*wruuum*
Well-known member
Olkoon kyseiset nimimerkit provoja täynnä tai ei, niin vastaan. Harmittaa vaan kun kaipaan niitä keskustelijoita, jotka lukevat toisten tekstit ajatuksella, käyttävät lähteitä, tarkistavat faktoja eivätkä provoa vastaan. Tälläisiä nimimerkkejäkin foorumilla on, toivottavasti osallistutte keskusteluun.
Käytin omissa perusteluissani tieteellisesti hyväksyttyjä faktoja psykologiasta, kertaatko vielä minulle, mitkä olivat sinun perustelusi väitteellesi ja lähteesi, että kaveri puhuu pehmoisia?
Veikaanpa, että jätit lukematta laittamani lähteet, sillä jos olisit lukenut, ymmärtäisit mitä tarkoitin ja voisit kumota jopa itse juuri esittämäsi väitteet.
Se lahjakkuus mitä Kimillä, Sennalla, Schumilla ja niin monella muulla maailman parhaalta kuljettajalta (tai urheilijalla) minun mielestäni löytyy, on esittämääni lähteeseen viitaten hyvin samankaltainen ja näistä löytyy yhtäläisyyksiä.
Se, että Senna osaa kuvailla tuota ominaisuutta, ei tee hänestä parempaa kuljettajaa, vaan se tekee hänestä ainoastaa verbaalisesti tai sanoisinko ulos anniltaan paremman. Muut eivät ehkä osaa kuvailla tuota ominaisuuttaan kuten Senna, mutta se ei tee heistä yhtään sen huonompia kuljettajia.
Viittasin aikaisemmassa tekstissäni tähän yhteyteen vain siksi, että itse mainitsit tästä "satuilusta" ja sen vaikutuksesta Sennan imagoon. Kuten todettu, se vaikuttaa siihen varmasti positiivisesti, mutta se on osa Sennan imagoa ja persoonaa.
Minusta on aina hienoa, kun joku osaa kuvailla intohimoisesti rakastamaansa lajia, työtä, hetkeä jne. Kun se joku vielä ajaa nopeampaa kuin muut, tekee se tilanteesta ainutlaatuisemman. Minulle taas on ihan sama kuka siellä kärjessä ajaa, kunhan ajaa kovaa.
Suorastaan sääli, mielelläni kirjoittaisin näistä aiheista lisää tänne foorumille ja luulisin, että varmasti myös innokkaita lukijoita riittäisi, mutta joka kerta sama tarina.
Nyt joku asiallinen kaveri ja aiheesta oikeasti kiinnostunut pelastamaan tämä keskustelu.
'Ground Effect sanoi:No aika heikot perustelut sulla. Kaveri puhuu pehmosia, niin on kovin jätkä. Mikä sekin oli, kun oli ajanut yli oman käsityskykynsä ja pelästynyt ja sitten ajellut hiljaa varikolle. Jotain tollasta oli selittänyt joskus. Ihan pimee äijän noiden kommenttiensa perusteella.
Käytin omissa perusteluissani tieteellisesti hyväksyttyjä faktoja psykologiasta, kertaatko vielä minulle, mitkä olivat sinun perustelusi väitteellesi ja lähteesi, että kaveri puhuu pehmoisia?
Veikaanpa, että jätit lukematta laittamani lähteet, sillä jos olisit lukenut, ymmärtäisit mitä tarkoitin ja voisit kumota jopa itse juuri esittämäsi väitteet.
Lue tekstini uudestaan. Voin myös vääntää sen vielä rautalangasta:Revolt sanoi:Ai se, että Senna osaa kuvailla flow'ta paremmin kuin muut, todistaa se, että hän oli parempi kuski? Buahahaha
Se lahjakkuus mitä Kimillä, Sennalla, Schumilla ja niin monella muulla maailman parhaalta kuljettajalta (tai urheilijalla) minun mielestäni löytyy, on esittämääni lähteeseen viitaten hyvin samankaltainen ja näistä löytyy yhtäläisyyksiä.
Se, että Senna osaa kuvailla tuota ominaisuutta, ei tee hänestä parempaa kuljettajaa, vaan se tekee hänestä ainoastaa verbaalisesti tai sanoisinko ulos anniltaan paremman. Muut eivät ehkä osaa kuvailla tuota ominaisuuttaan kuten Senna, mutta se ei tee heistä yhtään sen huonompia kuljettajia.
Viittasin aikaisemmassa tekstissäni tähän yhteyteen vain siksi, että itse mainitsit tästä "satuilusta" ja sen vaikutuksesta Sennan imagoon. Kuten todettu, se vaikuttaa siihen varmasti positiivisesti, mutta se on osa Sennan imagoa ja persoonaa.
Minusta on aina hienoa, kun joku osaa kuvailla intohimoisesti rakastamaansa lajia, työtä, hetkeä jne. Kun se joku vielä ajaa nopeampaa kuin muut, tekee se tilanteesta ainutlaatuisemman. Minulle taas on ihan sama kuka siellä kärjessä ajaa, kunhan ajaa kovaa.
Kerrotko sitten seuraavaksi omat lähteesi sille, että mies oli yksinkertainen? Muussa tapauksessa, en viitsi jatkaa keskustelua, jossa pilkataan toisia tai suhtaudutaan tilanteeseen halveksuvasti.Revolt sanoi:Mies nyt vain sattui olemaan sellainen hieman yksinkertainen tapaus, joka koki lähes kaikessa jotain suurta mystistä.
Tämän kommentin kun luen, olen jo vakuuttunut, että koko flow teksti jäi sinulta lukematta. Lisäksi tuo video kommentti tulikin jo kuopattua aikaisemmassa vastauksessa lehdistötilaisuuksista ja on aika kaukaa haettu.Revolt sanoi:Jep, tää vois kyllä olla selitys! Senna ei tainnut ihan olla teknologisen kehityksen aallonharjalla, joten tosiaan saattoi kuvitella videon olevan totta. Kyllähän se sitten helposti vaikuttaakin siltä, ettei itse tietoisesti aja autoa ja että kaikki tapahtuu kuin automaattisesti
Suorastaan sääli, mielelläni kirjoittaisin näistä aiheista lisää tänne foorumille ja luulisin, että varmasti myös innokkaita lukijoita riittäisi, mutta joka kerta sama tarina.
Nyt joku asiallinen kaveri ja aiheesta oikeasti kiinnostunut pelastamaan tämä keskustelu.