Isä oli ajanut rallia 80-luvulta lähtien, ja 90-luvulla, kun olin pieni, löytyi auto edelleen tallista. Luonnollisesti pääsin istumaan auton kyydissä, kun sitä isä testasi kotitiellä. Se oli silloin hauskaa puuhaa, vaikka autosta ei ulos mitään nähnytkään, kun sitä istui syvällä kuppipenkeissä. Naapurusten muutaman vuoden verran vanhemmat pojat taas itkivät pelosta, kun OHC:n kyyti ja ääni oli heille liikaa. Kuitenkaan itse rallin seuraaminen tai kisoissa kiertäminen ei juurikaan kiinnostanut näihin aikoihin. 96 olin 4-vuotiaana kuulemma ekan kerran pakalla Harjulla, kun tanskan miehen mitsu syöksyi yleisön joukkoon. Tarkoitus oli olla juuri kyseisessä mutkassa, mutta viivästysten johdosta jäätiin edeltävälle suoralle. Neste rallit aina kierrettiin ja sekä joitakin keski-suomen kyläkisoja, vaikka ralli ei kummemmin edelleenkään kiinnostanut.
2003 kesällä mentiin Kyläseppärallia katsomaan ja osuttiin ekaa kertaa paikkaan, jossa näki vähän äksöniä. Tämän jälkeen alkoi sitten rallin seuraaminen kiinnostaa ihan kunnolla. Kisoja kierrettiin isän kanssa ympäri Suomea aina vain, kun siihen oli mahdollisuus. Tätä jatkui aina siihen asti, kun itse sain kortin. Tämän jälkeen kisoja pääsi kiertämään vapaammin ja käymään entistä kauempana. Koulukavereita pyöri alkuun kisoissa mukana, mutta kun heiltä loppui kiinnostus, jatkui kisojen kiertäminen yksin, kunnes sitten pakalla ajan myötä tuli tutustuttua uusiin naamoihin, joidenka kanssa on tullut tehtyä paljon hienoja kisareissuja. Esimerkiksi käyttäjä cesariin tuli tutustuttua, kun oltiin samassa puskassa runkia kyttäämässä vuoden 2014 Toivakka rallissa.
2017 mukaan tuli kartturointihommat, kun isä päätti aloittaa rallin ajamisen 17 vuoden tauon jälkeen. Tarkoitus oli aluksi myös itse ajaa samalla autolla, mutta kun vanha mies ei oikein tahtonut pysyä tiellä ja vehkeet oli koko ajan rikki, niin hommattiin sitten toinen pirssi, jolla veljen kanssa aloiteltiin kilpailemaan 2019. Tällä hetkellä kisoja on tullut koettua kabiinin puolella reilut 50. Kisojen kiertely on myös edelleen aktiivista.