Kun nyt puhutaan näistä lämpöongelmista, koneen rikkoutumisista ja koneen/auton integrointi ongelmista, niin eipä ole kukaan kiinnittänyt vielä huomiota valtameidassa seuraavaan!
MP4-18 mallissa oli lämpöongelmia ja ne osittain korjautuivat sillä kun pakoputket sijoitettiin eri paikkaan!
Alkuperäinen MP4-18:
Hieman muunneltu MP4-18 lämpöongelmien korjaamiseksi:
Alkuperäinen MP4-19:
Nykyinen MP4-19:
Noiden välillä on tietty vielä useita erilaisia ratkaisuja mutta siitä nyt näkyy pääpiirteissä noita peräpään muutoksia!
Ja se mikä on mielenkiintoista, niin uusimmassa 19-mallissa putket tulevat huomattavan paljon ulos tuolta törpöstä! Joka mielestäni voi viitata siihen että näin yirtetään saada autoa viilenemään?
Hain evät saattaisivat aiheuttaa aerodynamiikan toimintaan häiriötä, luulisi että sitäkin on testattu?
Edit: niin siis tuossa alkuperäisessä 18-mallissa pakoputket tulevat ulos auton takasiiven alta ulos mut en löytänyt kuvaa mistä tämä olisi näkynyt järkevästi! Jos alkuperäinen radikaalimpi idea olisi saatu toimimaan, kestämään lämmöt, jne. niin arvelen et se olis ollut ratkaiseva tekijä auton käyttöön otossa ja ylivoimaisuudessa mikä sillä olisi saatu aikaiseksi!