Balthazar
Luonnollisesti.
Toki näin.haju sanoi:Jostain syystä vettä kuitenkin kehotetaan säästämään. Jos hyvä asuntokohtainen kierrätyssysteemi kehitettäisiin, sitä voitaisiin markkinoida alueille, joilla sitä vielä kipeämmin tarvitaan.
Toki näin.haju sanoi:Jostain syystä vettä kuitenkin kehotetaan säästämään. Jos hyvä asuntokohtainen kierrätyssysteemi kehitettäisiin, sitä voitaisiin markkinoida alueille, joilla sitä vielä kipeämmin tarvitaan.
Ai et sä vain visioit ja annat sitten muiden ratkaista tekniset detaljit?Black Leopard sanoi:Omalla LVI-alan tuntemuksella en ala tekemään selvitystä :nope: :thumbfh:
Hyvät ideat jalostuvat kehityksen ketjussa loistaviksiMr Natural sanoi:Ai et sä vain visioit ja annat sitten muiden ratkaista tekniset detaljit?
No, miten toteuttaisit tuon niin, että se olisi järkevä ja kannatettava hanke?Sam sanoi:Äkkiseltään ei kuulosta järin haasteelliselta tekniseltä ongelmalta.
Ratkaisihan jo NASA tuon ongelman 60-luvulla ja juotti astronauteilleen heidän oman virtsaansa :ahem:. Hyvin on maistunut.Sam sanoi:Äkkiseltään ei kuulosta järin haasteelliselta tekniseltä ongelmalta.
Ihan hyvä väliaikaisratkaisu.Mr Natural sanoi:No ok, ehdotan itse: jokainen vesilaskustaan/vedenkulutuksestaan huolestunut laittakoot täst'edes suihkussa pesuvadin jalkojen alle, ja käyttäkööt pesuveden sitten wc-pöntön huuhteluun.
Mr Natural sanoi:No ok, ehdotan itse: jokainen vesilaskustaan/vedenkulutuksestaan huolestunut laittakoot täst'edes suihkussa pesuvadin jalkojen alle, ja käyttäkööt pesuveden sitten wc-pöntön huuhteluun.
-> ->kouvotsvoni sanoi:Vedensäästöä: Kusta voi pusikkoonkin:ahem:
:ahem: :ahem: :ahem: :ahem:Black Leopard sanoi:Hyvät ideat jalostuvat kehityksen ketjussa loistaviksi
Että näin....http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/vasen/id48861.html
Etelä- ja Keski-Suomeen uhkaa tulla lumeton joulu
Poikkeuksellisen lämmin sää jatkunee Suomessa vielä useita viikkoja. Ilmatieteen laitoksen mukaan etelään ei todennäköisesti saada jouluksi kunnon lumipeitettä.
Uusien suursäätilaennusteiden avulla voidaan ennustaa todennäköisimpiä lämpötiloja jopa kolmeksi viikoksi eteenpäin.
Tällä hetkellä lämpötilat ovat Suomessa noin kahdeksan astetta keskimääräistä korkeampia. Lähes kymmenen asteen päivälämpötilat vastaavat lokakuun alun lämpötiloja.
Pohjanmaalla ja Lounais-Suomessa jokien pinnat ovat nousseet jopa metriä normaalia korkeammalle. Helsingissä rautatieaseman luistinrata lainehtii veden peitossa.
Myös Keski-Eurooppa kuuluu tällä hetkellä poikkeuksellisen lämpimään sääalueeseen. Saksassa on istuttu joulukuussa terassilla ja kukat ovat innostuneet kukkimaan. Tavanomaista sää on Etelä-Euroopassa ja Brittein saarilla.
Helsingin yliopiston ilmastonmuutoksen professori Atte Korhola sanoo, ettei ilmastonmuutoksen saapumista tule enää odottaa.
- Me olemme nyt ilmastonmuutoksen keskellä. Näiden yksittäisten muutosten laittaminen viitekehykseen on aika vaikeaa, mutta kyllä suuntaus on aika selkeä, sanoo Korhola.
YLE Uutiset
Lumettomia kyllä, yhtä lämpöisiä harvemmin.Off-Topic sanoi:On noita lumettomia jouluja ollut aiemminkin. Ensilumi tuli tänä vuonna normaalia aikaisemmin, ei silloin kukaan ollut asiasta huolestunut. Nyt näyttäis olevan sellanen tilanne, että oikeen odotellaan jokaista merkkiä, joka vois olla ilmastonmuutosta puoltava, ja herkutellaan sitten niillä. Muusta ei oikeen oo väliä. Rupee vaikuttamaan vaaralliselta fundamentalisti uskolta koko homma. No, jotkut aina kaipaa sellasta sisältöä elämäänsä.
http://www.evvk.com/kuokkavieraat/kuokkavieraat.cgi
Mitäs siinä jahkailet. Ala tekemään jotain oikeasti.Black Leopard sanoi:Lumettomia kyllä, yhtä lämpöisiä harvemmin.
En oikein halua ymmärtää, pitääkö odottaa niin kauan kun kaikki räjähtää lopullisesti käsiin, että jotain aletaan oikeasti tehdä.
Siinäpä se, minä en ole kuin yksilö 5,2 miljoonasta. Jos allekirjoittaneella olisi valtaa, asia olisi toisin. Puhumatta nyt EU:sta joilla olisi mahdollisuudet tehdä asialle jotain koko Euroopan laajuisesti. Minä jahkailen sitä, etteivät ne joilla on oikeasti valtaa käytettävänään, tee asialle mitään. Vaikka minä ja koko lähinaapurustoni - ja/tai koko F1-forum - lähdemme elämään maakuoppiin, ei maailma siitä pelastu.Formulanomi sanoi:Mitäs siinä jahkailet. Ala tekemään jotain oikeasti.
ps. Muuta vaikka saarelle asumaan. Jossa elät omavaraisesti jne.
Totean ihan aihetta sivuten, että Niinistö nosti esille ympäristön tilan yhtenä tärkeimpänä asiana. Jos nyt olisi Niinistö pressana niin otettaisiinko asia enemmän esille. Halonen on kuitenkin ulkopolitiikan johtaja.Black Leopard sanoi:Siinäpä se, minä en ole kuin yksilö 5,2 miljoonasta. Jos allekirjoittaneella olisi valtaa, asia olisi toisin. Puhumatta nyt EU:sta joilla olisi mahdollisuudet tehdä asialle jotain koko Euroopan laajuisesti. Minä jahkailen sitä, etteivät ne joilla on oikeasti valtaa käytettävänään, tee asialle mitään. Vaikka minä ja koko lähinaapurustoni - ja/tai koko F1-forum - lähdemme elämään maakuoppiin, ei maailma siitä pelastu.
Aivan yhtä tehokas ja toimiva neuvo maailman sotien ja kidutusten vähentämiseen, on sanoa sotia ja kidutuksia vihaavalle asevelvolliselle Suomessa, että mene sivariin, mitä siinä valitat, tee oma osuutesi.
Vaikea sanoa oliko/onko tuo pelkkää kampanjapuhetta vai oliko/onko siinä oikeasti jotain takanakin. Ainahan se on toki positiivista että asia nostetaan keskusteluun.patriot sanoi:Totean ihan aihetta sivuten, että Niinistö nosti esille ympäristön tilan yhtenä tärkeimpänä asiana. Jos nyt olisi Niinistö pressana niin otettaisiinko asia enemmän esille. Halonen on kuitenkin ulkopolitiikan johtaja.
Eli toisin sanoen tässä formaatissa tämä virsi on pelkkä utopia. Kaunis ajatus samaan tapaan kuin toive maailmasta ilman sotia, nälänhädän loppumisesta, kansojen kukkaismaisesta kanssakäymisestä käsi kädessä ja kaikesta muusta hyvästä.Black Leopard sanoi:Siinäpä se, minä en ole kuin yksilö 5,2 miljoonasta. Jos allekirjoittaneella olisi valtaa, asia olisi toisin. Puhumatta nyt EU:sta joilla olisi mahdollisuudet tehdä asialle jotain koko Euroopan laajuisesti. Minä jahkailen sitä, etteivät ne joilla on oikeasti valtaa käytettävänään, tee asialle mitään. Vaikka minä ja koko lähinaapurustoni - ja/tai koko F1-forum - lähdemme elämään maakuoppiin, ei maailma siitä pelastu.