Liki Juhannuskisa - lehdistötilaisuus

  • Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
Pistetilastossa viimesenä! Pitää varmaan vielä johonkin kisaan osallistua jos pääsisi vaikka ohi Oton. :alppu:
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Cmoney sanoi:
Onko valokuvia tulossa..?
jees tulossa on, olen vain nyt ollut maalla lopun vkl niin ei ole kerennyt siirtämään koneelle...
yritän huomenna seuloa otoksia ja heitellä nettiin :)
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
FO110K sanoi:
jees tulossa on, olen vain nyt ollut maalla lopun vkl niin ei ole kerennyt siirtämään koneelle...
yritän huomenna seuloa otoksia ja heitellä nettiin :)
Hienoa, kiva, kiitos. Jos onnistuu huomenna, saat ensi kerralla karkkipussin.

Niin ja, Darren: Paljonko vaaka näyttää jos saa kysäästä?
Mulla se on 83kg (vakava tavoite loppukesäksi 76een), Jussilla kai seitsemisen-kahdeksisen kiloa vähempi, ja veikkaan että vielä tämä yksi haasteellisen nopeaksi osoittautunut, Myllis, saattaa painaa minua enemmänkin. Ja toki jokainen kilpa-autokin on yksilö kun radalla kisaa väännetään.
 
Viimeksi muokattu:

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Cmoney sanoi:
Niin ja, Darren: Paljonko vaaka näyttää jos saa kysäästä?
70 kg näyttää. Se Kesäkarting-toikissa uhoamani Kubicamainen laihdutus on vähän jäänyt. Kilon sain pois tosiaan silloin alkukesästä.....
 

Örfil

Guest
Tänään alkoi mun Kubica-kuuri: aamu alkoi klo 08:30 juoksulenkillä järven ympäri, illalla käsitreenit ja ruokavalion pudotan "-" kaloreille.

Tavoitteena on pudottaa min. 4 kg eli saada elopainoksi 71 kg Hyvinkään kisaan mennessä.

Ostin firmasta nyt kesälomaksi ajolippuja 20 x 10 min Kaanaasen ja Suzuun, ajan ne + käyn ajamassa kaksi muuta kisaa tässä välillä Forssassa sekä yhden ajopäivän Mika Salo Circuitilla

Nyt on siis otettu järeät aseet käyttöön ja uhottu niin että rinta pullistelee :D Saapahan Moe taas häpeämisen aihetta ;)
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Meillä lähti emäntä käymään maalla viikon ajaksi, äitiyslomalla kun vielä on. Tarkoitus tehdä nyt juoksulenkkejä koiran kanssa. Tulee kyl varmaan myös kaljaa otettua vastapainoksi aina välillä kun ei ole kerran kukaan vahtimassa..... :nope:

Edit: Siis pojan kanssa lähti lomailemaan. En tietenkään muuten kaljaa ottaisi
 
Viimeksi muokattu:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Jussi sanoi:
Meinaatko hommata siis darren? :D
Mulle tuli "darra" mieleen siinä Mr Darrenin ohitusyrityksessä mutta kaipa sen piikkiin menee, kun kaveri itsekin sanoi olevansa aika kokematon kilpa-ajaja :ahem:
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Jahas, niinhän se meni, että voittoa ei tullut.
Aika-ajoista ei sen enempää kerrottavaa, kuin että kyljessä napsahti taas. Rytkyyn poikittain, penkkiin nojaten ja vauhdilla ei ole hyvä juttu. Vihloo hengittää sisään.

A-finaalissa startista varmasti muiden perään, FO110K:n seuratessa takana.

Yht´yllättäen Darren spinnasi edessä todella nopeassa mutkassa nostaen radalle nyrkin kokoisen kiven. Huomasin kiven hieman liian myöhään ja jysäytin siitä hyvällä vauhdilla yli. Napsahdus penkin alla oli melkoinen, hieman sellainen up in the ass of Jusban -fiilis.

Siitä pääsin sitten pari pykälää korkeammalle ilmeisesti myös lfb:n spinnatessa.
Seuraavalla kierroksella olikin täysi työ vilkuilla taaksepäin, mistä kukakin tulee ohi. Tämä aiheutti lievän ulosajon nurmikon puolelle, jolloin sijoitukseksi vaihtui viimeinen, eli kuudes.

FO110K päätti kuitenkin spinnata edessä oikein kunnolla ja laskea minut oikeutetusti ohitseen viidennelle sijalle. Loppu kisan ajan yritin saavuttaa muita, mutta ainoa kilvanajo mitä ajoin oli radalle saapuneen "turva-auton" kanssa. Kisan sekaan tuli siis joku ulkopuolinen hieman tehokkaammalla pirssillä ajelemaan. Tämä veijari onnistui myös tukkimaan kakkosmutkan parin kierroksen ajaksi spinnattuaan.

Eipä mulla muuta. Kivaahan tuo.
 

Örfil

Guest
Juu, oli aika persiistä että laskivat niitä amatöörejä sekaan kesken kisan!

Tästä aion mainita siellä radalla palautteena kun olen siellä ensi keskiviikkona.

Heh, Jusban tosiaan sai aimo täräyksen anaaliin kivimurikan merkeissä. Onneksi ei kisa jäänyt siihen :thumbup:

FO, niitä kuvia kaivattaisiin....
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Jussi sanoi:
Juu, oli aika persiistä että laskivat niitä amatöörejä sekaan kesken kisan!

Tästä aion mainita siellä radalla palautteena kun olen siellä ensi keskiviikkona.

Heh, Jusban tosiaan sai aimo täräyksen anaaliin kivimurikan merkeissä. Onneksi ei kisa jäänyt siihen :thumbup:

FO, niitä kuvia kaivattaisiin....
Minä voin laittaa muutaman, jos kaikki antavat naamansa julkaista?
 

Örfil

Guest
Cmoney sanoi:
Mulle tuli "darra" mieleen siinä Mr Darrenin ohitusyrityksessä mutta kaipa sen piikkiin menee, kun kaveri itsekin sanoi olevansa aika kokematon kilpa-ajaja :ahem:
Tiedoksi että kontaktia ottavat kuskit saavat aika äkkiä "Takuman maineen" eli ens kisassa tätä tullaan painottamaan erityisesti: Hyvinkäällä ajetaan jo liki 100 km/h ja niissä nopeuksissa kontakti toiseen autoon voi johtaa pahaankin onnettomuuteen eli järki käteen ohituksissa!

Hyvänä malliesimerkkinä hienosta ohituksesta Cmoneyn passaus meikäläisestä - autoilla oli liki metri väliä ja mies pyyhki ohi sisäkautta että ei ollut sen enempää nokan koputtamista :ahem:
 

Örfil

Guest
jusban sanoi:
Minä voin laittaa muutaman, jos kaikki antavat naamansa julkaista?
Anna palaa, nämä ovat julkisia tilaisuuksia. Paitsi jos mä näytän läskiltä kuvassa, sellaisia ei saa julkaista :D
 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Haa, tänks Jusban!

Huomio kiinnittyi siihen että Alppu toivorikkaana mallaili ennen kisaa itseään jo ykköspallille kun taasen mä ja Cmoney oltiin nöyrinä miehinä kakkospallilla ;)

Cmoney jopa toivotteli mulle onnea kisaan ennen lähtöä :eek!: Aika reilua :ahem:
 

Örfil

Guest
Maino otos tuo eka kuva, jossa FO tähyilee radalle kameralla :cool:
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Jussi sanoi:
Anna palaa, nämä ovat julkisia tilaisuuksia. Paitsi jos mä näytän läskiltä kuvassa, sellaisia ei saa julkaista :D
Photoshoppasin sulle pari ekstrakiloa joka kuvaan!
 
Ylös