Jean Todtin suurimmat saavutukset FIA:n presidenttinä

• Viestiketjun aloittaja burb
  • Aloituspäivämäärä

burb

.
Kohta taitaa olla vuosi siitä kun Todt valittiin FIA:n pressaksi, nyt voisimmekin kukin tykönämme hiljentyä muistelemaan tämän maineikkaan miekkosen suurimpia saavutuksia tuossa työssä.
Jos ei jaksa hiljentyä erityisen monisanaisesti niin riittää varmaan jos hiljentyy pääkohdat vaikka ranskalaisilla viivoilla.
En viittiny pistää tätä tonne forkkupuolelle koska siksi.

markoj

Custom User
Näitä asioita on hyvä miettiä syksyisen yön pimeinä tunteina.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Ei Jean Todt ole vielä ihmeempiä tehnyt varsinkaan Formula ykkösten osalta, enempi hän on ollut mukana Rallin MM-sarjan ja FIA GT1:n "uudelleen" rakentamisessa.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Yks aika iso ja tärkeä meriitti verrattuna edelliseen kaveriin:
- On pysynyt poissa lööpeistä ja antanut median huomion keskittyä oleelliseen eli kilpa-autoiluun!

En mä tiedä tarviiko sitä listalla välttämättä mitään muuta ollakaan?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
- Jääväsi itsensä Ferrarin tallimääräys käsittelystä.

Oli liikaa sisäpiirintietoa ja kokemusta asiasta.:D

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Pistetään tähän millaisia mietteitä Todtilla on Rallin MM-sarjasta.

-Todt kaipaa ainakin joltain osin vanhoja aikoja, jolloin rallin MM-sarjassa oli pidempiä ralleja ja vaativimpia kilpailuja, kuten Safari-ralli. Todtin mukaan rallista ei kuitenkaan saa tehdä samanlaista kestävyyskilpailua kuin 1970- ja 1980-luvuilla.

-Todt haluaisi nähdä Monte Carlon rallin MM-sarjassa, toivottavasti se on mahdollista tulevaisuudessa.

– Kaikkein eniten tarvitsemme MM-sarjaan lisää automerkkejä. Olen keskustellut useiden autonvalmistajien kanssa ja keskustelen vielä usean valmistajan kanssa lähiaikoina. Uusien automerkkien saaminen MM-sarjaan on kovan työn takana, mutta me kaikki olemme motivoituneita tavoitteeseen, Todt sanoi.

-Lähtöpaikoilla taktikoinnista pitää päästä eroon. Nyt säännöt sen sallivat, eikä sille voi tehdä nyt mitään, Todt sanoi.

-Kankkunen on jo konsulttina ja komissaariksi on vahvimmin ehdolla Mouton.

Jarppi

The Trulli Train
Sijainti
Home
Miksi Jean Todtia kutsutaan käveleväksi tietokoneeksi?

Pobeda

Well-known member
Yks aika iso ja tärkeä meriitti verrattuna edelliseen kaveriin:
- On pysynyt poissa lööpeistä ja antanut median huomion keskittyä oleelliseen eli kilpa-autoiluun!

En mä tiedä tarviiko sitä listalla välttämättä mitään muuta ollakaan?
Ainakin tässä vaiheessa tämä riittää mulle hyvin, aivan huikea parannus verrattuna tilanteeseen ennen Todtia. Onneksi luoja varjeli meitä Vataselta.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Hyvin suomalainen Jean Todt on ainakin siinä mielessä että hän on ollut Timo Mäkisen, Rauno Aaltosen ja Hannu Mikkolan kartanlukijana. Itse tallipäällikkönä ranskalaispohatta on käskyttänyt Ari Vatasta, Timo Salosta, Juha Kankkusta, Keke Rosbergia, Mika Saloa ja Kimi Räikköstä.

Sinäputki

Troll
Sijainti
Trollhättan
Tää toikki tullee olemaan yhtä lyhyt kuin kirja: "Ruotsalaiset sotasankarit".

Toivottavasti ko. henkilö vie moottoriurheilua parempaan suuntaan.

burb

.
Onks TimberFantalla 60 miljoonaa isää???! Wau!!!