Siika on muuten varsin mainio kalasopan aines. Väheksyä ei pidä. Kokeilee itse, niin tietää. Ja allergiathan ovat henkilökohtaisia.Siika nyt ei kummoinen kalaeväs ja herkkusienille allerginen. Tuon loppuosan eväästä voisin jonkun lisukkeeksi pistääkin.
Joo, eikä siian herkkusieniallergia ole sitä paitsi vaikuttanut ainakaan mun kokkauksiini mitenkään.Siika on muuten varsin mainio kalasopan aines. Väheksyä ei pidä. Kokeilee itse, niin tietää. Ja allergiathan ovat henkilökohtaisia.
Täh? Siika on parhaita kaloja. Savusiika hakkaa melkein jo kuhankin. Ja Simpeleen siika siioista parhain.Siika nyt ei kummoinen kalaeväs ja herkkusienille allerginen. Tuon loppuosan eväästä voisin jonkun lisukkeeksi pistääkin.
Siika yltyy ei-kalamaisesti väkivaltaiseksi lyömällä ja potkimalla, jos sitä savustetaan?Savusiika hakkaa melkein jo kuhankin.
Oleellista on nyt vastaus seuraavaan kysymykseen:Olen n. viikon ajan tunkenut ruokiini valkosipulia.
Erikoista siinä mielessä että aiemmin olen vihannut sen makua, vihannut ihmisiä jotka haisee valkosipulille ja vihannut itseäni jos on edes pieni mahdollisuus että haisen itse valkosipulille.
Ihan vaan testimielessä nyt kokeilen josko totun tähän kuvottavaan ja halveksittavaan ruoka-aineeseen. Ja että onko tämän tuhrun terveysvaikutuksellisilla väitteillä mitään katetta.
Ainakin on ollut vähän oksettava olo jo n. viikon.
Maistuko?Itselle tuli eilen etiäinen tehdä Lindströmin pihvejä. Aiemmat versiot varmasti yli kymmenen vuoden takaa. Rakennuspalikoiksi valittu hirven jauheliha, nauta-sika jauheliha, no ne punajuuret, sipukikeitto ja kermaviili. Ynnä mausteet, oisko suola ja mustapippuri?
*aloittaa punajuurten kuorinnan*
Enemmän.Oleellista on nyt vastaus seuraavaan kysymykseen:
Onko tuo "vähän oksettava olo" ollut vähemmän vai enemmän oksettava kuin ennen tätä testiä tapasi olla?
Juu. Vaikka eikös naudat puhu vaan NorjaaOnko tuo pakkoruotsinkieli?
Maistuko?
Mitä lisäilit mausteiksi?