Albert Oil
Hippi ja juntti
Kävin elämäni ensimmäistä kertaa elokuvateatterissa ko. kaupungissa. Rainana oli muistaakseni Riemukupla. Vähän pelotti, kun valot sammui salissa. Kysyin isältä, että onko nyt yö.Palanen paikallishistoriaa tuli hankittua:
Kävin elämäni ensimmäistä kertaa elokuvateatterissa ko. kaupungissa. Rainana oli muistaakseni Riemukupla. Vähän pelotti, kun valot sammui salissa. Kysyin isältä, että onko nyt yö.Palanen paikallishistoriaa tuli hankittua:
Sama. Paitsi leffa oli eri. Oli joku mustavalkoinen Uuno Turhapuro, mitä isukin kanssa käytiin katsomassa. Leffateatterina toimi tuolloin Riihilinna, eli nykyinen Gilda.Kävin elämäni ensimmäistä kertaa elokuvateatterissa ko. kaupungissa. Rainana oli muistaakseni Riemukupla. Vähän pelotti, kun valot sammui salissa. Kysyin isältä, että onko nyt yö.
Kumpi noista antoi c-kasettifiiliksen? Onhan toi lättytietokone nyt tietysti hiukan eri linjassa kuin mun normihankinnat eli sarjakuvaa ja cd-levyjä.Mistä lie ajatus syntyi, mutta äkkivilkaisulla luulin JPP:n ostaneen C-kasetin.
Todella nopealla vilkaisulla siinä oli vasemmalla C-kasetin kotelo ja oikealla kasetti itse.Kumpi noista antoi c-kasettifiiliksen? Onhan toi lättytietokone nyt tietysti hiukan eri linjassa kuin mun normihankinnat eli sarjakuvaa ja cd-levyjä.
:ahem:Aika hyvä tuuri ollut jos mitään ei tippunut matkalle kun kerta auki olivat paketit.
Hah, eipä ole minun lukaalissani kuvattu tuo kuva. Vaikka nimissäni paketit tulivatkin.Renkku hommannut mytyssä olevat sukat Ikea-lampun viereen?
Voisin tänään tilata lisää tavaraa. Laskut toki saat, älä huoli.Hah, eipä ole minun lukaalissani kuvattu tuo kuva. Vaikka nimissäni paketit tulivatkin.
Jotta voisin heittää sen veden pohjaan.Miksi kouvo on hankkinut Racer X -patsaan?
Olenkos minä joskus panostanut rahallisesti johonkin mikä olisi muitten forumistien mielestä järkiostos, tai edes hyvännäköinen?On toi kyllä ruma.
Maitutölkki?Olenkos minä joskus panostanut rahallisesti johonkin mikä olisi muitten forumistien mielestä järkiostos, tai edes hyvännäköinen?
Nekin Lidlistä. Yksi kaveri ainakin sanoi, että kerran erehtyi ostamaan eikä toiste osta, kun maistuu erikoiselle se. Että enpä pelkkää kiitosta siitäkään saanut.Maitutölkki?
Rassuhan se siellä valvoo vedenalaista itärajaa.Mikäs tuo evolutionaarinen, maalle nousemista valmisteleva alkeisnisäkäs tuolla Kouvon akvaariossa on? Käykö öisin juomassa kaljat jääkaapista?