Otto Hokkanen
Well-known member
Ilmeisesti viisi tänäkin vuonna. Ellen nähnyt ihan väärin, myös Ho-Pin Tung ja Jan Charouz pönöttivät esittelyssä.Eikös niitä ollut vielä karumpi määrä tässä pari vuotta sitten? Jotain viisi?
Ilmeisesti viisi tänäkin vuonna. Ellen nähnyt ihan väärin, myös Ho-Pin Tung ja Jan Charouz pönöttivät esittelyssä.Eikös niitä ollut vielä karumpi määrä tässä pari vuotta sitten? Jotain viisi?
Kyllä aivan oikeassa olet.Ilmeisesti viisi tänäkin vuonna. Ellen nähnyt ihan väärin, myös Ho-Pin Tung ja Jan Charouz pönöttivät esittelyssä.
Viime vuonna autoa pääsivät kokeilemaan testien merkeissä d'Ambrosio, charouz ja mahdollisuuden saanut Nicolas Prost. Tungille ei tullut testejä ainakaan.Kuinkakohan moni noista "kolmoskuskeista" missään vaiheessa pääsee kokeilemaan Rellun autoa muualla kuin simulaattorissa? Veikkaan yksi.
Meinaat vetotankojousitusta?Onkos tuossa takaripustuksissa käytetty nyt niitä Neweyn ideoita?
Tuomio annettu. Voimme nyt hiljentyä. AamenOtetaan huomioon, että musta hoikistaa. Eli ylimääräistä muhevuutta on. Toisaalta auto näyttää erityisen 'liukkaalta'. Tämä voi olla entistäkin kovempi sana suorilla. Ei pääse Alonso taaskaan Petrovista ohi jos sattuu käymään varikolla vähänkään väärään aikaan. Perä on todella matala, keula yllättävän "normaali" muihin esiteltyihin verraten, ei niin huippukorkea ja muutenkin pyöreämpi. Tällä autolla Kubica saattaa napata voiton radalla, joka erityisen hyvin autolle sopii.
Koska tuolla ylesimmin viitataan F1-ympyröissä tupladiffuusoriin, ei ole.Onkos tässä edelleen se double-decker?
Harittaako silmäni vai onko toi takasiiven "kääntövarsi" kooltaan todella iso?
EiHarittaako silmäni vai onko minun silmään toi takasiiven "kääntövarsi" kooltaan todella iso?
Kato kala!EDIT: Jos tämä ei ole uusi auto niin minä olen kala:
Toki ne Kers-komponentit ovat jonkunverran pienentyneet. Sulavammat autot johtuvat kuitenkin pääosin siitä, että akseliväli on kasvanut kaikilla huomattavasti, joten tilaa sijoittaa rojut on tullut rutkasti lisää.Kers-tekniikka vissiin kehittynyt parin vuoden takaisesta. Uudet autot näyttävät huomattavasti laihemmilta ja luikkaammilta kuin vuoden 2009 tekeleet.
Öh, joo tarkoitin siis tuplapohjaa, onko Reno näiltä osin omilla teillään edelleen?Koska tuolla ylesimmin viitataan F1-ympyröissä tupladiffuusoriin, ei ole.