KKWCS season 2009, round 5 / Hyvinkää GP

vender

Well-known member
Liittynyt
29.5.2000
Viestit
191
Sijainti
Loimaa
Noniin, pitkän harkinnan jälkeen olen tehnyt päätökseni: Laittakaa mut listalle. Eihän mulle loppujen lopuksi ole mitään hävittävää ja pakkohan tämä on käytävä ainakin kerran kokemassa..


Varmaan pitäisi, ne vinkit ovat enemmän kuin tervetulleita.. Nastyhän tuossa ehdotteli, että tulisin katselemaan menoa silloin treenipäivänä. Sopii mulle mainiosti, joten tulen kyllä. :)
oikein!
ite olin sillon 2005 ekaa kertaa Hyvinkäällä ajamassa ja sen jälkeen ei kyllä muualla oo tehny mieli ajaa, Forssassa olin nyt ajamassa ja ihan mopoilta ne tuntu :D
eiköhän nääki taas tunnu aika kovilta laitteilta kun Forssaa ennen olin 2006 ajamassa viimeks
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
päälukua päivitetty, ilmoittautumisaikaa vielä viikko jäljellä :)
 

Nasty Boy

-2-
Liittynyt
18.2.2009
Viestit
1288
Sijainti
Tuusula
Testisessiolle olisi siis jonkin verran tulijoita ensi keskiviikolle eli 24/6.
kellonajasta sen verran että todennäköisesti autot on paikanpäällä klo 17 eteenpäin (voin maanantaina varmistaa).
Normaalisti ajettais noilla autoilla aina tunnin viimeinen vartti, mutta sen pystyykö tuosta joustaa näkee paikanpäällä.
Useampaan vetoon on kuitenkin mahdollisuus, jos ei muuta niin odottamalla 45min.
Hinta on 30e/15min.
Ja kuskeja pitäisi kyllä mahtua mukaan
Jos pääsen suurinpiirtein laskemaan monta tulossa niin aina parempi:thumbup:

Eli suunnataanko Hyvinkäälle:ahem:
 

Örfil

Guest
Mukana! Ja muut Tamperelaiset ja kyytiläiset siitä väliltä mahtuu mukaan.

Hyvä että joku jaksaa järkkäillä näitä reenisessioita. Meillä menee aika 100% noiden kisojen kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Multa jää testaus kyllä väliin, mutta voittehan tietty "hieman" mainostaa Haapikselle mitä porukkaa olette, josko se vaikka antais alennusta kertalipuista ;)
(tämä tosin on mun arvailua vaan, en ole kysynyt mitään siltä kuitenkaan)

Ilmoittautuminen muuten loppuu tänviikon lopussa, eli jos jotakuta vähänkään arveluttaa ko. kisa niin nyt on hyvä tilaisuus käydä testaamassa omat kyvyt & rajat radalla :ahem:
 

Örfil

Guest
Jep, yhden testisession aikana jo tietää että meneekö Hyvinkään pirssit liian lujaa ja jos ei siltä tunnu, pikku treeni ei ole koskaan kuitenkaan pahitteeksi eli suosittelemme reenausta!
 

Nasty Boy

-2-
Liittynyt
18.2.2009
Viestit
1288
Sijainti
Tuusula
Autot ovat tulossa noin viiden (klo 17) maissa radalle keskiviikkona että sen suuntaisesti katellaan...:cool:
 

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
Luultavasti menen pyörällä juu. Täytyy tuolla porukoilla poiketa samalla.
Voi muuten olla että mäkin joudun turvautumaan vaihtoehtoon pyörä, toi paikka kun on vähän hankalassa paikassa..

En oikein välttämättä viitsisi ulkopaikkakuntalaisilta kyytiä pyytää testeihin (kisapäivä on eria asia..) kun ei multa ole matkaa tuonne radalle kuin arviolta joku ~5km. ..ellei joku sitten välttämättä halua ottaa mut kyytiinsä jostain päin Hyvinkään keskustaa? :)

edit. Se vielä tiedoksi että mä en ole (näillä näkymin) siis tulossa ajamaan tuolloin. Tarkoitus on tulla tsekkaamaan miltä se meno näyttää.. :)
 
Viimeksi muokattu:

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Perhana kun on väärä päivä, ei oo vapaata joten jää testailut väliin.

Annetaan sitten sen verran vielä lisää etumatkaa muille.

Hikinen kisa tiedossa.:(
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13735
Me DWn kanssa ei nyt vissiin ollenkaan saada paikasta kokemusta ennen kisapäivää, mutta eiköhän tuon nopeasti opi jotakuta siellä viime vuonna kisannuttakin seuraamalla.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Me DWn kanssa ei nyt vissiin ollenkaan saada paikasta kokemusta ennen kisapäivää, mutta eiköhän tuon nopeasti opi jotakuta siellä viime vuonna kisannuttakin seuraamalla.
Meitin pitää tyytyä kohtaloomme. Ei joka kisassa pysty kolmantena olevaa ajamaan kierroksella kiinni:D
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Käytiin engelsmannien (systerin likka ja tämän poikakaveri) lentämässä siinä radan yläpuolella maanantaina. Hyvältä näytti ko. paikka ilmasta käsin ja meinattiin mennä ajamaan tänään tai keskiviikkona, mutta päättivät että on liian kallista vrt. siihen käytössä olevaan aikaan.

Itse olen joku päivä menossa varmaan kokeilemaan, mutta tuskin sitten tällä viikolla kuiteskaan...
 
Ylös