312T4
Lehtori
Silminnäkijässä oli hyvää juttua tosta terrorisminvastaisen sodan esikunnasta Tampassa- suomalaisiakin on siellä.
Ei enään, koska vastapuoli hävisi. Pitäisikö sinusta juhlia?Black Leopard sanoi:Nooh, vastapuoltahan ei juhlita suurina vapauden ja ihmisoikeuksien sankareina.
Olet joko sokea tai sitten näkökantasi on todella subjektiivinen. Mitenkä tämä mainostamasi "juhlinta" näkyy esimerkiksi tällä foorumilla tai ylipäätään suhtautumisessa amerikkalaisiin? Asia on täysin päinvastoin. Jenkkejä tarkastellaan suurennuslasilla ja vanhan Neuvostoblokin hirmuteot ovat jääneet täysin unholaan.Black Leopard sanoi:Nooh, vastapuoltahan ei juhlita suurina vapauden ja ihmisoikeuksien sankareina.
Pikemminkin näkökulmani on objektiivinen.Tälläkin forumilla löytyy paljon jenkkien "juhlintaa" ja kritiikitöntä ylistämistä jos myöskin paljon vastakkaisia mielipiteitä, allekirjoittanut mukaan lukien.Törni sanoi:Olet joko sokea tai sitten näkökantasi on todella subjektiivinen. Mitenkä tämä mainostamasi "juhlinta" näkyy esimerkiksi tällä foorumilla tai ylipäätään suhtautumisessa amerikkalaisiin? Asia on täysin päinvastoin. Jenkkejä tarkastellaan suurennuslasilla ja vanhan Neuvostoblokin hirmuteot ovat jääneet täysin unholaan.
Jees, mutu on eri juttu kuin todellisuus. Laske vaikkapa huviksesi tämän, varsin pitkän topiikin, sisältämät kommentit. Väitän laskematta että jenkkien kritiikitön arvostelu voittaa heidän toimintansa juhlinnan lukumäärässä kirkkaasti. Muutamissa kommenteissa on analyyttisesti puolustettu Yhdysvaltojen toimia, mutta ei sitä ”juhlinnaksi” tai ”ylistämiseksi” voi hyvällä tahdollakaan kutsua. Sen sijaan USA:n toimien arvostelussa on mässäilty kaikilla mahdollisilla argumenteilla. Tämä kommentointi kieltämättä painottuu muutamien aktiivisten nimimerkkien vaahtoamiseen. Nämä kyseiset nimimerkit ovat karkottaneet tehokkaasti topiikista kaikki asialliset keskustelijat.Black Leopard sanoi:Pikemminkin näkökulmani on objektiivinen.Tälläkin forumilla löytyy paljon jenkkien "juhlintaa" ja kritiikitöntä ylistämistä jos myöskin paljon vastakkaisia mielipiteitä, allekirjoittanut mukaan lukien.
Missä minä tämän olen kieltänyt? Minusta kaikkia tahoja pitää tarkastella kriittisesti. Ei vain yhtä.Black Leopard sanoi:Miksi jenkkejä ei saisi tarkastella suurennuslasilla? ovatko he "yli-ihmisinä" kaiken arvostelun yläpuolella vai..? [/B]
Minä olen käsitellyt niitä muutamissa postauksissani tänne. Muuten niitä ei ole paljon täällä, eikä julkisuudessa viime aikoina ylipäätään käsitelty. Paljon mediaseksikkäämpää on päivitellä USA:n sotilaiden hirmutekoja AbuGhraibin vankilassa.Black Leopard sanoi:Ja mistähän vedät päätelmän Neuvostoliiton ja muiden tekojen jäämisestä unholaan. [/B]
Kyllä itse näkisin keskustelun pysyneen suht.järjellisillä linjoilla.Ehkä on niin että kriittiset arviot vievät voiton puolustajista, mutta ei topicia nyt yksipuoliseksikaan voi haukkua.Törni sanoi:Jees, mutu on eri juttu kuin todellisuus. Laske vaikkapa huviksesi tämän, varsin pitkän topiikin, sisältämät kommentit. Väitän laskematta että jenkkien kritiikitön arvostelu voittaa heidän toimintansa juhlinnan lukumäärässä kirkkaasti. Muutamissa kommenteissa on analyyttisesti puolustettu Yhdysvaltojen toimia, mutta ei sitä ”juhlinnaksi” tai ”ylistämiseksi” voi hyvällä tahdollakaan kutsua. Sen sijaan USA:n toimien arvostelussa on mässäilty kaikilla mahdollisilla argumenteilla. Tämä kommentointi kieltämättä painottuu muutamien aktiivisten nimimerkkien vaahtoamiseen. Nämä kyseiset nimimerkit ovat karkottaneet tehokkaasti topiikista kaikki asialliset keskustelijat.
Eikös tässä sitten tarkastella kaikkia tahoja kriittisesti...Missä minä tämän olen kieltänyt? Minusta kaikkia tahoja pitää tarkastella kriittisesti. Ei vain yhtä.[/B]
No käsitelläänkös esim, Irakin sotaa ja mainittua Abu Ghraibia uutisissa tai edes forumilla pääaiheena joka päivä?Minä olen käsitellyt niitä muutamissa postauksissani tänne. Muuten niitä ei ole paljon täällä, eikä julkisuudessa viime aikoina ylipäätään käsitelty. Paljon mediaseksikkäämpää on päivitellä USA:n sotilaiden hirmutekoja AbuGhraibin vankilassa. [/B]
:thumbup:Black Leopard sanoi:Ehkä on niin että kriittiset arviot vievät voiton puolustajista
Noh, ei välttämättä tarvitse odottaa.Topicia taaksepäin selailemallakin sitä kyllä halutessaan löytää vaikka heti :ahem:Törni sanoi::thumbup:
edit: kun seuraavan kerran havaitset täällä jenkkien juhlintaa ja ylistystä, niin huomauta siitä että minäkin näen kuinka se oikein tapahtuu.
Objektiivinen näkökulma on paradoksi, semmoista ei ole oikeasti keksittykkään. Jos edes onnistuis olemaan terveen itesekriittinen, niin se avittasi pitkälle, mutta itsensä vakavissaan objektiiviseksi tituleeraaminen huuhtoo itsekriittisyydenkin vessasta alas.Black Leopard sanoi:Pikemminkin näkökulmani on objektiivinen.
Allekirjoittaneen objektiivisuuden arviointi jääköön jokaisen omaan arviointiinOho sanoi:Objektiivinen näkökulma on paradoksi, semmoista ei ole oikeasti keksittykkään. Jos edes onnistuis olemaan terveen itesekriittinen, niin se avittasi pitkälle, mutta itsensä vakavissaan objektiiviseksi tituleeraaminen huuhtoo itsekriittisyydenkin vessasta alas.
Kiitos kaunis ja kumarrus, pelastit päivän :ahem: :tongue:Törni sanoi:Tasapainon nimissä ja Black Leopardin mieliksi välillä vähän jenkkien juhlintaa ja ylistystä:
Hip hurraa. Hurraa.
Ja vielä lopuksi: Kauan eläköön Amerikka ja jumala maata siunatkoon.
Samaa mieltä. Tämä tulisi myös Lontoon terrori-iskujen, ja kaikkien muidenkin, tekijöiden ymmärtää.Black Leopard sanoi:Uhkailun ja kiristyksen edessä suvereenin ja itsenäisen valtion ei ikinä pidäkään taipua.
Nyt kun ovelasti sait asian käännettyä jälleen täysin nurinpäin niin sanohan mitä pahaa Iran on valtiona tehnyt saadakseen kimppuunsa USA:n ja näitten mukana myös EU:n? Se ei ole tehnyt mitään sellaista mistä moisen nyt harjoitetun uhkailu ja kiristyspolitiikan voisi kai jotenkin kuvitella johtuvan.Törni sanoi:Samaa mieltä. Tämä tulisi myös Lontoon terrori-iskujen, ja kaikkien muidenkin, tekijöiden ymmärtää.