Mielenkiintoista on myös nähdä se, että mitä tästä Bianchin tapauksesta tulee jälkiseurauksia.
Ensinnäkin, se että laitetaan nyt sitten joka radalle taas asfalttikoneet heilumaan ja tehdään niitä ns. "parkkipaikka ratoja", ei ole mielestäni ratkaisu. Tätäkään onnettomuutta ei olisi pystytty estämään mitenkään muuten, kuin turva-autolla tai suoralla punaisella heti Sutilin kolarin jälkeen. Kyseisessä mutkassahan on tuota asfaltointia. Toivon että päättäjät ymmärtävät ne oikeat kohdat mitä pystytään parantamaan jotta tämmöisiä tapauksia ei kävisi. Le Manssista tuttu nopeusrajoitussääntö tuplakeltaiselle alueelle voisi olla ihan toimiva vaikka en itse siitä henk.koht. tykkää. Renkaiden vesiominaisuuksia voisi ehkä vähän hioa, varsinkin full wettien, ja toivon myös että tästä ei ala semmoista "ylireagointi ylisuojelu"-hässäkkää, että vast'edes ajetaan turva-auton perässä aina kun tulee pisarakin vettä. Kilpailun alussa ajeltiin SC:n perässä monta kierrosta turhaankin. Muutenhan kisa meni yllättävänkin puhtaasti läpi tuota loppua lukuunottamatta.
Mutta niin kuin aikaisemmin sanoin, kaikki kunnia Bianchille ja toivottavasti selviää. Ketään en halua syyttää ennen kuin saadaan faktoja, eikä se ketään auta muutenkaan.