Jatkokertomus (eepos f1forum)

SamiJ

Well-known member
...alkoholin kyllästämän elimistöni kuona-aine oli konsentraatioltaan sen verran väkevää, että sammutusyritykseni toimi yhtä hyvin kuin bensan heittäminen liekkeihin. Hyppäsin takaisin Ladan puukuulapäällisellä verhoillulle istuimelle ja painoin kaasu pohjaan tarkoituksenani sammuttaa palava auto ohjaamalla se viereseen lampeen. Pahaksi onnekseni lammen ranta osoittautuikin äkkisyväksi ja ennenkuin huomasinkaan, löysin itseni useiden metrien syvyydessä olevan Ladan ohjaamosta. Etsiessäni paniikinomaisesti ulospääsyä tuosta neuvostovalmisteisesta sukellusveneestäni...

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
...päädyin käyttämään pelkääjän paikalta löytyvää vasaraa ikkunan rikkomiseen. Tosin juuri ikkunat olivat sen paskakasan/sporttiauton vahvimmat osat, eivätkä menneet laisinkaan rikki. Nyt vittuuntuneena/hädissäni mietin miten nyt etenisin. "Mitäs helvettiä?" huudin kun löysin kuluneelta takajakkaralta...

Frank

Heimosoturi
Sijainti
Äänisen Aallot
Purkkaa? Siis ei että pitikin sattua, oli oikein tarttunut tuohon Nivan arvonsa tuntevaan verhoeluun, minua harmitti äärimäisen määräisesti. Kuka ruoja!?! Mutta sitten tiesin että on toimittava vaikkei olisikaan. Kaivoin esille toisen kahdesta Ladan mukana tulleesta työkalusta, nimittäen sirpin. Sillä aloin roplaamaan ovenlukkoa auki, ja mä olisin voinu vaikka hihkasta kun se sirppi osu siihen ratkaisevaan paikkaan, taikka ratkaisevampaan paikkaan! Ja mä itsekseni tuumasin että jos joku tänne lammenpohjaan jää niin se en ole minä.

Seuraavaksi kuului pulpsahdus kun nostin pääni ve´en pinnan ylitse ilmakehään, mutta ällistykseni oli keskikokoinen sillä ympäriltä saatoin havaita..

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
...ympyröitä. Kivistä muurattuja renkaita. Ylhäältä pilkotti valoa. Vajosin uudestaan alas. Hätäännyin. Potkin, minkä jaloilla jaksoin ja kauhoin käsillä vettä. Luulin jo nousseeni tarpeeksi ylös ja vetäisin vettä henkeeni. Yskin ja pärskin ja ponkaisin viimeisen epätoivoisen kerran ja pääni nousi veden pinnan yläpuolelle. Haukoin tovin happea yskien ja pärskien samalla vettä keuhkoistani. Kun hengitykseni tasaantui, totesin olevani elossa. Sen lisäksi huomasin olevani kaivossa. Veden pinta oli ainakin kaksi metriä kaivon suuaukon alapuolella. En pääsisi millään ilveellä ilman apua pois kaivosta.
Melskasin ja huusin apua hetken ja tuijottelin epätoivoisesti kohti kaivon suuaukkoa. Sitten näin jotain outoa. Hervottoman isot tissit heilahtivat kaivon suuaukossa ja katosivat heti. Karjuin apua! Seuraavaksi aukosta kurkisti valtava kuin epämuodostunut pää. Karjuin apua! En tiedä, kumpi meistä säikähti enemmän, minä vai lehmä. Joka tapauksessa kaivossa kajahteli avunhuutojen ja ammunnan sekamelska. Sitten lehmä juoksi peloissaan pois.
En ehtinyt miettiä, mitä seuraavaksi, kun näkyviin ilmestyi haulikon piiput. "Mikä piru siellä oikein lehmiä säikyttelee?", kajahti karjahdus yläilmoista.
En ehtinyt vastata kun laukaus kajahti ja kaikki pimeni...

Seuraavaksi heräsin puun latvasta. Mitä vittua?

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Tarkistin sijaintini GPS-paikantimesta: oltiin edelleen Kostamuksen suunnalla, joskin Suomen puolella. En osannut päättää oliko se hyvä vai huono juttu.

Katselin ympärilleni ja näin metsän puilta. Metsässä erottui liikettä. Pieni, mutta sitäkin vihaisempi ryhmä linkolalaisia partaradikaaleja piiskasi muutamaa karhua, sutta, ilvestä ja ahmaa kohti pohjoista korpimaisemaa. Olin tuskin uskoa silmiäni kun huomasin, että suurpedot juoksivat takajaloillaan! Lantiokulma paljasti kuitenkin, että eiväthän ne mitään petoja olleetkaan vaan ihmisiä, jotka oli vain puettu eläimiksi. Tarkemmalla kiikaroinnilla sain selville, että siinä oltiin lähettämässä koko KMS-jengiä, puolta Suomen hallituksesta, pari nimittämättä jäänyttä ja vielä joukko poliittisissa suojatyöpaikoissa korruptoitunutta porukkaa salakaatajien luvattuun maahan survival campille. Lämmin aalto kulki taas lävitseni ja olin hetken onnellinen. Mutta vain hetken...

Ria

Jäässä
sillä seuraavaksi tunsin kipua pakarassani. Salakaatajat olivat jo ehtineet paikalla ja erehtyneet saaliista vai olivatko..

SamiJ

Well-known member
...sittenkään. Lisäksi tajusin aiemmin kokemani lämpimän tunteen johtuneen siitä, että olin paskantanut housuuni. "Ei muuta ku lisää paskaa housuun", ajattelin, ja...

Viimeksi muokattu:

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
...ajattelin vähän lisää. Koska ihmisen elämässä on vain kaksi tärkeää päivää, syntymä- ja kuolinpäivä, ja ne välissä olevat päivät ovat vain kulkemista vessasta vessaan, miksen voisi uhmata geeneihimme kirjoitettua koodia ja paskoa kerran housuuni vailla häpeää, nauttien? Mikä on se olennainen ero ihmisen ja sammakon välillä? Sammakko ei pasko housuihinsa, ainakaan tahallaan.

Oloni keveni. Koska Ladaa ei näkynyt missään, päätin liftata Kostamukseen. Hetken päästä soratietä lähestyi...

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
...kurlaava laama, jonka puikoissa huiteli ilmiselvä perulainen panhuilisti. Oikea pipopäinen virtuoosi. Tuuletin peukaloa ja pillimies karauttikin laaman parkkiin ja huikkas, että jouselle toveri, nyt nouse jo. Otinkin telinevoimistelun hypyistä tuttua palikkajuoksuvauhtia ja vähän ennen laaman persettä painoin ponnistusvoimaa pakettiin ja singahdin ylös ratsaille. Laamaa vitutti ja se lähtikin roikimaan kahta sataa Kostamukseen. Ohitimme töihin meneviä, kännissä olevia työmiehiä sen, minkä töistä tulevien, kännissä olevien työmiesten väistelyltä kykenimme. Ajattelin, että Kostamus oli työmiehen Wasalandia. Pelkkää possujunaa. Mutta mikäs vitunmoinen huuto kuuluikaan tuolta kaukaa takaa usvaverhon, takaa vuorten, maitten, merien?

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Venäjäksi kiroileva ammattiautoilija raivosi siellä kaatuneen rekkansa ympärillä kypärätukkaisille nuorukaisille, jotka lappoivat kontista lentäneitä Klick-tuubeja ahnaasti kasseihinsa. "Tuu sääki ottaa, tää on vitun hyvää shampoota!" huusi joku. Pesun tarpeessa olinkin, joten...

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
...lähdin suihkuun josta ääni kuului. Järkytyin koska löysin sieltä alastomana Iranin vallastasyöstyn shaahin. Tai pikemmin sen pojan, varsinainen shaahihan on jo kuollut ja kuopattu. Anyway, siinä se seisoi pitäen jotain nauhuria kädessä josta tuo puhe tuli. Onneksi olin oppinut persiaa samalla kirjekurssilla jolla suoritin asepalveluksen joten pystyin neuvomaan Maijesteettia laittamaan housut jalkaan. Shaahi tilasi minulle taksin iPhonellaan ja hyppäsin taksin kyytiin kun se kurvasi pihalle. Yllätyin kuitenkin kauheasti kun näin taksin ratissa...

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
...Mika Salon. Hämmennystäni lisäsi se, että Mikalla ei ollut housuja jalassa. "Paremmin tästä tienaa, kun formuloista" Mika huikkasi, kun loin häneen kysyvän katseen. Kysyin syytä housujen puuttumiselle ja sain vastaukseksi...

Frank

Heimosoturi
Sijainti
Äänisen Aallot
"jalka nousee kepeämmin" ja samalla hän pysähtyi tien sivuun ja meni ulos autosta ja näytti kuinka "jalka nousee", potkaisten mersunsa oveen oikein mahti klommon. Minua alkoi aika lailla hirvittää kun hän seuraavaksi rupesi..

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
...huutamaan siellä kadulla munasillaan silmittömästi, että se on kuulkaa niin, että "tässä taksissa on erikoisuuksia kaikille ihmisrodun alalajeille : Wankkerimoottori, lotiseva takapenkki ja kaikkia seksuaalisia erityisryhmiä helliviä lisä- ja erikoisvarusteita!"
Sisäkattohalogeeni helotti suoraan naamaani ja yritin epätoivon vimmalla räpeltää sitä kojelaudan katkaisimesta sammuksiin, olin kerännyt jo riittävästi katseita ohikulkijoilta.
Käteni osui siinä haparoidessani kuitenkin ....

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
...nappulaan, jota epähuomiossa painoin. Tapahtui seuraavaa: Auto nousi ilmaan, lensi aivan älyttömän kovaa useita kierroksia maapallon ympäri. Vauhti ja g-voimat veivät tajuntani pimeään.

En tiedä kauanko vierähti, mutta kun seuraavan kerran tajusin jotain tästä maailmasta, heräilin pikkuhiljaa sumuiseen aamuun parhaat päivänsä nähneen puolilahon lehmuksen alla. Päätä särki ja hatarat muistikuvat eilisillasta ja -yöstä palailivat aamuisen usvan keskellä mieleeni ohittaen sen kuitenkin jälkiä jättämättä. Minulla ei ollut aavistustakaan, miten olin tänne päätynyt.

Pois piti kuitenkin päästä. Kohottauduin vaivoin seisomaan ja katsoin maalaismaisemaa ja ymmärsin...

Ria

Jäässä
Täältä pitää päästä pois eihän täällä oo mitään. Lähettyvillä ei kuitenkaan näkynyt minkäänlaista kulkuneuvoa, joten ei auttanut kun lähteä kävelemään. Hetken hoipparoinnin jälkeen näin kuitenkin talon ja sen pihassa...

FIAT

Womanpower
Sijainti
in Finland
oli iso uima-allas.Laskeuduin altaaseen,mutta silloin huomasin ,että se olikin tyhjä.Kömmin ylös altaasta ja aloin katsella tarkemmin ympärilleni ja mitä vanhat silmäni näkivätkään,,,

Sinäputki

Troll
Sijainti
Trollhättan
James May ja Richard Hammond ajelivat kera Top Gearin kuvausautojen läheisellä tiellä! Menin lähemmäksi, ja havaitsin, että heidän kulkuneuvonsa...

Ria

Jäässä
oli tulessa. Neuvoin heitä ajamaan sen uima-altaaseen, jotta se sammuisi ennenkun muistin etteihän siellä ole vettä. Sen jälkeen kuvausryhmä oli melko äkäinen ja...