No ei tietenkään. En minä ainakaan. Se on vain ajatusoljenkorsi, johon haluaa tarttua nyt, kun kaikki tuntuu menevän persiilleen. :frown:Hurmurisija sanoi:Ihanko vakavasti te väitätte, että Mäcci yrittäisi tietoisesti huijata? Tuskin nyt edes nopeudestaan äärettömän varmalla tallilla olisi varaa näin lähellä kauden alkua ajella vähän niin ja näin - huvikseen hajottaa moottoreita ja ajella hitaita kierrosaikoja.
McLarenilla taas ilmoitettiin vauhdin vain PARANEVAN uudella takasiivellä, ennen kuin se otettiin käyttöön... Jones on viisaampi kuin McLarenin insinöörit. Sun pitäis mennä Laarenille töihin. :eek!:Jones sanoi:Mähän sanoin tässä topiikissa joskus 10 sivua sitten, että pataan tulee 0,5-1 sekuntia LAILLISELLA siivellä.
Nopeuden piilottelua testeissä on tapahtunut ennenkin. Moottoreita kukaan tuskin hajottaa tahallaan ainakaan jatkuvasti, mutta voihan se olla, että Mclaren hakee rajaa, jonka moottori kestää. Ja onko jossain Larenin tiedotteessa lukenut, että moottoreita olisi edes hajonnut? Eikös ne ole ollut näitä toimittajien "tietoja"? Mistäs he sen tietävät, että mikä siellä on hajonnut, kun eikös ne kytkimet sun muut savuttele välillä komeasti nekin...Hurmurisija sanoi:Ihanko vakavasti te väitätte, että Mäcci yrittäisi tietoisesti huijata? Tuskin nyt edes nopeudestaan äärettömän varmalla tallilla olisi varaa näin lähellä kauden alkua ajella vähän niin ja näin - huvikseen hajottaa moottoreita ja ajella hitaita kierrosaikoja.
McLarenin taktiikka jo tehoaa. Williams on jo tiputtanut McLarenin tulevan kauden voittaja ehdokkaista pois.Williamsin F1-tallissa ei tällä hetkellä lasketa McLarenia tulevan F1-kauden kovimpien kilpakumppaneiden joukkoon.
Tämän mukaan kadonnut nopeus selittyy vaikeudella saada autoa kunnon säätöihin. Kimin maininta "integraatio moottorin ja auton välillä" on aika ympäripyöreä."In testing at Jerez and Valencia the MP4-19 went really well, but at Barcelona we started having problems, " Raikkonen told Italian newspaper Gazzetta dello Sport. "There haven't been many positive days of testing, so that's why I'm still not sure how good our new car really is.
"For the most part our problems have been with set-up. For most of them we already have a solution, we just need to integrate it all out in the remaining test sessions. Our troubles are mostly in connection with the integration of the new car with the new engine."
Despite the team's troubles at Barcelona, Raikkonen is confident that the team will be reliable come the opening race in Melbourne.
Autosport
McLarenin insinöörit ovat vauhdin kehittymisen perusteella lukeneet Mopo-Sportin viritysohjeita. Eli jos virittämisen jälkeen tehoa häviää vähemmän kuin 10% on viritys onnistunut.Karpow sanoi:McLarenilla taas ilmoitettiin vauhdin vain PARANEVAN uudella takasiivellä, ennen kuin se otettiin käyttöön... Jones on viisaampi kuin McLarenin insinöörit. Sun pitäis mennä Laarenille töihin. :eek!:
Tai jos suoraan lukee englantia setupeista ja jättää italiaanojen tulkinnat koneista toisarvoisiksi, voisi kuvitella että autoa ei saada balanssiin juuri uuden takasiiven takia, ja siksi laiton siipi on taas testikäytössä, koska sillä saadaan setupit kohdalleen edes sen verran että päästään ajamaan kisamatkoja.ml sanoi:Tämä toikki on jo niin mammuttimainen, etten ole varma onko kukaan viitannut Autosportin juttuun. Tätä haastattelua on veivattu useissakin sivustoissa.
Tämän mukaan kadonnut nopeus selittyy vaikeudella saada autoa kunnon säätöihin.