Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa
Vaiti!Jätkät ne vaan postaa kokkikseen niinku ei mitää!
Vaiti!Jätkät ne vaan postaa kokkikseen niinku ei mitää!
Internet sanoi:Kuori ja paloittele punajuuri ja laita höyrystymään, seuraavaksi lisää porkkana ja lopuksi perunat kuori päällä. Keitä lekyymit al`dente. Kokoa vuokaan kukkakaaki ja juurio keittäm'äsi kasvikset, mausta suolalla ja pippurilla sekä karhunlaukalla. Sekoita joukkoon kuurioitu fetajuusto Paista uunissa +200C, n. 30min
Hyvät neuvot olet löytänyt.Löysin vallan mielenkiintoisen ruokaohjeen, jota aion ensiviikolla toteuttaa:
Hienoa, että Pyryf saa vihdoin ansaitsemaansa arvostusta.Yksinkertaisuus kunniaan.
Kaupassa juuri päivällä sanoin kun kohkattiin muijan kanssa pakaste altaan ohitte ja huomista ruokaa suuunitellessa, että tempastataanko tosta lampaan karet ja katotaan mitä tulee. Ei olis ehtiny kuulemma huomiseksi sulaamaan, joten jäi altaaseenItsehän tänään ekaa kertaa evö karitsaa. Tein sen karitsa feat kare. Mausteet pintaan, värit pannulla (ihan kunnon värit), lämpömittari kiinni ja uuniin (175 astetta) apaut vartiksi (pistin hälyn 66 asteeseen). Siitä folioon huilaamaan hetkeksi. Leikkasin vasta tarjoiluvaiheessa annospalaset.
Mielestäni onnistuin ensikertalaiseksi ihan hyvin. Vähän ujo suola, mutta sitähän sai lisättyä.
EI MAISTUNUT VILLATUMPULLE EIKÄ OLLUT SITKEÄÄ!
Hekoheko. Haista vittu.Hienoa, että Pyryf saa vihdoin ansaitsemaansa arvostusta.
Mitä? Olin juuri ehdottamassa Eduskunnalle, että maaliskuun 19. olisi jatkossa sekä Minna Canthin että pyhän yksinkertaisuuden päivä.Hekoheko. Haista vittu.
Kohta Raaseri menee Jopon kanssa näin.Minen kokkaa, mutta vaimo paraikaa kokkaa mun ehdotusta. Olen hyvä ehdottelemaan.
Pikkaisen vanhaksi menneestä härpäkepussista Paneer -kastikkeellista kotijuustoruokaa.
Kaapista löytyi viime reissun tuliaisia eli tuollaisia kastikepohjatarvepusseja 5-6 kpl ja ne on menneet "virallisesti" vanhaksi viime syksynä/talvena, mutta ei kai kuivattu muona (= pääasiassa mausteita) mene pilalle samoin kuten esim. makaronilaatikko. Kohta sen näkee
Päädyin sitten viskaamaan pakastepizzan uuniin. Melkein sama asia.Nytpä alkoi tekemään aivan holtittomasti mieli kalakukkoa. Siis sitä apetta.
Jumalauta.
Lähenkö kauppaan? Löytyyköhän sitä sieltä? Pitääkö itse alkaa väsäämän? En nimittäin oikein viitsis, koska olen laiska ja hieman tyhmäkin.
edit: kurkkasin ohjeita, en edes tajunnut että sitä pitää NOIN kauan paistaa... äääärgh.
Jaa mutta eihän sulla mitään pizzaa ollukkaan?Päädyin sitten viskaamaan pakastepizzan uuniin. Melkein sama asia.