Juu, kyllä mulle toki on täysin selvää, että tämän kaiken jälkeen modejen on hyvin hankalaa ryhtyä Nouben banjoa poistamaan ilman, että saattaisivat itsensä vielä kyseenalaisempaan asemaan kuin mihin jo nyt ovat itsensä saattaneet. Toisaalta tämän lievennyksen tai peräti kumoamisenkin voi tehdä niin monella tapaa, sen voi tehdä diplomaattisesti selvittäen taustat ja tilanteen sekä ehdot bannatun jatkoelämälle sekä myöntäen mahdolliset virheensä (jos sellaisia on) tai sen voi tehdä haista paska -tyyliin

Virheistä oppii ja ainakin mä arvostan huomattavasti enemmän henkilöä joka myöntää virheensä kuin henkilöä, joka ei periaatteestakaan mene sellaista myöntämään.
Tähän väliin paikallaan ännänen kerran, koska siihen kuitenkin joku taas tarttuis: Huom! En nyt sanonut tälläkään kertaa, että oli virhe näpäyttää Noubea! SUURI virhe sen sijaan oli näpäyttää vain Noubea.
Tilannetta ei tällä varmasti ole saatu rauhoitettua, päinvastoin. Kuilut sen kuin kasvavat ja porukka hajoaa entistä pienempiin kuppikuntiin tämä ei pitkällä tähtimellä (oletan ja toivon, että ylläpidon puolella osataan katsoa pidemmällekin kuin iltauutisin?) voi olla forumin etujen mukaista. Eihän?
No minä en lätkäkeskusteluihin ole ottanut osaa, mitä nyt silloin tällöin silmäillyt ja ihmetellyt silmät ympyrkäisinä sitä fanaattista uhoamista puolin ja toisin (etten jopa sanois, että ei siinä poikain lätkäjutut jää paljon hopeelle Ferrari-McLaren tappeluiden rinnalla, luotaantyöntävyys on about samaa luokkaa

), mutta en mä vakuutteluistasi huolimatta ihan satarosenttisen vakuuttunut ole siitä, etteikö tässä olis vähän vanhojen kalavelkojen maksun makua. Eipä silti, ei sillä ole käsiteltävän asian kannalta mitään merkitystä