Jeeves
Well-known member
- Liittynyt
- 19.2.2004
- Viestit
- 2520
Aika-ajotulokset?Jacques sanoi:1. Villeneuve
2. M Schumacher + 0.2s
3. Räikkönen +0.4s
4. Fisichella +1s
5. Button +2.4s
6. Montoya +3.6s
7. Massa +37s
8. Webber +43s
Aika-ajotulokset?Jacques sanoi:1. Villeneuve
2. M Schumacher + 0.2s
3. Räikkönen +0.4s
4. Fisichella +1s
5. Button +2.4s
6. Montoya +3.6s
7. Massa +37s
8. Webber +43s
KisaJeeves sanoi:Aika-ajotulokset?
BuaaahJacques sanoi:1. Villeneuve
2. M Schumacher + 0.2s
3. Räikkönen +0.4s
4. Fisichella +1s
5. Button +2.4s
6. Montoya +3.6s
7. Massa +37s
8. Webber +43s
Kimin tullessa varikolle ekaa kertaa huutaa Oskari epätoivoisena ettei Larenilla ole rengasmiehet vielä edes valmiina.:ahem:Hakkis sanoi:Oskari Saari on unohtanut kaiken Formuloista, eikä tunnista ketään ja huomaa ohitukset vasta, kun uusinnan uusinnatkin on mennyt. Sitä ennen tietysti ihmetellen sijoituksia ja kertomalla omia spekulointejaan mitä on tapahtunut ja höpinöidessään missaa jälleen kerran tukun tapahtumia. :mad_old:
Tuo on tämän kauden ehdottomasti jännittävin uusi sääntömuutos. Monta kertaahan kisa ratkeaa jo puolen välin tienoilla, mutta nyt lopussakin voi tapahtua vaikka mitä.belated sanoi:Kimin tullessa varikolle ekaa kertaa huutaa Oskari epätoivoisena ettei Larenilla ole rengasmiehet vielä edes valmiina.:ahem:
Jos tuollainen sääntö on, niin sehän on sitä itteään. Jokaisessa kilpailussa, jossa radalla on hiilikuitusälää, tallit voivat vedota sääntöön ja vaihtaa renkaitaan. Erityisesti Ferrari tullee tässä kunnostautumaan, koska sillä on tapana käyttää hyväksi joka ikinen sääntöpykälä.miika sanoi:Luettuani VM:n kausiennakon, tuli eteen ajatus, että:
on sikäli "jännää" että renkaat saa vaihtaa, jos niiden tulkitaan olevan vaaralliset.
Kyllä, kyllä minä uskoin jo testien perusteella että kärki kahinoihin BAR HONDA nousee, ja niinhän se tekikin!:ahem:ml sanoi:Vuosi sitten Bar näytti vahvalta, mutta kukaan ei uskonut sitä ennen kuin muutama kisa oli ajettu läpi.
Olikohan se Bernie vai Max, joka sanoi että renkaat voi vaihtaa siinä tapauksessa että alkaa sataa tai renkas on puhjennut. Uskon itse ihan rehellisesti että mikäli renkaat käydään vaihtamassa sen olleen vain turvallisuus syistä, talli hylätään. (poislukien Ferrari)Tuo vaihtomahdollisuus on kieltämättä ongelma yhden rengassarjan säännöllä.Ketä voi pakottaa ajamaan riskillä rikkoutumisvaarassa olevilla renkailla?
TODELLA kovapäinen kuljettaja. En usko että ykskään yrittää hajottaa rengastaan tahallaan. Ensinnäkin sen pitäisi tapahtua suht lähellä varikolle tuloa ja toiseksi, kuka hitto lähtee vaarantamaan nuppiaan yrittäessään tahallaan hajottaa rengasta. En usko, että kukaan talli tulisi pyytämään kuskiaan hajottamaan renkaansa.Joku oikein kovapäinen kuski voisi periaatteessa ajaa "vahingossa" kolarista jäänneen hiilikuitumoskan yli, jotta talli saisi syyn vaihtaa rengaskerta kesken kisan.
Jos en aivan väärin muista, niin viime kaudella nähtiin melkoinen määrä renkaiden puhkeamisia. Ovatko uudet renkaat siinä määrin kestävämpiä, että hiilikuitu ei läpäise niitä?Oberfeldwebel sanoi:Ja siis säännön suolahan on, että pitäisi pystyä ajamaan kilpailu yhdellä rengassarjalla, jos ei pysty niin pillit pussiin. (paitsi jos onnekkaasti selviää varikolle)
BAR voisi ollakkin kova luu, mutta kun siellä on niin kädettömät kuskit!!!ROENICK sanoi:Kyllä, kyllä minä uskoin jo testien perusteella että kärki kahinoihin BAR HONDA nousee, ja niinhän se tekikin!:ahem:
Ja pakkohan se on uskoa BAR HONDAn vauhtiin tälläkin kaudella
Seokset on kovempia...Hurmurisija sanoi:Jos en aivan väärin muista, niin viime kaudella nähtiin melkoinen määrä renkaiden puhkeamisia. Ovatko uudet renkaat siinä määrin kestävämpiä, että hiilikuitu ei läpäise niitä?
Renkaanvaihdon aikana ei käsittääkseni saa tankata(?), joten hajottamalla renkaita menettää paljon aikaa ylimääräiseen varikkostoppiin.Oberfeldwebel sanoi:Olikohan se Bernie vai Max, joka sanoi että renkaat voi vaihtaa siinä tapauksessa että alkaa sataa tai renkas on puhjennut. Uskon itse ihan rehellisesti että mikäli renkaat käydään vaihtamassa sen olleen vain turvallisuus syistä, talli hylätään. (poislukien Ferrari)
Ja siis säännön suolahan on, että pitäisi pystyä ajamaan kilpailu yhdellä rengassarjalla, jos ei pysty niin pillit pussiin. (paitsi jos onnekkaasti selviää varikolle)
TODELLA kovapäinen kuljettaja. En usko että ykskään yrittää hajottaa rengastaan tahallaan. Ensinnäkin sen pitäisi tapahtua suht lähellä varikolle tuloa ja toiseksi, kuka hitto lähtee vaarantamaan nuppiaan yrittäessään tahallaan hajottaa rengasta. En usko, että kukaan talli tulisi pyytämään kuskiaan hajottamaan renkaansa.
Otetaanpa esimerkkinä vaikkapa viime vuotinen Indianapolis tai Spa.Hiilikuitua kolareiden jälkeen radan täydeltä.Jo tuolloin oli pariin otteeseen käydä huonosti useiden puhjenneiden renkaiden takia.Nyt mahdollisuus vaihtoon puhkeamisvaaran takiakin on poistettu ja riski on vieläkin suurempi.Ainakin kisan keskeyttämisen kynnys esim lähtökolarin jälkeen pitäisi huomattavasti madaltua.....Oberfeldwebel sanoi:Olikohan se Bernie vai Max, joka sanoi että renkaat voi vaihtaa siinä tapauksessa että alkaa sataa tai renkas on puhjennut. Uskon itse ihan rehellisesti että mikäli renkaat käydään vaihtamassa sen olleen vain turvallisuus syistä, talli hylätään. (poislukien Ferrari)
Ja siis säännön suolahan on, että pitäisi pystyä ajamaan kilpailu yhdellä rengassarjalla, jos ei pysty niin pillit pussiin. (paitsi jos onnekkaasti selviää varikolle)