Olen vai kiitos. (punastuu)Olisin Isokasi koska hän on hieno ihminen!
Otan osaa. En todellakaan tiennyt!Tää on jotenkin hämmentävä polli...
En haluaisi olla kukaan muu, kuin minä itse.
Sulla jäi sana kesken :frank:Selvä! Koska Albert Oil jatkaa minuun kohdistuvaa mustamaalaus- ja vittuilukampanjaansa, vetäydyn pois forumilta, kunnes nimimerkkinsä ja kaikki viestinsä on tuhottu. En siis aio kirjoittaa sanaakaan tämän jälk
Täällä on hyvä meno! Just saatiin yks pälli painostettua marttyyrivetäytymiseen.Just. Sain vihdoin hommattua nettitikun tänne viidakkoon ja pääsin käymään forumillakin. Ja mitäs täällä... Ihme kinastelua ja ajojahtia! HÄVETKÄÄ! Mä lähden nyt Cheetahin kanssa dokaamaan, moro!
Tässähän on se hyvä puoli että et koskaan saa vastauksia.Oisin varmaan Kurski ihan vaan saadakseni vastauksen minua vaivaavaan kysymykseen "mitä vittua oikeesti?"
Ei ole minussa mitään fanittamista, ihan perusjätkä olen.Jos kurski voittaa tämän äänestyksen, minä alan fanittaa häntä!
Sun kuvitelmat kuuluu tänne asti.Onneksi kukaan ei tälläkään hetkellä kuvittele Juskasta panemassa itseään..
Seinät ryskyy, kun Juska panee itseään?Sun kuvitelmat kuuluu tänne asti.
Eikös noita voisi vähän jakaa, ettei kaikki tutki samaa specimeniä? Ensimmäinen minun mieleeni tullut vastaava WTF-analyysin kohde oli haju.kurski. Ja syy sama kuin Pyryfillä. Tieteellinen tutkimus aiheesta mitä vittua oikeesti.