Captain Howdy
Well-known member
Ei nyt vedetä huumoriksi tätä! JUMALAUTA! Vakava asia on tämä! Ei voi vetää huumoriksi vakavaa asiaa. :mad_old:
On on. Ja jos ei oo, ni ite on.
Ei nyt vedetä huumoriksi tätä! JUMALAUTA! Vakava asia on tämä! Ei voi vetää huumoriksi vakavaa asiaa. :mad_old:
Nyt voidaan kerääntyä yhteen rinkiin ja laitetaan yrtikäs rauhanpiippu kiertämään.![]()
Miksi kirjoitat kahdella eri nimimerkillä? :doubtful:
Täähän alkaa mennä jännäksi, vaikka pitäisi olla vakava asia.Vakava asia, se on jännä sinänsä. Jotkut vetää kokonaan huumoriksi vaikka tyystin vakavamielistä suhtautumista vaatisi aihepiiri. Se on kyllä jännä!
Gangbang!! :thumbup:
Kostoksi. Mutta täysin avoimesti, toisin kuin moni muu peelo täällä.
Ja vielä selvennykseksi, kännykällä tulee Ned-nikin jutut.![]()
Pitäisköhän kuitenkin tehdä polli, jotta selvisikö se varmasti?!Selvisi jo! Mutta kiitos vastauksesta! :ahem:
Gangbang!! :thumbup:
Sulle näyttää olevan ongelma kaikki mun asiat. Aina vittu itkemässä ja vinkumassa mun asioista. Onko sulla joku Napoleon-kompleksi pienuudesta vai mikä on? Sama tila ässämiehellä välillä. Ei luulis olevan paljoakaan varaa tiristä kakkosnikeistä.Jännä, että vain Moella on tuo ongelma tai vain Moelle tuo on ongelma.![]()
Sulle näyttää olevan ongelma kaikki mun asiat. Aina vittu itkemässä ja vinkumassa mun asioista. Onko sulla joku Napoleon-kompleksi pienuudesta vai mikä on? Sama tila ässämiehellä välillä. Ei luulis olevan paljoakaan varaa tiristä kakkosnikeistä.
Menkääs pojat nuuhkimaan äitin pikkareita ja kätöselle. Ihme ajojahtia vähän väliä.:nope:
Tuo oli kieltämättä aika huvittava episodi. Etenkin kun Moe teki niitä johtopäätöksiään muutaman äänen eroilla, joista siis aika merkittävä rooli oli omilla nikeillään.![]()