Jokohan Kovalaisen Lotusjatko on vahvistettu, vai vieläkö kerkee siirtymään Renolle? Räikkönenkin kuulemma oli kiinnostunut ajamaan heillä? Vai oliko se Häkkinen?Mutta fakta on, että tiimi on nyt kyllä suht liemessä :|
Motivaatio on paljon tunnetta. Eli mietitään miltä Nickistä tuntuu Renaultia ajaessa.Heidfeldillä on taitoa ja kyvyt ajaa top 6:n sakissa, ainut mikä epäilyttää minusta on miehen asenne ja motivaatio. Kysymys kuuluukin kiiltääkö miehen mielessä vielä shampanja ja pokaalit tarpeeksi kirkkaasti...
Mutta fakta on, että tiimi on nyt kyllä suht liemessä :|
Hyvin sanottu. Renaultin pitäisi nyt saada nopeasti kokenut kuljettaja puikkoihin, jotta uuden auton testeistä voidaan saada kaikki irti. Ei oikein kuulosta hyvältä jos uutta autoa on kehittämässä Petrov, Fauzy, Senna ja Grosjean. Nick Heidfeldilla on kumminkin kokemusta ykkösistä enemmän kuin näillä neljällä kuskilla yhteensä.Renaultin kuljettaja kaksikkona ei oikein voi olla kakkoskuljettaja ja varakuljettaja :wink:
Ei Nickin ainakaan, onhan se nähty ja hyväksi havaittu. Webber taisteli menneellä kaudella maailmanmestaruudesta ja tallikaverina ollessaan Nick oli häntä nopeampi. Kubican vauhdissakin pysyi ihan mukavasti (tosin BMW:llä renkaiden sopiminen oli määräävä tekijä sen suhteen kuka milloinkin oli nopeampi - välillä se on Nick).Tallin varakuljettajista ei tähän ole. Nick ja Pedro olisivat oivia miehiä tähän puuhaan, mutta kilpailussa heidän nopeutensa olisi parhaimmillaankin kyseenalaista.
En ihan noinkaan väittäisi. Webber teki enemmän virheitä, mutta vauhdillisesti vähintäänkin pärjäsi Heidfeldille.Webber taisteli menneellä kaudella maailmanmestaruudesta ja tallikaverina ollessaan Nick oli häntä nopeampi.
Täysin samaa mieltä, ykkösvaihtoehto todellakin Lotus Renault GP:lle Kubican paikalle olisi saksan Nick "Quick Nick" Heidfeld vaikka esim yksi tiimi pomo aikoinaan sanoikin että hänestä ei ole apua auton kehittämisessä. Heidi tokas siihen: Todistan nopeuteni mielummin radalla kuin suutani avaamalla.Ei Nickin ainakaan, onhan se nähty ja hyväksi havaittu. Webber taisteli menneellä kaudella maailmanmestaruudesta ja tallikaverina ollessaan Nick oli häntä nopeampi. Kubican vauhdissakin pysyi ihan mukavasti (tosin BMW:llä renkaiden sopiminen oli määräävä tekijä sen suhteen kuka milloinkin oli nopeampi - välillä se on Nick).
En keksi vapailta markkinoilta parempaakaan ehdokasta.
Makuasia, mutta kun nimenomaan kisavauhdista puhutaan, niin kyse on mielestäni kokonaisuudesta, johon virheetkin lasketaan. Nick on tunnettu varmuudestaan.En ihan noinkaan väittäisi. Webber teki enemmän virheitä, mutta vauhdillisesti vähintäänkin pärjäsi Heidfeldille.
Ei ole kuukautta. Kyllä se kuski pitää saada heti sinne rattiin, jotta kuskilla on mahdollisuus vaikuttaa uuden auton kehitykseen ja säätöihin. Jos kuljettaja saadaan vasta ensimmäiseen kisaan tai viimeiseen testiin voi kausi olla olla auttamatta pilalla. Kuitenkaan en usko että nykyisestä kuljettajakaartista löytyy sellaista henkilöä, joka voisi kantaa päävastuun testaamisesta ja kehittämisestä.No Renault'n onneksi tässä on vielä kuukauden päivät etsiä kunnollista kuskia tilalle. Itse yrittäisin tallipäällikkönä kyllä Heidfeldin saada
Onhan siellä Villeneuvekin ollut etsimässä tallipaikkaa, ihan mestarismiehiä..Mites Ralf Schumacher, eikös jossain lööpissä aikasemmin ollu, että ois saattanu palata tälle kaudelle ajamaan jos paikka ois löytyny? :doubtful:
Niin, eiköhän se jo kerro tarpeeksi Ralfin haluttavuudesta ettei paikkaa ole Toyotan jälkeen ole mistään löytynyt...Mites Ralf Schumacher, eikös jossain lööpissä aikasemmin ollu, että ois saattanu palata tälle kaudelle ajamaan jos paikka ois löytyny? :doubtful:
Nauroin ääneen Enkä varmaan ollut ainoa...Mites Ralf Schumacher