Kivasti vääristyy tuo RK:n kärsä kuvassa Ei se toki pieni ole muutenkaan..Onhan siinä turvakaaren ilmanoton vieressä pienet lisäilmanotot, niin kuin olin esittelystriimiä katsellessani näkevinäni. Myöhemmät kuvat vain olivat sellaisista kuvakulmista ettei sille saanut vahvistusta (ja studiokuvassa niitä ei mielestäni ole). Viitteitä kyllä, muttei sellaista 100% varmistusta ennen kuin näin tämän kuvan.
Hyvin ymmärrettävät perustelut Boullierilta, ja aivan oikea homma että Bruno Senna on tiimin kolmos/varakuljettaja eikä esim Grosjean.Boullier on selittänyt ideaa viiden testikuskin takana. Kyse on todella kuljettaja-akatemiasta, eli nuorukaisia valmistetaan F1:iin. No, Sennan (ja Grosjeanin toim. lis.) tapauksessa kyse on pikemmin tuntuman säilyttämisestä.
Näitä kuskeja todellakin ajatetaan kaksi vuotta vanhassa autossa, koska säännöt sallivat sen. Näin ollen ensisijaista ei ole testaus tiimille, vaan kuskien kehittyminen ja kasvaminen F1-maailmaan.
Boullier myös vahvisti sen, että Senna on tiimin varakuski, Grosjean taas keskittyy enemmän GP2-kauteen.
Autosport
Mielenkiintoinen idea. Oikeastaan kuulostaa aika hyvältä systeemiltä.Boullier on selittänyt ideaa viiden testikuskin takana. Kyse on todella kuljettaja-akatemiasta, eli nuorukaisia valmistetaan F1:iin. No, Sennan (ja Grosjeanin toim. lis.) tapauksessa kyse on pikemmin tuntuman säilyttämisestä.
Näitä kuskeja todellakin ajatetaan kaksi vuotta vanhassa autossa, koska säännöt sallivat sen. Näin ollen ensisijaista ei ole testaus tiimille, vaan kuskien kehittyminen ja kasvaminen F1-maailmaan.
Boullier myös vahvisti sen, että Senna on tiimin varakuski, Grosjean taas keskittyy enemmän GP2-kauteen.
Autosport
Eri. Punainen vähän piristää tuota muuten niin synkäksi maalattua Renaultia. Sopii yllättävän hyvin omasta mielestäni.On kyllä komea, mutta punaiset päätylevyt pilaavat hyvän värityksen. :yuck:
Fauzy tosiaan myös ajaa GP2:ia. Tungin ja Charouzin muista töistä en tiedä, mutta Hokkanen varmaan tietää...Fauzykin käsittääkseni kilpailee GP2:ssa? Mitäs tuntematon kaksikko - Ho-Pin Tung ja Charouz? Ajavatko jotain sarjaa samalla vai keskittyvätkö vanhojen rellujen ajamiseen?
No, nyt se logiikka selvisi minullekin. Vanhalla autolla ajettavia testejä ei (enää?) rajoiteta, ja Renault järjestää sillä nuorten (tai tässä tapauksessa pikemminkin "nuorten") kuskien testiohjelman, johon osallistuu ainakin Senna ja todennäköisesti myös Grosjean ja Fauzy.En kyllä alkuunkaan ymmärrä logiikkaa lähettää vanhakin auto Valenciaan.
Tung on tyrkyllä IndyCariin (talli ei kuitenkaan ole se Lotuksen tukema) ja Charouz ajaa FR3.5-sarjaa tallissa, joka on nimetty hänen mukaansa, mutta on oikeasti DAMS.Fauzy tosiaan myös ajaa GP2:ia. Tungin ja Charouzin muista töistä en tiedä, mutta Hokkanen varmaan tietää...
Anthony Hamiltoninhan piti aloittaa vastaavan kuljettajakoulun pyörittäminen vanhoilla McLareneilla. En tiedä mihin tuo idea lopulta kaatui, mutta sen yhteydessä oli puhetta ainakin siitä, ettei tällaisessa toiminnassa voi käyttää F1-renkaita.Vanhalla autolla ajettavia testejä ei (enää?) rajoiteta, ja Renault järjestää sillä nuorten (tai tässä tapauksessa pikemminkin "nuorten") kuskien testiohjelman, johon osallistuu ainakin Senna ja todennäköisesti myös Grosjean ja Fauzy.
Charouz Racing Systems lienee nimetty tallipäällikkö-isä Antoninin mukaan – onhan talli pari vuotta Jania vanhempi. Tuo DAMS-yhteistyö FR3.5:ssa oli minulle ihan uusi tieto. Oletin tšekkien ajattavan autoja itse (kokemusta isommista formuloista on kuitenkin A1GP:stä (ja tuoreempaa kokemusta samasta kalustosta Auto GP:stä)).Tung on tyrkyllä IndyCariin (talli ei kuitenkaan ole se Lotuksen tukema) ja Charouz ajaa FR3.5-sarjaa tallissa, joka on nimetty hänen mukaansa, mutta on oikeasti DAMS.
Mutta eikös kuvan auto ollut viime vuoden mallia?No, nyt se logiikka selvisi minullekin. Vanhalla autolla ajettavia testejä ei (enää?) rajoiteta, ja Renault järjestää sillä nuorten (tai tässä tapauksessa pikemminkin "nuorten") kuskien testiohjelman, johon osallistuu ainakin Senna ja todennäköisesti myös Grosjean ja Fauzy.