Tais tulla nuo siivet värityksen julkaisun yhteydessä!Ghost_Glove sanoi:Honda kokeilee näemmä Williams tyylisiä keulan lisäsiipiä myös
Tais tulla nuo siivet värityksen julkaisun yhteydessä!Ghost_Glove sanoi:Honda kokeilee näemmä Williams tyylisiä keulan lisäsiipiä myös
JPP sanoi:Tää on ihan puhtaasti esteettinen huomio, mutta mun silmään pistää tuo eturungon yläosan suoruus. Siis kuskin kypärästä ripustusten etupuolelle asti on aikas yksioikoisen suora pinta, joka sitten jonkin kokoisella säteellä taittuu toiseksi apaut yhtä suoraksi pinnaksi.QUOTE]
Ihan paska ratkaisu. Todella tyhmä. Ihan samaa katselin itsekin. Ollaan kenties vielä enemmän hukassa kuin viime vuonna.
Piirtäisin paremman näköisen ja nopeamman nokan vaikka vapaalla kädellä :ahem:formulastara sanoi:Ihan paska ratkaisu. Todella tyhmä. Ihan samaa katselin itsekin. Ollaan kenties vielä enemmän hukassa kuin viime vuonna.JPP sanoi:Tää on ihan puhtaasti esteettinen huomio, mutta mun silmään pistää tuo eturungon yläosan suoruus. Siis kuskin kypärästä ripustusten etupuolelle asti on aikas yksioikoisen suora pinta, joka sitten jonkin kokoisella säteellä taittuu toiseksi apaut yhtä suoraksi pinnaksi.
Nooo... En tiedä onko tuossa se suurin ongelma, mutta tuskinpa meistä pystyy kukaan sanomaan 100% varmuudella, onko kyseinen ratkaisu paras tuohon autoon?formulastara sanoi:Ihan paska ratkaisu. Todella tyhmä. Ihan samaa katselin itsekin. Ollaan kenties vielä enemmän hukassa kuin viime vuonna.
Jotenkin kyllä luulisi että tuo ei ole paras ratkaisu tuohon autoon. En ainakaan usko, että Hondalla ovat viimeisen päälle hieroneet esimerkiksi tuon kahden suoran pinnan välisen pyöristyksen säteen millin osien tarkkuudella siten että se toimii parhaalla mahdollisella tavalla heidän autossaan.JML82 sanoi:Nooo... En tiedä onko tuossa se suurin ongelma, mutta tuskinpa meistä pystyy kukaan sanomaan 100% varmuudella, onko kyseinen ratkaisu paras tuohon autoon?
Juurikin näin ja lisäksi tähtäin on selkeästi vuodessa 2009, jolloin aerodynamiikkasäännötkin ovat toiset.zUsT sanoi:Eikös hondan tarkoituskin ollut vähän kuin nollata tilanne ja rakensivat hyvin "yksinkertaisen" auton. Sisältä auto tuskin kovin yksinkertainen voi olla, mutta päälisin puolin näyttäis että sellaista on haettu. Ehkä siihen on nyt helpompi alkaa miettimään muotoja/härpäkkeitä.
tätä kuvaa kait tarkoitit?JPP sanoi:Tää on ihan puhtaasti esteettinen huomio, mutta mun silmään pistää tuo eturungon yläosan suoruus. Siis kuskin kypärästä ripustusten etupuolelle asti on aikas yksioikoisen suora pinta, joka sitten jonkin kokoisella säteellä taittuu toiseksi apaut yhtä suoraksi pinnaksi. Ei se ainakaan mitenkään sulavalinjaisen näköinen ratkaisu ole, mitä sitten vaikuttanee auton vauhtiin.
Joo, juuri se kuva.Ghost_Glove sanoi:tätä kuvaa kait tarkoitit?
äkkiseltään mäkissä on yhtälailla suorat pinnat
hehheh, nyt jotain tasoa näihin juttuihinJPP sanoi:Joo, juuri se kuva.
Tää on edelleen ihan estetiikkaa, mutta kyllä McLarenilla on silleen juohevampi tuo keulan päälliosa. Sen näkee esim. siitä sivussa menevästä oranssista raidasta, joka tekee yhden pirun suuren säteen omaavan kaaren. Hondalla jos olisi vastaavassa paikassa raita, olisi se enemmänkin kaksi (melkein) suoraa jotka yhdistyisivät toisiinsa lyhyehköllä kaarella. Hmm, mahtoikohan tää nyt olla riittävän sekavasti ilmaistu .
Mitä kitiset? Asiaa tuo sun lainaus ainakin oli..technine sanoi:hehheh, nyt jotain tasoa näihin juttuihin
Enpä oo ikinä sellasta nähnyt, mutta siinähän se lukee ton boksin kyljessä. Tollanen kissan näkönen kaveri jolla kasvaa turkki jostain kasvista kunhan muistaa antaa sille rakkautta ja Substralia. Handmade decorative planter.Otto Hokkanen sanoi:Mikä helvetti on Chia Pet?
Antakee armoa! Eihän noita voi verrata laisinkaan samantyylisiksi. Hondassa tasainen suora keula jatkuu todella pitkälle, ja Mclarenissa se on kauttaaltaan "laskeva", joskin lasku jyrkkenee etupäähän mentäessä -niin kuin tyypillistä on. Kuitenkin, mielestäni suhteellisen epäonnistunut analogia.Ghost_Glove sanoi:tätä kuvaa kait tarkoitit?
äkkiseltään mäkissä on yhtälailla suorat pinnat
Ei kait sille mitään ylärajaa ole...Vilkku sanoi:Mutta se moottori pitää tehokas kuin mikä ja tehoa saadaan bensiinistä, jota pitää polttaa aika määrä. Sitten kulutukseen kyllä vaikuttaa muutkin seikat, joista ei tässä enempää. Oliko siinä F1 säännöissä ylärajaa polttoaineen kulutukselle? Tietty kilpailusysteemi suosii vähän kuluttavaa, mutta mitä hyötyä pienestä kulutuksesta on, jos auto ei kulje lujaa.
Heh, no ei taida olla pelkoa, että tarviis juuri miljoonia maksella. Kuulostaa lähes loukkaukselta duunareita kohtaan. Ei ole juuri järkeä laittaa sen tason kannustelisiä, mihin ei ole minkäänlaisia realistisia mahdollisuuksia.Lähde: mtv3.fi
Viime F1-kaudella pahasti rämpinyt Honda-talli lähtee uuteen kauteen uusin asein. Talli kohottaa henkilökuntansa motivaatiota nyt myös lupaamalla jokaisesta voitosta ylimääräisiä bonuksia.
Talli lupaa maksaa jokaiselle työntekijälleen 2000 dollaria (noin 1400 euroa) bonusta jokaisesta Jenson Buttonin tai Rubens Barrichellon saavuttamasta voitosta. Jokainen voitto maksaisi tallille noin miljoona euroa ylimääräistä.
Ei voittobonus olis järkevä kyllä vielä ens kaudellakaan, hyvä jos viiden vuoden päästäkään. Kyllä voi tosiaan lähinnä vittuiluna ottaa tuollaisen tulospalkkio-option. :thumbdown Hondan ideat :alppu:Misa1 sanoi:Heh, no ei taida olla pelkoa, että tarviis juuri miljoonia maksella. Kuulostaa lähes loukkaukselta duunareita kohtaan. Ei ole juuri järkeä laittaa sen tason kannustelisiä, mihin ei ole minkäänlaisia realistisia mahdollisuuksia.
Ymmärrettävää olis viime kauden jälkeen jos saisi pistebonnareita tällä kaudella. Sitten ensikaudelle kyseinen voittobonus olisi järkevä.
Jos tuo on monen vuoden bonus juttu, niin voisi ollakin ihan hyvä..Misa1 sanoi:Heh, no ei taida olla pelkoa, että tarviis juuri miljoonia maksella. Kuulostaa lähes loukkaukselta duunareita kohtaan. Ei ole juuri järkeä laittaa sen tason kannustelisiä, mihin ei ole minkäänlaisia realistisia mahdollisuuksia.
Ymmärrettävää olis viime kauden jälkeen jos saisi pistebonnareita tällä kaudella. Sitten ensikaudelle kyseinen voittobonus olisi järkevä.