parrua jatkuvasti aika-ajoissa. En ymmärrä ketä se palvelee? Olen lukenut nyt ainakin kahdesti näitä kommentteja. Luulisi että olisi parempi pitää matalaa profiilia.
No tämähän nyt vasta jossittelulta ja löysältä spekulaatiolta kuullostaa: "ehkä" Heikin auto on parempi pari kiekkaa painavampana; "ehkä" Heikki ei ollutkaan oikeasti nopeampi. Ja sitten vaan noista premisseistä käsin pannaan Heikki varmasti samaan karsinaan Räikkösen kanssa, ikään kuin Heikki olisi faktuaalisesti ollut aika-ajoissa heikompi kuin Hamilton. Lisäksi jos Mclaren mystisesti alkaisi toimimaan paremmin muutaman kierroksen lisäbensalla, niin tuskinpa ne Hamiltonia sitten turhan kevyenä ajattaisi...Misa1 sanoi:Tästä ei ole varsinaisia todisteita. Voi olla, että tyhjemmällä tankilla Heikki ei saisi autoa kulkemaan riittävän nopeasti. Eli voi olla vaikka samaa renkaan lämmitys ongelmaa kuin Heidillä ja Kimillä. Voi olla, että Heikki olisi tehnyt virheitä, jos olisi ajanut kevyemmällä autolla. Jossittelu on turhaa ja tässä kohtaa Heikki on hävinnyt aika-ajoissa Lewisille, kuten Kimi Massalle ja Heidi Kubicalle. Se on tosiasia, sitä ei voi muuksi muuttaa vaikka kuinka vääntelis
Pakko vielä kommentoida tätä loogista herkkupalaa: eipä se painava auto ainakaan Heidiä ole auttanut renkaanlämmittämisessä. Samoin Kimi ja Massa on ajaneet ihan vastaavasti hyvin kevyellä ja painavalla autolla (suhteutettuna fuel-correction kaavaan)Misa1 sanoi:Tästä ei ole varsinaisia todisteita. Voi olla, että tyhjemmällä tankilla Heikki ei saisi autoa kulkemaan riittävän nopeasti. Eli voi olla vaikka samaa renkaan lämmitys ongelmaa kuin Heidillä ja Kimillä.
:thumbup:ikään kuin Heikki olisi faktuaalisesti ollut aika-ajoissa heikompi kuin Hamilton
Jep, minä pidän Heikkiä hieman hiirulaisena. Ei tosin ole alunperin mun keksintö. Tällä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä tämän aika-ajo asian kanssa, kuten itsekkin tiedät. Ja toiseks, minä en vähättele, minä pitäydyn aika pitkälti faktoissa tämän asian suhteen. Päin vastoin kuin muut. Olisi sitä ja tätä, josjosjos :yuck:Valde sanoi:Tällä hetkellä näyttäisi siltä, että samoin kuin Massa on ollut Kimiä parempi aika-ajoissa, niin vastaavalla tavalla Heikki on ollut Hamia parempi. Mistä se Misa1:n tarve vähätellä Kovalaisen aika-ajosuorituksia on peräisin? Olikos Misa1 näitä tyyppejä, jotka nimittivät Kovalaista hiirulaiseksi?
Ajattelin sanoa, että olen samaa mieltä Heikistä. Kaveri on kyllä varsinainen Nynny Nynnerö. Täytyy kai kilpakuskilla jotain munaa olla. Ja bensalastit oli sitä tai tätä, niin kokonaiskuvaa kun katsoo niin Heikki on jäänyt kyllä täydellisesti Einstein-Elwiksen jalkoihin. Tai renkaisiin. Ja jos tämä on suurimmaksi osaksi tallin vika, niin edelleen Heikki on kyllä aika munaton jätkä jos siihen suostuu aina kun Ron, tai no Martin, kerta Ronia ei tunnu kauheesti Heikki kiinnostavan, sanoo että "ensi kisassa sitten". Ja vielä pahempi, jos oikeasti uskoo siihen.Misa1 sanoi:Jep, minä pidän Heikkiä hieman hiirulaisena. Ei tosin ole alunperin mun keksintö. Tällä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä tämän aika-ajo asian kanssa, kuten itsekkin tiedät. Ja toiseks, minä en vähättele, minä pitäydyn aika pitkälti faktoissa tämän asian suhteen. Päin vastoin kuin muut. Olisi sitä ja tätä, josjosjos :yuck:
Minen kyllä ymmärrä miten tuo voi pitää paikkaansa, että Heikki on parempi ollut aika-ajoissa? Kyllä ne tilastot tuolta osin kertovat ihan muuta. Jos kattelet Q2:sten ajat ja sitten viralliset lopulliset tilastot, niin kyllä se vaan näyttää selkeää kieltä siitä, että Hamilton on pieksänyt Heikin.