Jatkokertomus (eepos f1forum)

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
...sitten ihmettelin, miksi moista mietin, kun olin niitä jo pari...kymmentä kumonnut....

SamiJ

Well-known member
avasin povitaskussani olleen Lasol-pullon, ja otin siitä aimo suullisen, niin näkee paremmin! Tällöin kuitenkin huomasin...

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
ja huomasin hölmänneeni lasol-höyryissäni lauseen. Noh päätinpä siksi..

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
...ottaa selvää eräästä asiasta. Olin nimittäin kuullut väitteitä, että Lasolia olisi tarkoitus käyttää jotenkin auton kanssa. Mielestäni väite jo sinällään oli täysin absurdi, eikä missään tapauksessa voisi pitää paikkaansa. Senpä takia siitä juuri oli otettava selvä. Saisipa ainakin nauraa, mikäli epätoivoinen autoilija yrittäisi kaataa Lasolia johonkin reikään. Täytyisi ostaa kaksi pulloa Lasolia toinen hörppimistä ja toinen varsinaista testiä varten.
Ostosten jälkeen etsimään sopivaa uhria läheiseltä parkkipaikalta. Hetken perästä paikalle saapui tamperelainen alkuasukas, joka kaivoi taskustaan autonsa avaimet. -Anteeksi, sanoin hänelle. -Saatte tämän Lasol-pullon mikäli näytätte, miten sitä auton kanssa käytetään. Alkuasukas katsoi minua hieman kieroon. -Onko tämä joku piilokamera, hän tivasi. Lapsikin tietää, ettei Lasol ole mikään autotarvike, vaan mitä mainion juoma!
-Sitähän minäkin, totesin ja ojensin kaikesta huolimatta toisen pullon hänelle. Skoolasimme :alppu: :alppu: ja lähdin kohti uusia seikkailuja.

Frank

Heimosoturi
Sijainti
Äänisen Aallot
Ja siellä uusissa siekailuissa tapahtuikin seuraavanlaista:

Minä olin ihan vaan kävelemässä kohti eteenpäin kun takaani kuului klonksaus!, kummastelin että onko nyt mikä kun mölkkää. Hämmästys oli mulla suuri kun takaani katseli aivan kuin juuri olisi herännyt hän. Ja oli sitten katsottava uudestaan onko totta vai mitä sitten on. Ja kyllä se oli kuin olikin oli vaan aina vaan.
No siinä oli sitten vähän tukala paikka ja minulle tuli kiirus jatkaa matkaa. Jatkoin matkaa ja myöhemmin iski tajuntaani sanoma jostain kaukaa, että nyt on tota noin mentävä takaisin ja otettava selvää asiasta.

Paikanpäälle saavuttuani huomasin että olin saapunut väärään paikkaan ja olisi koukattava kauempaa etelästä, taikka siis eikä vaan lännestä. No kun viimein saavuin läsnä niin huomasin että eihän se mitään sittenkään. Istahdin kääpiön päälle tuumailemaan asiaa. Aikani harkittuani tuli tilanne minulle hyvinkin selväksi. Tässä ei nyt auttaisi mikään muu kuin..

Frank

Heimosoturi
Sijainti
Äänisen Aallot
Kun oli mulla ämpäri päässä ei ajatukset päässeet päästä niin karkaamaan ja siksipä tajusin että tuo istuma-kääpiöni olikin kuppa ja todellisuus misniteri Mauri Pekurilainen! Ja silloin minä juoksin! Ja juoksin takaisin ja potkaisin ja juoksin taas!

SamiJ

Well-known member
Mutta ei siitä sen enempää. Herättyäni kaivoin hetimmiten povitaskusta vanhan ystäväni, Lasol-pullon, ja otin siitä aimo siivun, jos toisenkin. Hetkeä myöhemmin nuukahdin jälleen, tosin tällä kertaa syynä ei ollut väsymys. Herättyäni uudelleen...

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
...kaivoin hetimmiten povitaskusta vanhan ystäväni, Lasol-pullon, ja otin siitä aimo siivun, jos toisenkin. Hetkeä myöhemmin nuukahdin jälleen, tosin tällä kertaa syynä ei ollut väsymys.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Levänneenä ponkaisin pontevana pystyyn ja teloin itseni, vaikka minulle oli sanottu useasti, että älä sitten telo itseäsi. Onneksi en telonut muita, sillä muut olisivat voineet kimpaantua ja teloa minut. Eipä mitään, sillä asetuin ryhmäpäätökseen mennäkö hurvittelemaan, pahasti poikkiteloin ja teloin itseni. Enämpi henkistä haavaa räpsähteli siinä sieluun, kun toiset ja muut ripittivät minua lujasti. Sanoin, että ihan miten vaan pässit, mutta vedän äitejänne...

markoj

Custom User
...pelkkää unta tai liimahuuruisten aivojeni harhainen tuotos.

Heräilin pikkuhiljaa sumuiseen sunnuntaiaamuun parhaat päivänsä nähneen puolilahon lehmuksen alla. Päätä särki ja hatarat muistikuvat eilisillasta ja -yöstä palailivat aamuisen usvan keskellä mieleeni. Inhon väristykset kulkivat kehoni lävitse. Viimeöiset tekemiseni eivät todellakaan olleet eduksi tulevaisuudelleni.

Pian kuitenkin oli mielessäni jo tuleva päivä ja sen tapahtumat, jotka...