Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=755678&postcount=495jaska sanoi:Missäs mä tuossa mitään tulkitsen
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=755678&postcount=495jaska sanoi:Missäs mä tuossa mitään tulkitsen
susta tulis kyllä pirun pätevä opettaja Kun sulle esittää kysymyksen edelliseen kommenttiisi liittyen, toistat vain sen kommentinFormulanomi sanoi:
jaska sanoi:Ei minulla mitään erikoista tarkoitusta ole, kunhan laitan tilastoja, jotka suhteellisen kiistattomasti kertoo futiksen suosion kasvusta. Se, että yksi tilasto ei tätä tuo, ei kokonaiskuvaa kiistä.
Et niin, mutta kerro nyt ihmeessä kuka täällä on tilastoja vääristellyt - tuollaista kai on tapahtunut, kun moista väität.
Vai oisko sittenkin, että huomasit kirjoittaneesi p*** ja koitat livetä vastuusta - en ois uskonut
Lähinnä mä ihmettelen sun roolias tässä keskustelussa, et ole tuottanut yhtään sisällöllistä postausta sen jälkeen kun toikki nousi ylös. Lähinnä vain naureskellut mun postauksille ja väitteille. Ilmeisesti sulla ei riitä faktat niitä kumoamaan, niin koitat tehdä sen toisin. Läpinäkyvää sanoisin.
Tämä edelleen kumoaa myös tuon:jaska sanoi:Laitetaas tännekin tämä wanha-linkki, jonka muistaakseni jo MM-kisa -toikkiin linkitin:
http://blogit.hs.fi/pressikatsomo/?p=176
No kait sä nyt omat kommenttisi osaat lukea. :nope: Koko tuo viestisi on uskoa (pönkittämistä) siihen, että katsojakeskiarvot nousee. (onhan sulla siinä quotessa tämä surullisen kuuluisa tilasto).jaska sanoi:susta tulis kyllä pirun pätevä opettaja Kun sulle esittää kysymyksen edelliseen kommenttiisi liittyen, toistat vain sen kommentin
taas tulkitaan mun viestejä ja löydetään sieltä kaikkea mitä sinne ei kuulukaanFormulanomi sanoi:No kait sä nyt omat kommenttisi osaat lukea. :nope: Koko tuo viestisi on sen uskoa (pönkittämistä) siihen, että katsojakeskiarvot nousee. (onhan sulla siinä quotessa tämä surullisen kuuluisa tilasto).
Kaikelta? Kuten katsojamäärien nousulta ?Jacques sanoi:Sanokaa mitä sanotte, mutta minusta tuo boldattu lause vie pohjan kaikelta mitä jaska on tässä otsikossa sanonut.
Se mitä mä en ihan suoraansanottuna tässä keskustelussa ymmärrä, on se, että puolin ja toisin tuntuis olevan vähän semmonen ajatus, että menispä futiksella/lätkällä heikosti, että se MUN laji olis suositumpaajaska sanoi:Myönnän, että se on pirun kova tavoite - jos siinä onnistutaan, niin futiksella menee paremmin kuin minäkään luulen - ja se on paljon se
Tutiseeko puntti, kai sitä faktoja saa tuoda esiin ja juhlia futiksen suosion nousua - joka jatkuu ja jatkuu!jaska sanoi:taas tulkitaan mun viestejä ja löydetään sieltä kaikkea mitä sinne ei kuulukaan
Katsojakeskiarvot nousee tänä vuonna, se on fakta, joka tuostakin viestistä selvinnee. Vaikka sunnuntain kierros ja loput matsit pelattaisiin tyhjille katsomoille.
Ja se että mä liitän jonkun uutisen, ei tarkoita että mä tulkitsen sitä.
SM-liigan sivuilta olen runkosarjan katsojamäärät laskenut. Kalpa mukaanlukien. Ei futiksenkaan katsojamäärissä ole huomioitu sitä, että joukkueet muuttuu.VJR sanoi:En tiedä, mistä jaska on lukenu tilastoja tosta sm-liigan suosion laskemisesta. Noitten sm-liigan sivuilla olevien tilastojen perusteella niin ei ole asiainlaita. Siellä on tilastot kaudesta 2001-2002 tähän päivään. Jätin Kalpan huomiotta, koska se nousi vasta viime kaudeksi. Muitten joukkueitten osalta kolmisen vuotta sitten sattunut lievä notkahdus katsojamäärissä on saatu paikattua ja viime kaudella mentiin jo yli kauden '02 katsojamäärien. Kalpa luultavasti laskee hieman keskiarvoa, mutta eihän sillä ole väliä - vaan katsojakontakteilla. Toisaalta on huomioitava sekin, että Kalpa ei ole mikään katsojamagneetti vieraissakaan (no kuitenkin 10. eniten, eiku 5. vähiten vieraskatsojia kaudella '06), joten viime kauden suuri katsojamäärä on tavallaan vielä parempi kuin mitä pelkistä luvuista voisi päätellä.
Toisaalta, kun harvempi näkee matseja kotona, niin saatetaan jopa hallille suunnata. Tämä oli käsittääkseni jopa osittain ideana maksuTV:n siirtymisen takana.VJR sanoi:Tilastoissa on vaikea huomioida sitäki, että viime kaudesta lähtien Canal+ on televisioinut laadukkaasti 2 ottelua per viikko. Moni varmasti käy harvemmin hallilla, kun televisiostakin näkee tarpeeksi asti pelejä. Vaikka tilaajia Canalilla ei hirveän paljon ole, niin kauden mittaan kertymä on suuri.
Tässä lienee takana se, että Suomen kokoinen maa ei kunnolla kahta lajia elätä - ammattilaisena. Joten se mikä toisella on, on toiselta pois.OoPee sanoi:Se mitä mä en ihan suoraansanottuna tässä keskustelussa ymmärrä, on se, että puolin ja toisin tuntuis olevan vähän semmonen ajatus, että menispä futiksella/lätkällä heikosti, että se MUN laji olis suositumpaa
Tää pelko sitten selittääkin paljon tosta sinun vouhotuksestasi.jaska sanoi:Tässä lienee takana se, että Suomen kokoinen maa ei kunnolla kahta lajia elätä - ammattilaisena. Joten se mikä toisella on, on toiselta pois.
Katos, miksi et heti tätä heti ylempänä linkittänyt JA ennen kaikkea tuossa on puhe katsojamääristä (myönnän, pikkaisen katsojakontakteistaki )Formulanomi sanoi:Tutiseeko puntti, kai sitä faktoja saa tuoda esiin ja juhlia futiksen suosion nousua - joka jatkuu ja jatkuu!
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=755692&postcount=499
Missä kohtaa tulkitsin väärin ?
onneksi kääkäkihmiset suhtautuu asiaan täysin kiihkottomastiFormulanomi sanoi:Tää pelko sitten selittääkin paljon tosta sinun vouhotuksestasi.
Jätin Kalpan sillä pois, koska muuten joukkueet ovat pysyneet samoina noissa tilastoissa näkyvän ajan (eli tuolta '02 kaudelta lähtien).jaska sanoi:SM-liigan sivuilta olen runkosarjan katsojamäärät laskenut. Kalpa mukaanlukien. Ei futiksenkaan katsojamäärissä ole huomioitu sitä, että joukkueet muuttuu.
Totta. Ehkä toi televisiointimuutoksen vaikutus katsojamääriin on aika lailla +/- 0jaska sanoi:Toisaalta, kun harvempi näkee matseja kotona, niin saatetaan jopa hallille suunnata. Tämä oli käsittääkseni jopa osittain ideana maksuTV:n siirtymisen takana.
jaska sanoi:Katos, miksi et heti tätä heti ylempänä linkittänyt JA ennen kaikkea tuossa on puhe katsojamääristä (myönnän, pikkaisen katsojakontakteistaki )
Kyllä elättää ihan hyvin jos ihmisiä kiinnostaa, ei ne kustannukset niin suuret ole, ettei molempia voisi seurata jos kiinnostaisi.jaska sanoi:Tässä lienee takana se, että Suomen kokoinen maa ei kunnolla kahta lajia elätä - ammattilaisena. Joten se mikä toisella on, on toiselta pois.