Lotus Renault GP (Renault kaudella 2011)

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

mmjj

Tavallinen katsoja
Liittynyt
30.7.2003
Viestit
423
Sijainti
Helsinki
^^ Hehe! :D Saletisti Räikkönenkin olisi vastannut samalla tavalla! :ahem:
 

Rip3

Well-known member
Liittynyt
25.12.2005
Viestit
611
Sijainti
Vaasa
Onhan siinä turvakaaren ilmanoton vieressä pienet lisäilmanotot, niin kuin olin esittelystriimiä katsellessani näkevinäni. Myöhemmät kuvat vain olivat sellaisista kuvakulmista ettei sille saanut vahvistusta (ja studiokuvassa niitä ei mielestäni ole). Viitteitä kyllä, muttei sellaista 100% varmistusta ennen kuin näin tämän kuvan.

Kivasti vääristyy tuo RK:n kärsä kuvassa:D Ei se toki pieni ole muutenkaan..
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
On kyllä sääli että Renault on raiskattu mustalla. Ei sovi yhtään, ja nuo ruskeat raidat täydentävät inhotuksen. Värityksen puolesta takarivin talli.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Boullier on selittänyt ideaa viiden testikuskin takana. Kyse on todella kuljettaja-akatemiasta, eli nuorukaisia valmistetaan F1:iin. No, Sennan (ja Grosjeanin toim. lis.) tapauksessa kyse on pikemmin tuntuman säilyttämisestä.

Näitä kuskeja todellakin ajatetaan kaksi vuotta vanhassa autossa, koska säännöt sallivat sen. Näin ollen ensisijaista ei ole testaus tiimille, vaan kuskien kehittyminen ja kasvaminen F1-maailmaan.

Boullier myös vahvisti sen, että Senna on tiimin varakuski, Grosjean taas keskittyy enemmän GP2-kauteen.

Autosport
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13771
Hyvännäköinen tuo uusi Renaulttikin. Kyllä sinne musta auto sekaan sopii :thumbup:
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18438
Kauden 2011 Lotus Renault GP miehistön avainhenkilöt

Pääjohtaja: Gerard Lopez
Toimitusjohtaja/tallipäällikkö: Eric Boullier
Operatiivinen johtaja: Patrick Louis

Tekninen Johtaja: James Allison
Apulais Tekninen Johtaja: Naoki Tokunaga

Pääsuunnittelija: Tim Densham
Aerodynamiikkajohtaja: Dirk de Beer
urheilujohtaja: Steve Nielsen
Kisainsinööri: Alan Permane
päämekaanikko: Gavin Hudson

Kubican kisainsinööri: Simon Rennie
Kubican suorituskyky insinööri: Jonathan Marshall
Kubican moottori insinööri: Ricardo Penteado

Petrovin kisainsinööri: Ayao Komatsu
Petrovin suorituskyky insinööri: Julien Simon-Chautemps
Petrovin moottori insinööri: Julien Barbieux
 
Viimeksi muokattu:

Jarppi

The Trulli Train
Liittynyt
30.4.2010
Viestit
1407
Sijainti
Home
Boullier on selittänyt ideaa viiden testikuskin takana. Kyse on todella kuljettaja-akatemiasta, eli nuorukaisia valmistetaan F1:iin. No, Sennan (ja Grosjeanin toim. lis.) tapauksessa kyse on pikemmin tuntuman säilyttämisestä.

Näitä kuskeja todellakin ajatetaan kaksi vuotta vanhassa autossa, koska säännöt sallivat sen. Näin ollen ensisijaista ei ole testaus tiimille, vaan kuskien kehittyminen ja kasvaminen F1-maailmaan.

Boullier myös vahvisti sen, että Senna on tiimin varakuski, Grosjean taas keskittyy enemmän GP2-kauteen.

Autosport
Hyvin ymmärrettävät perustelut Boullierilta, ja aivan oikea homma että Bruno Senna on tiimin kolmos/varakuljettaja eikä esim Grosjean.
 

Porttilan Laki

Well-known member
Liittynyt
27.2.2006
Viestit
555
Boullier on selittänyt ideaa viiden testikuskin takana. Kyse on todella kuljettaja-akatemiasta, eli nuorukaisia valmistetaan F1:iin. No, Sennan (ja Grosjeanin toim. lis.) tapauksessa kyse on pikemmin tuntuman säilyttämisestä.

Näitä kuskeja todellakin ajatetaan kaksi vuotta vanhassa autossa, koska säännöt sallivat sen. Näin ollen ensisijaista ei ole testaus tiimille, vaan kuskien kehittyminen ja kasvaminen F1-maailmaan.

Boullier myös vahvisti sen, että Senna on tiimin varakuski, Grosjean taas keskittyy enemmän GP2-kauteen.

Autosport
Mielenkiintoinen idea. Oikeastaan kuulostaa aika hyvältä systeemiltä.

Fauzykin käsittääkseni kilpailee GP2:ssa? Mitäs tuntematon kaksikko - Ho-Pin Tung ja Charouz? Ajavatko jotain sarjaa samalla vai keskittyvätkö vanhojen rellujen ajamiseen?

On kyllä komea, mutta punaiset päätylevyt pilaavat hyvän värityksen. :yuck:
Eri. Punainen vähän piristää tuota muuten niin synkäksi maalattua Renaultia. Sopii yllättävän hyvin omasta mielestäni.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Fauzykin käsittääkseni kilpailee GP2:ssa? Mitäs tuntematon kaksikko - Ho-Pin Tung ja Charouz? Ajavatko jotain sarjaa samalla vai keskittyvätkö vanhojen rellujen ajamiseen?
Fauzy tosiaan myös ajaa GP2:ia. Tungin ja Charouzin muista töistä en tiedä, mutta Hokkanen varmaan tietää... ;)
 

JVR

Banned
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
2963
Ensi vaikutelma näyttää hitaalta mutta toivottavasti olen väärässä.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Näyttää nopealta :thumbup:

Nimi-/sponssihässäkälle kyllä :thumbdown
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
En kyllä alkuunkaan ymmärrä logiikkaa lähettää vanhakin auto Valenciaan.
No, nyt se logiikka selvisi minullekin. Vanhalla autolla ajettavia testejä ei (enää?) rajoiteta, ja Renault järjestää sillä nuorten (tai tässä tapauksessa pikemminkin "nuorten") kuskien testiohjelman, johon osallistuu ainakin Senna ja todennäköisesti myös Grosjean ja Fauzy.
 
Viimeksi muokattu:

Otto Hokkanen

Well-known member
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
8542
Sijainti
Tampere
Vanhalla autolla ajettavia testejä ei (enää?) rajoiteta, ja Renault järjestää sillä nuorten (tai tässä tapauksessa pikemminkin "nuorten") kuskien testiohjelman, johon osallistuu ainakin Senna ja todennäköisesti myös Grosjean ja Fauzy.
Anthony Hamiltoninhan piti aloittaa vastaavan kuljettajakoulun pyörittäminen vanhoilla McLareneilla. En tiedä mihin tuo idea lopulta kaatui, mutta sen yhteydessä oli puhetta ainakin siitä, ettei tällaisessa toiminnassa voi käyttää F1-renkaita.
 

Otto Hokkanen

Well-known member
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
8542
Sijainti
Tampere
Tung on tyrkyllä IndyCariin (talli ei kuitenkaan ole se Lotuksen tukema) ja Charouz ajaa FR3.5-sarjaa tallissa, joka on nimetty hänen mukaansa, mutta on oikeasti DAMS.
Charouz Racing Systems lienee nimetty tallipäällikkö-isä Antoninin mukaan – onhan talli pari vuotta Jania vanhempi. Tuo DAMS-yhteistyö FR3.5:ssa oli minulle ihan uusi tieto. Oletin tšekkien ajattavan autoja itse (kokemusta isommista formuloista on kuitenkin A1GP:stä (ja tuoreempaa kokemusta samasta kalustosta Auto GP:stä)).
 

Ghost_Glove

Jääkausi
Liittynyt
19.1.2005
Viestit
4457
Sijainti
Ylöjärvi
No, nyt se logiikka selvisi minullekin. Vanhalla autolla ajettavia testejä ei (enää?) rajoiteta, ja Renault järjestää sillä nuorten (tai tässä tapauksessa pikemminkin "nuorten") kuskien testiohjelman, johon osallistuu ainakin Senna ja todennäköisesti myös Grosjean ja Fauzy.
Mutta eikös kuvan auto ollut viime vuoden mallia?
Sääntöjen mukaan noviiseja saa ajattaa kaks vuotta vanhoilla tai vanhemmilla autoilla...kait...?
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös