Hieno ihminen. Kikkelikin kovettuu koko 3 cm komeuteensa kun saat uuden paskamyrskyn aikaiseksi.Oikeasti vetäydyn vain hetkeksi suunnittelemaan, miten aiheuttaa seuraava paskamyrsky.
Näköjään näitäkin on. Valitettavasti ihmiskunnalle.
Hieno ihminen. Kikkelikin kovettuu koko 3 cm komeuteensa kun saat uuden paskamyrskyn aikaiseksi.Oikeasti vetäydyn vain hetkeksi suunnittelemaan, miten aiheuttaa seuraava paskamyrsky.
Mä voin kertooOikeasti vetäydyn vain hetkeksi suunnittelemaan, miten aiheuttaa seuraava paskamyrsky.
:thumbup:kylvön lopettaminen, ne ovat ne tärkeimmät edistysaskeleet, jotka on syytä ottaa.
Tunnet minut liian hyvin. Ajattelin, ettei kukaan muista noita juttuja.
Kiitos palautteestasi. Listassa tuli tiettyjä seikkoja, joita itsekin pidän itsessäni huonoina puolina, joten pyrin hankkiutumaan niistä eroon. Forumin tason kritisoinnin ja kylvön lopettaminen, ne ovat ne tärkeimmät edistysaskeleet, jotka on syytä ottaa.
Jotenkin tosiaan jäi sellainen fiilis, että asioita ei käsitelty loppuun, vaan pyrittiin status quoon. Paskamyrsky vissiin kupli alla kuitenkin.No tulipas nyt tyhjä olo kun et ladannutkaan täyslaidallista takaisin.
Ei se osaa. Mitä sä odotit ilman haaskaajalta?No tulipas nyt tyhjä olo kun et ladannutkaan täyslaidallista takaisin.
Kannatetaan!Mosse modeksi!
Ei Hartsa ole uhitellut eikä vaivaksi. Vähän vaikeuksia hällä ilmaista asioita, mutta mun mielestä IHAN MAINIO HEPPU ON HÄN!Mosse modeks ni loppuis HartSan uhittelut.
Mossesta tulisi modeksi ryhtyessään pätkämode jos hän toteuttaa uhkauksensa F1-forumin jättämisestä 100 000 kommentin rajan tultua täyteen.Mosse modeksi!
Tupeltaa Tabacissa (Half)Tapelkaa niin saatte tupakkia.
Voin melkein pistää Vuoden forumisti-tittelini pantiksi, että tuohon aikaan EN ole tietokoneen äärellä lain.Mossesta tulisi modeksi ryhtyessään pätkämode jos hän toteuttaa uhkauksensa F1-forumin jättämisestä 100 000 kommentin rajan tultua täyteen.
Nykytahdilla Mosse ehtii saada 100 000 kommenttia täyteen tämä vuoden loppuun mennessä ja täydellisellä ajoituksella sadastuhannes kommentti Mosselta tulee 31.12 klo 23:59.
Mutta kännykällä forumoimassa kyllä?Voin melkein pistää Vuoden forumisti-tittelini pantiksi, että tuohon aikaan EN ole tietokoneen äärellä lain.
Näkyykö mua useasti myöhään illalla tai yöllä täällä?Mutta kännykällä forumoimassa kyllä?