KKWCS season 2009, round 5 / Hyvinkää GP

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Pakko myöntää että näyttää aika hurjalta radalta. Meinaa ihan pupu tulla pöksyyn kun ei tuota karting-kokemusta ihan hirveästi ole eikä ulkoradoilta yhtään. :rolleyes: Veikkaan että täällä ei itselläni ole mitään mahdollisuuksia mihinkään ö-finaalin jumbosijoja parempiin tuloksiin.
Mun on myös myönnettävä, että pieni jännitystila on olemassa. Tehokkaimmat autot omalla kokemuksella raket120 ja Yamahan 100cc koneella varustettu peli. Nyt tuplatehot käytössä, mutta se otetaan mitä pystytään. Aina voi jotain uutta oppia...
 

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
En olisi uskonut että sanon tämän, mutta harmittaa kun joudun jättämään tämän kisan väliin. Toi ratakin näyttää aika kivan haastavalta..
 

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
No mutta miksi ???
Aikataulullisesti ei ole mitään ongelmaa, mutta taitaa olla enemmän uskalluskysymys. Siitä tässä ei ole kysymys etteikö tuolla ajaminen kiinnostaisi, toi vaan vaikuttaa vähän pelottavalta..(varsinkin kun olen vähän kokemattomampi) Enkä mä tiedä onko taloudellisesti järkevää maksaa min. >60€ siitä ilosta että päätyy jumbosijalle. :eek: Tokihan siinä saisi arvokasta kokemusta, mutta silti...
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Aikataulullisesti ei ole mitään ongelmaa, mutta taitaa olla enemmän uskalluskysymys. Siitä tässä ei ole kysymys etteikö tuolla ajaminen kiinnostaisi, toi vaan vaikuttaa vähän pelottavalta..(varsinkin kun olen vähän kokemattomampi) Enkä mä tiedä onko taloudellisesti järkevää maksaa min. >60€ siitä ilosta että päätyy jumbosijalle. :eek: Tokihan siinä saisi arvokasta kokemusta, mutta silti...
Ei muuta kuin mukaan vaan.. Itse olen ollut kahdesti mukana Hyvinkäällä ja molemmilla kerroilla pitänyt kokemastani todella paljon. Aiemmilla kerroilla olen jäänyt parhaista monta sekuntia, eikä se ole minua juuri haitannut. Se fiilis on vaan niin mahtava! Tuolla kyllä nauttii ajamisesta vaikka jumbosija tulisikin.

nimim. molemmilla kerroilla ylivoimaisesti jumbosijalla ollut

ps. Osallistut nyt Hyvinkään kisaan niin Forssassa ei ole mitään ongelmia ajaa talla pohjassa koko kierros! ;)
 

Örfil

Guest
Enkä mä tiedä onko taloudellisesti järkevää maksaa min. >60€ siitä ilosta että päätyy jumbosijalle. :eek: Tokihan siinä saisi arvokasta kokemusta, mutta silti...
Kokemusta tulee vain ajamalla. Ja aina on esim. teknisten murheiden mahis että joku keskeyttää edeltä.
No, huono selitys tuo mutta sulla on jo hyvin pisteitä sarjassa ja lisää ropisee joka kisasta! Loppusijoituksiakin kandee katsella - niissä et todellakaan ole viimeisenä!

Pitäiskö sun käydä vähän treenaamassa siellä pk-seudulla muun porukan kanssa niin saisit vähän vinkkejä ajamiseen?

Ja Hyvinkäällä ajaminen on jo kokemus sinänsä! Ei siellä henki lähde, on niissä autoissa kuitenkin jarrutkin ;)
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Kokemusta tulee tosiaan vain ajamalla. Ja jarrutkin löytyy autoista.
Mutta jokaisen kuskin pitää itse arvioida se oma kunto kalustoon nähden, me ei sitä voida tehdä valitettavasti...
Jos epäilyjä on, niin toki saa kokeilemaankin tulla, mutta siinä kohtaa voisi olla paras käydä ensin esim reenipäivänä kokeilemassa miltä ne autot tuntuu
(tulee halvemmaksi ja näkee heti mistä kyse ;) )

Tietty tykkään että enempi kuskeja on parempi, varsinkin naisia on kiva saada lisää mukaan, mutta en halua väkisin ketään autoon istuttaa :)
(ei tää homma sen arvosta ole että joku loukkaantuu kisassa kuitenkaan)
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Ja Hyvinkäällä ajaminen on jo kokemus sinänsä! Ei siellä henki lähde, on niissä autoissa kuitenkin jarrutkin ;)
Tämä on totta. Tuo kaluston kokeminen on oma juttunsa jo itsessään :ahem:
Jarrut ja varikko kannattaa silti pitää mielessä jos alkaa tuntuun pahalta ;)
 

Nasty Boy

-2-
Liittynyt
18.2.2009
Viestit
1288
Sijainti
Tuusula
Mitenkäs kaikille testisessioon hamuaville on sopimassa noi päiväykset kohilleen, että onko jo toi ensi viikon keskiviikko 24/6 sopimassa vai myöhempiäkö odotellaan? Jacques:lle taisi olla tämä 24/6 sopivin vaihtoehto, siinä olisi Williams-:lle hyvä paikka tulla katsomaan miltä noilla vehkeillä se meno vaikuttaa...:cool:
 

Örfil

Guest
Ens viikko sopii mulle hyvin. Mukana ollaan. Erittäin mielenkiintoista verrata vauhtia Nastyyn.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Jos ensi viikolla muutkin menossa, niin mukana minäkin. Seuraava viikko olisi sopinut paremmin, mutta porukalla kivempi mennä
 

Örfil

Guest
Mielenkiintoista: Forum -sana on bannilistalla user CP:ssä.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Jos ensi viikolla muutkin menossa, niin mukana minäkin. Seuraava viikko olisi sopinut paremmin, mutta porukalla kivempi mennä
Mihin aikaan on ajatukset mennä? Itse ajattelin keskiviikkona lähteä jo kolmelta töistä ja siitä suoraan Hyvinkäälle. Kun pitäisi taas viiden aikaan jo olla Orimattilassa
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Pakko vetäytyä tästä, valitettavasti. Valintatilanne jossa eräs meno on huomattavasti tärkeämpi.

Sorry
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Testaaminen vois kiinnostaa, mikäli aika on sopiva. Muistaakseni 4:eljään saakka olen muissa tehtävissä. Mites toi siis menee, yksi vartin sessioko vain mahdollinen ja hinta 20 €?

Kaveri M vois innostua kanssa mukaan, jos mahdollista.
 

Örfil

Guest
Testaaminen vois kiinnostaa, mikäli aika on sopiva. Muistaakseni 4:eljään saakka olen muissa tehtävissä. Mites toi siis menee, yksi vartin sessioko vain mahdollinen ja hinta 20 €?

Kaveri M vois innostua kanssa mukaan, jos mahdollista.
Hypättäisiinkö ens viikolla porukalla Siittimeen ja ajetaan Hkäälle treeneihin?
 
Viimeksi muokattu:

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
Noniin, pitkän harkinnan jälkeen olen tehnyt päätökseni: Laittakaa mut listalle. Eihän mulla loppujen lopuksi ole mitään hävittävää ja pakkohan tämä on käytävä ainakin kerran kokemassa..

Pitäiskö sun käydä vähän treenaamassa siellä pk-seudulla muun porukan kanssa niin saisit vähän vinkkejä ajamiseen?
Varmaan pitäisi, ne vinkit ovat enemmän kuin tervetulleita.. Nastyhän tuossa ehdotteli, että tulisin katselemaan menoa silloin treenipäivänä. Sopii mulle mainiosti, joten tulen kyllä. :)
 
Viimeksi muokattu:
Ylös