Ghost_Glove
Jääkausi
Ei mennä off topicin puolelle..
Miten kaksoispohjasta keskustelu on off topic'kia? Ymmärtääkseni sellainen oli viime vuoden Renussa ja on tässä uudessakin...
Ei mennä off topicin puolelle..
No eikös se ole se tuplapohjan ilmakanava mikä siitä alkaa. Koko pohjaratkasullehan tässä oon kuuluttanut selitystä jne...Mun näkemys on että tuo on "putki" pohjan kylessä.
Tänä vuonna se ei enää tupladiffun toista kerrosta ruoki ainakaan, mutta diffun päälle se voi syöttää ilmaa...and a double splitter. Apart from its normal function of splitting air from in between the front wheels to the left and right sidepod, the new device also marks the beginning of a double floor. Right above the reference plane is now an open area of about 3cm high. Looking closely at the image you can also see that this floor space is extending under the side impact crash structures and under the whole width of the sidepod. While it is not perfectly clear yet how this air channel is used, the diffuser update that came with it suggests that this is used to feed on of the upper channels of the rear diffuser.
Anteeksi yksinkertaisuuteni, mutta en kykene hahmottamaan mistä kohtaa autoa tuo kuvakkaappaus on. Onko tossa Oberfeldwebeldin kuvassa etu- vai takarengas?No eikös se ole se tuplapohjan ilmakanava mikä siitä alkaa. Koko pohjaratkasullehan tässä oon kuuluttanut selitystä jne...
Viime vuoden R30 mallista sanoi F1Technical näin:
Tänä vuonna se ei enää tupladiffun toista kerrosta ruoki ainakaan, mutta diffun päälle se voi syöttää ilmaa...
Eturengas. Kuskin persustan kohdalta suurin piirtein. Tuo R30:n kuva osoittaa kohdan. Ensimmäinen nuoli oikealta.Anteeksi yksinkertaisuuteni, mutta en kykene hahmottamaan mistä kohtaa autoa tuo kuvakkaappaus on. Onko tossa Oberfeldwebeldin kuvassa etu- vai takarengas?
Kiitti selvennyksestä. Ei sillä, että mä edelleenkään noista mitään ymmärtäisin, mutta nyt on helpompi rakentaa illuusio ymmäryksestä.Eturengas. Kuskin persustan kohdalta suurin piirtein. Tuo R30:n kuva osoittaa kohdan. Ensimmäinen nuoli oikealta.
Ehdokkaita Kubican tuuraajiksi:
-Romain Grosjean
-Bruno Senna
-Fairuz Fauzy
-Nick Heidfeld?
-Kimi Räikkönen?
Plan B on aina oltava olemassa :dunno:Jos nyt oikeesti venattais edes siihen lehdistötilaisuuteen ennen kuin aletaan pohtimaan korvaajia?
juu ooteellaan vaan..mutta nyt kuitenkin ihmiset: jos kättä leikataan tms ei kaveri osallistu tämän kauden ensimmäisiin kisoihin. Tästä on turha väitellä kausi alkaa kuukauden päästä ja jokainen voi hiljaa meittiä tätä asiaa: jos jotain leikataan kyse ei ole pienestä asiasta ja silloin kuntoutus ei tapahdu kuukaudessa siihen pisteeseen että ajetaan Fykköstä. aamen.Jos nyt oikeesti venattais edes siihen lehdistötilaisuuteen ennen kuin aletaan pohtimaan korvaajia?
Toleman? Eikö Robert kuitenkin Renulla ajanut?Lähinnä ajattelin, että jos nyt maltetaan sen verran ihan kunnioituksesta Kubicaa kohtaan odottaa, että kuullaan virallinen tieto hänen tilastaan.
Se nyt lienee selvää, että toista Tolemania kauden avauksessa ajaa joku muu kuin Robert.
Ei sitä tiedä vaikka jos Geniin johtohenkilöt turvaituisivat F1-foorumin erinomaiseen asiantuntemukseen tässä asiassa. :frank:Jos nyt oikeesti venattais edes siihen lehdistötilaisuuteen ennen kuin aletaan pohtimaan korvaajia?
Toki. Mutta kun jotkut sitkeästi sitä väärin nimeten Lotukseksi kutsuvat, niin koen, että minullakin on oikeus kutsua sitä Tolemaniksi. Toleman tuo talli kuitenkin on ollut, mutta Lotus ei.Toleman? Eikö Robert kuitenkin Renulla ajanut?
Nimenomaan. Ensin henki, sitten terveys ja vasta sen jälkeen ura.Joka tapauksessa, toivotaan että mies selviää eka hengissä ja sitten pohditaan ajaako koskaan..elämä on kuitenkin muutakin ku motorsporttia.
Eikä edes mahdollisesti, vaan viime viikolla Boullier sanoi aika selvästi että Senna on varakuskeista se jolla on tuoreinta F1-kokemusta, joten hän myös hoitaisi mahdolliset tuuraukset:Autohebdo sivusto uutisoi että mahdollisesti korvaaja voisi olla Senna, kera Boullierin kommentin.