Missään muualla ei yhtä tyhmää peliä viitsitä edes pelata.Sam sanoi:Pesiksessä olemme kuitenkin maailman ykkösiä :thumbup:
Missään muualla ei yhtä tyhmää peliä viitsitä edes pelata.Sam sanoi:Pesiksessä olemme kuitenkin maailman ykkösiä :thumbup:
Jotta sitten saataisiin luotettavia tilastoja, pitäisi ottaa Veikkausliigastakin vain joukkueet, jotka on pysynyt samoina - tai pikemminkin vain ne paikkakunnat joilla on molemmat joukkueet (moinen vertailu löytyy täältä jo). Veikkausliigahan "kärsii" siitä, että joukkueita on huomattavasti pienemmillä paikkakunnilla (Ahvenanmaa, Valkeakoski, Myllykoski jne.)VJR sanoi:Jätin Kalpan sillä pois, koska muuten joukkueet ovat pysyneet samoina noissa tilastoissa näkyvän ajan (eli tuolta '02 kaudelta lähtien).
No enpä ole tässä missään vaiheessa tuntenut "kääkän" olevan jotenkin vaarassa. Että ei mulla mitään kiihkoa ole ollut em. takia. Sun väitteet ovat vain olleet niin naurettavia, että pakkohan tähän on ollut puuttua.jaska sanoi:onneksi kääkäkihmiset suhtautuu asiaan täysin kiihkottomasti
Eli ts. sä siis ihan aidosti toivot, että Suomen paraatilajilla, jääkiekolla menis jatkossa niin huonosti, että jengi väsyis seuraamaan ja harrastamaan sitä? Ja tämä siis ihan vain sen vuoksi, että sun lempparilaji futis kasvais suositummaksi?jaska sanoi:Tässä lienee takana se, että Suomen kokoinen maa ei kunnolla kahta lajia elätä - ammattilaisena. Joten se mikä toisella on, on toiselta pois.
Oliko niillä noussu vai laskenu?jaska sanoi:Jotta sitten saataisiin luotettavia tilastoja, pitäisi ottaa Veikkausliigastakin vain joukkueet, jotka on pysynyt samoina - tai pikemminkin vain ne paikkakunnat joilla on molemmat joukkueet (moinen vertailu löytyy täältä jo).
Pesäpallohan (jalkapallon kesäinen kilpailija) se vasta kärsiikin tuosta. Onkohan noiden superpesiksen 12 joukkueen paikkakunnilla yhteensä edes puolta miljoonaa asukasta.jaska sanoi:Veikkausliigahan "kärsii" siitä, että joukkueita on huomattavasti pienemmillä paikkakunnilla (Ahvenanmaa, Valkeakoski, Myllykoski jne.)
Ei, mä vaan toivon ettei sen SM-liigalla menis hyvin Menkööt vaikka kaikki NHL:n pelaamaan.OoPee sanoi:Eli ts. sä siis ihan aidosti toivot, että Suomen paraatilajilla, jääkiekolla menis jatkossa niin huonosti, että jengi väsyis seuraamaan ja harrastamaan sitä? Ja tämä siis ihan vain sen vuoksi, että sun lempparilaji futis kasvais suositummaksi?
Mä en ole oikein koskaan valinnut lajeja sen takia, että Suomi niissä menestyy, okei myönnän Torinosta sanoin että katson matsin jos Suomi on finaalissa, mutta noin yleisesti. Mäkihyppy etc. ei kiinnosta pashan vertaa, huolimatta siitä miten hyvin Suomi siinä menestyy.OoPee sanoi:Niin... mä en kuitenkaan unohtais sitä tosiasiaa, että ihan sama kuinka suosituksi futis koskaan ikinä Suomessa tulee, Suomi ei koskaan tule saavuttamaan futiksessa sitä kansainvälistä tasoa mitä sillä on lätkässä (tuskin edes fanaattisimmat futisfanit tuosta voivat rehellisesti unelmoida, vai?). Näinollen tuollainen suhtautuminen asiaa on mun mielestä jotakuinkin käsittämätöntä :nope: :thumbdown
Verrattuna vuoteen 2003:VJR sanoi:Oliko niillä noussu vai laskenu?
Ei mutta esim. Hyvinkäähän lasketaan jaskan näkökulmasta Tampereen, Jyväskylän, Oulun ja Rovaniemen kanssa samaksi kaupungiksi ja teidän lappalaisten näkökulmasta Helsingiksi. Niin että ota siitäkin sitten selvää.VJR sanoi:Oliko niillä noussu vai laskenu?
Pesäpallohan (jalkapallon kesäinen kilpailija) se vasta kärsiikin tuosta. Onkohan noiden superpesiksen 12 joukkueen paikkakunnilla yhteensä edes puolta miljoonaa asukasta.
Tota.. sulle kai on selvää, että SM-liigan tasolla on jotakuinkin suora vaikutuksensa myös Suomen lätkäjoukkueen menestykseen? Eikä sinne NHL:äänkään varmaan ihan noin vaan suoraan koulun liikuntatunneilta tulla jengiä hakemaan..jaska sanoi:Ei, mä vaan toivon ettei sen SM-liigalla menis hyvin Menkööt vaikka kaikki NHL:n pelaamaan.
Ei lajin itsensä tarvitse mua välttämättä kiinnostaa, mutta kyllä mä olen aina ollut iloinen suomalaisen urheilijan/joukkueen menestyksestä ihan lajista riippumatta ja toivon myös, että laji, jossa suomalaiset menestyvät, pysyy jatkossakin sellaisena lajina, jossa menestymisen mahdollisuuksia on.Mä en ole oikein koskaan valinnut lajeja sen takia, että Suomi niissä menestyy, okei myönnän Torinosta sanoin että katson matsin jos Suomi on finaalissa, mutta noin yleisesti. Mäkihyppy etc. ei kiinnosta pashan vertaa, huolimatta siitä miten hyvin Suomi siinä menestyy.
Inttää...mikä toi tollainen termi on. Jarnata on oikea termi.NotShee sanoi:Voidaankin miettiä, kuinka hyödyllistä on inttää jaskan olevan väärässä tai inttää jaskan inttävän tai inttää jaskan olevan jaska. :nope: :nope: :nope:
Siinä mielessä kyllä täysin hyödytöntä, että ennemmin Suomi voittaa vaikka Euroviisuissa kuin Jaska myöntää olevansa edes osapuilleen väärillä jäljilläNotShee sanoi:Voidaankin miettiä, kuinka hyödyllistä on inttää jaskan olevan väärässä tai inttää jaskan inttävän tai inttää jaskan olevan jaska. :nope: :nope: :nope:
Itse asiassa Curlingia katsoin ~15 min kaverilla, kun odottelimme paria muuta, jotta päästiin katsomaan leffaa.OoPee sanoi:Juu, minen ole curlingia jaksanut koskaan aikaisemmin seurata ja se, että sitä Tornissa katsoin, johtui vain ja ainoastaan siitä, että mukana oli suomalaisia, joilla kaikenlisäksi oli vielä selkeät menestymisen mahdollisuudet. Joku voi kuttua tuota huonoksi perusteluksi, mutta siinähän sitten kuttuu
Joo. Tää nyt kumosi Oopeen kirjoituksen ihan täysin....voi voi...jaska sanoi:Itse asiassa Curlingia katsoin ~15 min kaverilla, kun odottelimme paria muuta, jotta päästiin katsomaan leffaa.
Empä tainnut muutenkaan kiinnostua koko lajista, kuten tästä voi huomata:
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=676083&postcount=4
No sikäli kyllä, että ei mun lätkä "vihaan" ole syynä se, että se uhkaisi futista. En vain pidä ko. lajista, en vain keksi mikä siinä viehättää. Ihan sama on mäkihypyn, tai vaikka yleisurheilun kanssa. Hyvin pitkälti sama miten hyvin suomalaiset siinä menestyy - EVVK.Formulanomi sanoi:Joo. Tää nyt kumosi Oopeen kirjoituksen ihan täysin....voi voi...
Pointti oli se, että mä edelleenkin rohkenen epäillä, että olit mielissäsi, kun Uusipaavalniemi kavereineen pärjäsjaska sanoi:Itse asiassa Curlingia katsoin ~15 min kaverilla, kun odottelimme paria muuta, jotta päästiin katsomaan leffaa.
Empä tainnut muutenkaan kiinnostua koko lajista, kuten tästä voi huomata:
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=676083&postcount=4
Suomalaisten mestys kiinnostaa sua siis vain, jos siitä on sulle itsellesi jotain hyötyä?jaska sanoi:No sikäli kyllä, että ei mun lätkä "vihaan" ole syynä se, että se uhkaisi futista. En vain pidä ko. lajista, en vain keksi mikä siinä viehättää. Ihan sama on mäkihypyn, tai vaikka yleisurheilun kanssa. Hyvin pitkälti sama miten hyvin suomalaiset siinä menestyy - EVVK.
En mä tiedä saanko mä esim. Kimin mestaruudesta tai futiksen EM-paikasta mtiään hyötyä.OoPee sanoi:Suomalaisten mestys kiinnostaa sua siis vain, jos siitä on sulle itsellesi jotain hyötyä?