markoj
Custom User
Olihan se sitä, mutta toi oli aika siisti viritys - ainaki mun tekeleeksi...OoPee sanoi:Tää ratkaisuhan on enemmän tai vähemmän ongelman kiertämistä, olkootkin että sen kanssa pärjää varsin mainiosti.
Asensin muuten Susen. Tais olla proffessionaali 9.2. Vaikuttaa hemmetin hienolta käyttikseltä näin asennuksen ja puolen tunnin kattelun jälkeen. Selkeesti viimeistellyin distro mihin mä oon tärmänny ja toi Yast on silkkaa rautaa. Tokihan kaupallisessa pitääkin olla jotain eroa täysin vapaaseen ja ilmaiseen. Laitteet se tunnisti mun mielestä kaikki muut paitsi vanhan scsi-kortin, mutta sitä ei lennosta tunnista muutkaan distrot. Bluetoothinki se tais asentaa ittekseen. En kyllä ole vielä testannu menikö oikein. Firefoxin se mulla asensi omista paketeistaan jo oletuksena. Versio tosin oli se 1.0 -esittelyversio. Nvidian ajurit meni heittämällä Yastilla, kait haki ne niiden omilta sivuila.
Saturaisen paikkeilla tais olla ton hinta DataClubissa. En ole muualta vielä katellu, mutta jos noi vaikutelmat kestää pitemmän tutustumisen niin taidan siirtyä Susen käyttäjäksi.
Täytyy sanoa, että kyllähän pintapuolisesti kaupallinenkin softa voi olla hyvää ja hienoa, jos perusta tehdään vapaalla koodilla Mutta jatkan tätä kunhan tutustun paremmin.