Don Vito
Sekakäyttäjä
Kuten tuossa alempana jo todettiinkin, niin se hempuli on Timo Lehtimäki. Kori on varmaan jossain navetan takana mätänemässä (sikäli kuin muovi miksikään mätänee) ja kone kaiketi on jo moneen kertaan räjäytetty tuon kiihdytysputken voimanlähteenä.Petsku:
Jos palataa alkuperäiseen aiheeseen eli vanhoihin SS-autoihin niin sattuuko kukaan muistamaan 90-luvun alku puolelta sellasta pientä punasta Renault R5 jota ajoi nykyään kiihdytys puolella tunnettu kaveri joka oli joku leppänen tai vastaava. Muistaakseni kyseisellä autolla voitettiin jopa yksi osakilpailu Jurvassa sen hetkistä huippu autoa vastaan (Schroderuksen corvette)
En ihan heti usko, että sillä olisi mitään koskaan voitettu. (joten jotain referenssiä kiitos)Syystä että vehje oli harvinaisen v-mäinen ajettava. Sen mitä Ahvenistolla sitä näin jokusen kerran, niin lähtökiihdytyksestä se kyllä ampui kärkeen (oli seisovat lähdöt siihen aikaan), mutta ei takuulla tullut ekalta rundilta piikkipaikalla - jos ylipäätään tuli ollenkaan.
<strong>
Näinhän sitä alkukesästä huhuiltiin. Ans kattoo tekeekö "pappa" vielä ties kuinka monennen comebackin. Paljolti varmaan riippuu siitä, millaisen julkisuusarvon SS-luokka onnistuu jatkossa itselleen kehittämään. Tokkopa Tuiskua hirveästi nappaa ajella kisoissa, jossa ainoat katsojat on muiden luokkien kuljettajia ja tiimihenkilökuntaa ja joissa Superien määrä lähtöviivalla voidaan laskea yhden käden sormin.Ja onhan noita muitakin mielenkiintoisia vanhoja autoja näkyny, kuten Tuiskun Ruotsiin myimä Z3. Olen kuullut, että samassa kaupassa olisi Ruottiin lähteny koko varasto tyhjäksi autoisa, että pelkkä huoltokalusto odottaisi vanhanherran uutta tulemista.
<strong>
Team Flash around the clock... Teukka, Heikki ja Alec Arho, ellen ihan väärin muista. Teukkahan ajoi yhden S2K kisankin samoissa Jaffa-väreissä olevalla Bemulla, muistaakseni Truck EM:n yhteydessä.Mielestäni yksi hieno auto oli myös Heiiki Salmenautio uuden korinen BMW M3 joka oli kylläkin alitehoinen Heikin ajaessa Kemoralla yhden osakilpailu viikonlopun vuonna 1999. Samaisella autollahan ajettiin muutama pitkäkisa euroopassa ja yksi kuljettajistahan oli Teukka Salama
Taiteilijanimellä muistaakseni oli alunperin tarkoitus hämätä Anaheimin kiekkopomoja, nämä kun eivät oikein suhtautuneet myötämielisesti moiseen harrastukseen.