Kumpi MM-kisoista kiinnostaa enämpi?

Kumpi MM-kisoista kiinnostaa enämpi?

• Äänestäjiä yhteensä
    155

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
jaska sanoi:
Ei minulla mitään erikoista tarkoitusta ole, kunhan laitan tilastoja, jotka suhteellisen kiistattomasti kertoo futiksen suosion kasvusta. Se, että yksi tilasto ei tätä tuo, ei kokonaiskuvaa kiistä.

Et niin, mutta kerro nyt ihmeessä kuka täällä on tilastoja vääristellyt - tuollaista kai on tapahtunut, kun moista väität.

Vai oisko sittenkin, että huomasit kirjoittaneesi p*** ja koitat livetä vastuusta - en ois uskonut :rolleyes:

Lähinnä mä ihmettelen sun roolias tässä keskustelussa, et ole tuottanut yhtään sisällöllistä postausta sen jälkeen kun toikki nousi ylös. Lähinnä vain naureskellut mun postauksille ja väitteille. Ilmeisesti sulla ei riitä faktat niitä kumoamaan, niin koitat tehdä sen toisin. Läpinäkyvää sanoisin.

Tossa kohdassa lensi jo kaffeet näppikselle! :D
Tää toikki täytyy sitten aikanaan arkistoida kun homma on paketissa, ehdottomasti. Tosi legendaarista. :D :D

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
jaska sanoi:
susta tulis kyllä pirun pätevä opettaja ;) Kun sulle esittää kysymyksen edelliseen kommenttiisi liittyen, toistat vain sen kommentin :rolleyes:
No kait sä nyt omat kommenttisi osaat lukea. :nope: Koko tuo viestisi on uskoa (pönkittämistä) siihen, että katsojakeskiarvot nousee. (onhan sulla siinä quotessa tämä surullisen kuuluisa tilasto).

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Formulanomi sanoi:
No kait sä nyt omat kommenttisi osaat lukea. :nope: Koko tuo viestisi on sen uskoa (pönkittämistä) siihen, että katsojakeskiarvot nousee. (onhan sulla siinä quotessa tämä surullisen kuuluisa tilasto).
taas tulkitaan mun viestejä ja löydetään sieltä kaikkea mitä sinne ei kuulukaan :D

Katsojakeskiarvot nousee tänä vuonna, se on fakta, joka tuostakin viestistä selvinnee. Vaikka sunnuntain kierros ja loput matsit pelattaisiin tyhjille katsomoille.

Ja se että mä liitän jonkun uutisen, ei tarkoita että mä tulkitsen sitä.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Jacques sanoi:
Sanokaa mitä sanotte, mutta minusta tuo boldattu lause vie pohjan kaikelta mitä jaska on tässä otsikossa sanonut.
Kaikelta? Kuten katsojamäärien nousulta ?

noh, pitänee lukea veikkaaja, onko tässä harrastettu IS-journalismia, sillä "Eivät ole tyytyväisiä" - no mihin verrattuna eivät ole tyytyväisiä - haluavatko CL-tason futista vai?

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Jaska, lopettaisit jo. Turha sitä on jankata kumpi on kiinnostavampaa, tää jarna ei ainakaan nosta jalkapallon 'kannatusta'.

abc

DNF
En tiedä, mistä jaska on lukenu tilastoja tosta sm-liigan suosion laskemisesta. Noitten sm-liigan sivuilla olevien tilastojen perusteella niin ei ole asiainlaita. Siellä on tilastot kaudesta 2001-2002 tähän päivään. Jätin Kalpan huomiotta, koska se nousi vasta viime kaudeksi. Muitten joukkueitten osalta kolmisen vuotta sitten sattunut lievä notkahdus katsojamäärissä on saatu paikattua ja viime kaudella mentiin jo yli kauden '02 katsojamäärien. Kalpa luultavasti laskee hieman keskiarvoa, mutta eihän sillä ole väliä - vaan katsojakontakteilla. Toisaalta on huomioitava sekin, että Kalpa ei ole mikään katsojamagneetti vieraissakaan (no kuitenkin 10. eniten, eiku 5. vähiten vieraskatsojia kaudella '06), joten viime kauden suuri katsojamäärä on tavallaan vielä parempi kuin mitä pelkistä luvuista voisi päätellä.

Tilastoissa on vaikea huomioida sitäki, että viime kaudesta lähtien Canal+ on televisioinut laadukkaasti 2 ottelua per viikko. Moni varmasti käy harvemmin hallilla, kun televisiostakin näkee tarpeeksi asti pelejä. Vaikka tilaajia Canalilla ei hirveän paljon ole, niin kauden mittaan kertymä on suuri.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jaska sanoi:
Myönnän, että se on pirun kova tavoite - jos siinä onnistutaan, niin futiksella menee paremmin kuin minäkään luulen - ja se on paljon se ;)
Se mitä mä en ihan suoraansanottuna tässä keskustelussa ymmärrä, on se, että puolin ja toisin tuntuis olevan vähän semmonen ajatus, että menispä futiksella/lätkällä heikosti, että se MUN laji olis suositumpaa :eek:

Mitä helvetin väliä sillä ihan oikeesti on, että kumpi noista kahdesta on suositumpi? Kyse on kuitenkin lajeista, joita ei Suomessa juurikaan harrasteta samanaikaisesti, luulis näinollen olevan katsojankin kannalta suhtkoht samantekevää :rolleyes:

Vaikka itse lätkästä enemmän diggaankin (tosin ihan yhtä vähän mua kiinnostaa Suomen lätkäliiga kuin futisliigakin, kumpaakaan en oo koskaan, en siis edes Suomessa asuessani, jaksanu aktiivisesti seurata), niin lupaan aivan varmasti liputtaa Suomen futisjoukkueen puolesta, jos tiensä EM-finaaliin selvittävät. Saattaisinpa jopa mennä paikanpäälle katsomaan, jos lippuja vain on saatavilla.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
jaska sanoi:
taas tulkitaan mun viestejä ja löydetään sieltä kaikkea mitä sinne ei kuulukaan :D

Katsojakeskiarvot nousee tänä vuonna, se on fakta, joka tuostakin viestistä selvinnee. Vaikka sunnuntain kierros ja loput matsit pelattaisiin tyhjille katsomoille.

Ja se että mä liitän jonkun uutisen, ei tarkoita että mä tulkitsen sitä.
Tutiseeko puntti, kai sitä faktoja saa tuoda esiin ja juhlia futiksen suosion nousua - joka jatkuu ja jatkuu!
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=755692&postcount=499
Missä kohtaa tulkitsin väärin ?

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
VJR sanoi:
En tiedä, mistä jaska on lukenu tilastoja tosta sm-liigan suosion laskemisesta. Noitten sm-liigan sivuilla olevien tilastojen perusteella niin ei ole asiainlaita. Siellä on tilastot kaudesta 2001-2002 tähän päivään. Jätin Kalpan huomiotta, koska se nousi vasta viime kaudeksi. Muitten joukkueitten osalta kolmisen vuotta sitten sattunut lievä notkahdus katsojamäärissä on saatu paikattua ja viime kaudella mentiin jo yli kauden '02 katsojamäärien. Kalpa luultavasti laskee hieman keskiarvoa, mutta eihän sillä ole väliä - vaan katsojakontakteilla. Toisaalta on huomioitava sekin, että Kalpa ei ole mikään katsojamagneetti vieraissakaan (no kuitenkin 10. eniten, eiku 5. vähiten vieraskatsojia kaudella '06), joten viime kauden suuri katsojamäärä on tavallaan vielä parempi kuin mitä pelkistä luvuista voisi päätellä.
SM-liigan sivuilta olen runkosarjan katsojamäärät laskenut. Kalpa mukaanlukien. Ei futiksenkaan katsojamäärissä ole huomioitu sitä, että joukkueet muuttuu.

VJR sanoi:
Tilastoissa on vaikea huomioida sitäki, että viime kaudesta lähtien Canal+ on televisioinut laadukkaasti 2 ottelua per viikko. Moni varmasti käy harvemmin hallilla, kun televisiostakin näkee tarpeeksi asti pelejä. Vaikka tilaajia Canalilla ei hirveän paljon ole, niin kauden mittaan kertymä on suuri.
Toisaalta, kun harvempi näkee matseja kotona, niin saatetaan jopa hallille suunnata. Tämä oli käsittääkseni jopa osittain ideana maksuTV:n siirtymisen takana.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee sanoi:
Se mitä mä en ihan suoraansanottuna tässä keskustelussa ymmärrä, on se, että puolin ja toisin tuntuis olevan vähän semmonen ajatus, että menispä futiksella/lätkällä heikosti, että se MUN laji olis suositumpaa :eek:
Tässä lienee takana se, että Suomen kokoinen maa ei kunnolla kahta lajia elätä - ammattilaisena. Joten se mikä toisella on, on toiselta pois.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
jaska sanoi:
Tässä lienee takana se, että Suomen kokoinen maa ei kunnolla kahta lajia elätä - ammattilaisena. Joten se mikä toisella on, on toiselta pois.
Tää pelko sitten selittääkin paljon tosta sinun vouhotuksestasi.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt

abc

DNF
jaska sanoi:
SM-liigan sivuilta olen runkosarjan katsojamäärät laskenut. Kalpa mukaanlukien. Ei futiksenkaan katsojamäärissä ole huomioitu sitä, että joukkueet muuttuu.
Jätin Kalpan sillä pois, koska muuten joukkueet ovat pysyneet samoina noissa tilastoissa näkyvän ajan (eli tuolta '02 kaudelta lähtien).

jaska sanoi:
Toisaalta, kun harvempi näkee matseja kotona, niin saatetaan jopa hallille suunnata. Tämä oli käsittääkseni jopa osittain ideana maksuTV:n siirtymisen takana.
Totta. Ehkä toi televisiointimuutoksen vaikutus katsojamääriin on aika lailla +/- 0

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
jaska sanoi:
Kyllä elättää ihan hyvin jos ihmisiä kiinnostaa, ei ne kustannukset niin suuret ole, ettei molempia voisi seurata jos kiinnostaisi.