Kokkausotsikko

burb

.
Kokkasin porkkanasämpylöitä.
Olis voinut vähän enämpi tutkiskella ohjeita eikä vetää enimmäkseen fiilispohjalta. Taikinasta tuli melkoinen liisteripuuro ja sämpylöistä lättyjä. Meneehän nuo toki noinkin, mutta.
Niin ja yksi porkkana ei juuri porkkanan makua tuo, ens kerralla enämpi, eli liikaa.

Knoukka

Well-known member
Siika nyt ei kummoinen kalaeväs ja herkkusienille allerginen. Tuon loppuosan eväästä voisin jonkun lisukkeeksi pistääkin.
Täh? Siika on parhaita kaloja. Savusiika hakkaa melkein jo kuhankin. Ja Simpeleen siika siioista parhain.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Kyllä sitä siikaa syö, muttei minusta nyt niin hirveän huippuhyvää:frank:

Nyt alan tekemään porkkanalaatikkoa ihan vaan koska haluan kokeilla miten hyvin keittiö palaa ja palovaroittimet huutaa.

sammyosammy

Senior Citizen
Sijainti
Out Of Bounds
Itselle tuli eilen etiäinen tehdä Lindströmin pihvejä. Aiemmat versiot varmasti yli kymmenen vuoden takaa. Rakennuspalikoiksi valittu hirven jauheliha, nauta-sika jauheliha, no ne punajuuret, sipukikeitto ja kermaviili. Ynnä mausteet, oisko suola ja mustapippuri?

*aloittaa punajuurten kuorinnan*

burb

.
Olen n. viikon ajan tunkenut ruokiini valkosipulia.
Erikoista siinä mielessä että aiemmin olen vihannut sen makua, vihannut ihmisiä jotka haisee valkosipulille ja vihannut itseäni jos on edes pieni mahdollisuus että haisen itse valkosipulille.
Ihan vaan testimielessä nyt kokeilen josko totun tähän kuvottavaan ja halveksittavaan ruoka-aineeseen. Ja että onko tämän tuhrun terveysvaikutuksellisilla väitteillä mitään katetta.
Ainakin on ollut vähän oksettava olo jo n. viikon.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Olen n. viikon ajan tunkenut ruokiini valkosipulia.
Erikoista siinä mielessä että aiemmin olen vihannut sen makua, vihannut ihmisiä jotka haisee valkosipulille ja vihannut itseäni jos on edes pieni mahdollisuus että haisen itse valkosipulille.
Ihan vaan testimielessä nyt kokeilen josko totun tähän kuvottavaan ja halveksittavaan ruoka-aineeseen. Ja että onko tämän tuhrun terveysvaikutuksellisilla väitteillä mitään katetta.
Ainakin on ollut vähän oksettava olo jo n. viikon.
Oleellista on nyt vastaus seuraavaan kysymykseen:
Onko tuo "vähän oksettava olo" ollut vähemmän vai enemmän oksettava kuin ennen tätä testiä tapasi olla?

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Itselle tuli eilen etiäinen tehdä Lindströmin pihvejä. Aiemmat versiot varmasti yli kymmenen vuoden takaa. Rakennuspalikoiksi valittu hirven jauheliha, nauta-sika jauheliha, no ne punajuuret, sipukikeitto ja kermaviili. Ynnä mausteet, oisko suola ja mustapippuri?

*aloittaa punajuurten kuorinnan*
Maistuko?
Mitä lisäilit mausteiksi?

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Duunipaikan ruokalassa oli joskus tarjolla kieltä. Ihan kelvollista evästä se oli, muttei mitenkään erityisen hyvää. Koostumus oli siinä ja siinä, oliko se jo liian mureaa.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Tällainen lounas tänään, tiukka haaste kurskille:

Täysjyvämakaroonia ja broilerin ohutleike kerma-herkkusienikastikkeessa + salaattia kera pähkinöiden ja siemenien. Lautasmalli mitoitettu suhteellisen tarkasti.

Viimeksi muokattu: