Mennäänpä tähän pelleilyyn mukaan. Ilmeisesti et ole pahemmin seurannut uutisointia aiheen tiimoilta? Kimi siis nimenomaan saa paremman korvauksen Ferrarin maksamana, kun EI aja F1:ssä. Ralli on siis sama asia kuin ei töitä ollenkaan. Ja Kimin rallitouhut taas maksaa Red Bull, ei Citroen.
Olen seurannut. Ja niissä on kerrottu erilaisia versioita joka uutisessa. Itse olen nähnyt ainakin seuraavat versiot:
1. Irtisanomisraha
2. Irtisanomisraha+Ferrarilta palkka kaudelta 2009
3. Ferrarilta 2009 palkka
Kuten huomaat, kaikki on median antamia tietoja. Kaikki uutiset perustusvat erilaisiin "faktoihin" ja olettamuksiin. Jokainen voi uskoa haluaamansa uutiseen. Minun linkittämässä uutisessa väitettiin, että palkkaa ei Ferrari maksa, ainoastaan irtisanomisrahan. Jossain vaiheessahan oli sellainenkin uutinen, että Ferrari painosti Räikköstä luopumaan, jotta ei lähde oikeuteen tappelemaan sopimusrikkomuksista. Näiden tietojen oikeellisuuteen en ota itse kantaa.
Tuo sinun RedBull palkanmaksajana menee lähinnä saivarteluksi, koska Schumillekin palkan maksoi jossain vaiheessa Shell. Räikkönen saa palkkaa ajaessan Citroenia, tulee se mistä kautta hyväänsä, minulle ainakin yksi ja sama asia.