OoPee
Nuori ikäisekseen
Videolaitteistoa tai vastaavaa ei sitte löydy vai? :doubtful:Il Tempo Gigante sanoi:Niinpä tietysti.
Perheen naisväki katsoo yhdeksän jälkeen kolmoselta Selviytyjiä. Mulla jäänee "Olipa kerran Ameriikoissa" näkemättä.
Videolaitteistoa tai vastaavaa ei sitte löydy vai? :doubtful:Il Tempo Gigante sanoi:Niinpä tietysti.
Perheen naisväki katsoo yhdeksän jälkeen kolmoselta Selviytyjiä. Mulla jäänee "Olipa kerran Ameriikoissa" näkemättä.
Ei. VHS-nauhurimme on tullut tiensä päähän ja digitaalinen tallenneväline on toistaiseksi hankkimatta.OoPee sanoi:Videolaitteistoa tai vastaavaa ei sitte löydy vai? :doubtful:
Ok, no sitteIl Tempo Gigante sanoi:Ei. VHS-nauhurimme on tullut tiensä päähän ja digitaalinen tallenneväline on toistaiseksi hankkimatta.
Sä tarttet selkeesti kakkostelkkarinIl Tempo Gigante sanoi:Juu. Hymiösi ilme on mulla nyt.
Totta. Kyllähän kokoelmasta pitää ne pakolliset Leonet löytyä. :thumbup:OoPee sanoi:Kyllä ehdottomasti, loistava leffa! Melkein vois sanoa, että kuuluu ehdottomasti jokaisen itseäänkunnoittavan DVD-keräilijän kokoelmiin :ahem:
Kannattanee katsoa! :ahem:Mika Häkkinen - Maailmanmestari
Nelonen 15:00 - 16:00
Henkilökuva suuresta suomalaisesta moottoriurheilijasta. Kaksinkertaisen Formula 1 -maailmanmestarin lisäksi ohjelmassa kuullaan Erja-vaimon sekä Mikan vanhempien Harri ja Aila Häkkisen ajatuksia Martinlaakson suuresta pojasta.
Toki!Olga sanoi:Kannattanee katsoa! :ahem:
TV1 28.8.2006 klo 20:00 - 20:30
TV 1
MOT
Huutolaisvanhukset. Kunnat opettelevat vanhustenhoidon ulkoistamista: hinnat nousevat, ja palvelu heikkenee. Toimittaja Simo Sipola. Stereo.
Kiitos vinkistä, olis mennyt muuten ohi.KnowHow sanoi:Katsokaa jos katsomukseen sopii!
No noin siinä Kuusikodin hommassa sitten kävi. Espoon oikeistolaiset päättäjät tekivät tulonsiirron kaupungin veronmaksajilta rikkaille yrittäjille ja kärsijöiksi väliin jäivät Kuusikodin veteraanit. Hyvä meno hei. Tätä lisää.Olga sanoi:Kiitos vinkistä, olis mennyt muuten ohi.
Surullista. :frown:KnowHow sanoi:No noin siinä Kuusikodin hommassa sitten kävi. Espoon oikeistolaiset päättäjät tekivät tulonsiirron kaupungin veronmaksajilta rikkaille yrittäjille ja kärsijöiksi väliin jäivät Kuusikodin veteraanit. Hyvä meno hei. Tätä lisää.