Bobakki
@f1hog
Muuten ihan jees, mutta renkaita vaihdettaessa autoa EI SAA TANKATA ja siitä ei ole poikkeuksia.
No, otetaan sitten muuten sama skenaario, mutta Schumi käy vaihtamassa renkaat ilman tankkausta. Kimi voisi toki tehdä saman perässä, mutta silloin voitaisiin molemmat hylätä. Tällöin jos vaikkapa MS olisi ollut pisteen edellä kokonaistilastoissa, niin...Bobakki sanoi:Muuten ihan jees, mutta renkaita vaihdettaessa autoa EI SAA TANKATA ja siitä ei ole poikkeuksia.
Tarkastelinkin tilannetta lähinnä katsojan, enkä kuskin näkökulmasta..Törni sanoi:Jos joskus on vaivautunut ajamaan jotain formulasimulaattoria porukassa, niin tietää kuinka mukavaa on kun joku törmäilijä pilaa hyvin sujuneen kilpailusi. Todellisessa kilpailussa vitutus on varmaan vielä kovempi. Minusta on valitettavaa jos Formuloista halutaan romuralleja sen takia että olisi jotain katsottavaa. Jos ei kyetä näkemään mitään eroa toivottomalla ohitusyrityksellä ja loistavalla ohituksella, on katsojien asiantuntemuskin melko retuperällä.
Mutta kuten jo tulikin todettua, toivotaan että uudet säännöt todella tuovat lisää ohituksia :thumbup:
Oisko Ferrarin ja Fian salaliittona syntynyt uusi varikkosuorarajoitus.FO110K sanoi:F1-radalle tullu nopeusrajoituksetkin jo, mitähän kaikkee se mosley vielä keksiikään
Minusta kisa on jo mennyt päin persettä, jos joku törmäilijä pääsee edes yrittämään ohi. Törmäilijöitä mennään karkuun ja lujaa. Jos törmäilijä pääsee takaluukkuun kiinni eli on nopeampi, niin varmaan sitä voi katsella peileihin, että mitä kaveri keksii.Törni sanoi:Jos joskus on vaivautunut ajamaan jotain formulasimulaattoria porukassa, niin tietää kuinka mukavaa on kun joku törmäilijä pilaa hyvin sujuneen kilpailusi. Todellisessa kilpailussa vitutus on varmaan vielä kovempi.
Mitä Dupasquier tarkalleen ottaen tarkoittaa noilla vaikeuksilla? Renkaiden kulumistako?Michelinin Pierre Dupasquierin mukaan heidän kuljettajistaan juuri Webberillä on ollut eniten vaikeuksia uusien renkaiden kanssa.
Veikkaisin että kulumisesta johtuvaa balanssin menetystä ja auton hallintavaikeuksia :dunno:Faustus sanoi:F1-Forumin kausiennakosta poimittua:
Mitä Dupasquier tarkalleen ottaen tarkoittaa noilla vaikeuksilla? Renkaiden kulumistako?
Aika jännä kommentti tosiaan. Itse luin tuon uutisen F1db:stä ja samassa jutussa Norbert oli sanonut, ettei usko Ferrarin piilotelleen vauhtiaan testeissä. Mitä tässä nyt on tullut testejä seurattua, ei se ferrari siellä kärjessä kovin usein ole keikkunut.Rusina sanoi:Norbert Haug on mennyt sanomaan, että sijoista 3-14 tulee olemaan kohtuu tiukka kilpailu; Ferrarit tulisivat olemaan sijoilla 1 ja 2..ja olemaan ylivoimaisia.
hoh hoh... :nope:J.Heldenview sanoi:Hyvähän Saton on kolaroida ja törttöillä kun on Hondapoika. Muilta kuskeilta sentään odotetaan tulostakin.
Sitä, ettei Webber saa renkaita kestämään koko matkaa.Faustus sanoi:F1-Forumin kausiennakosta poimittua:
Mitä Dupasquier tarkalleen ottaen tarkoittaa noilla vaikeuksilla? Renkaiden kulumistako?
Itse en usko Webberin yltävän noin korkealle, vaikka Rellut tippuisivatkin matkasta. Kyllä Barrichellokin Williamsit lyö. Barien vauhti on arvoitus, mutta uskon Buttoninkin yltävän Williamsien edelle. Eikä se Satokaan nyt niin huono ole.Toni_V sanoi:Oma veikkaukseni: Mäccärit ovat nopeimpia, mutta kestävätkö maaliin? Imussa tulee Shumin Ferrari. Webberi voisi tulla sen jälkeen. Rellut pamahtavat matkalle.
Saas nähä sataako Melbournessa. Pieni sade lauantaina voi sotkea uusilla autoilla ajavia talleja - säätöjen hakeminen olisi paljon hankalampaa.
Loppukisassa nähtäneen ohituksia enemmän kuin viimevuosina.
luulisin että monet kuskit tajuavat saton ohittelevan rohkeasti ja varovat omalla linjallaan tätä kun ohitusyritys on tulossa.Törni sanoi:Montako ohitusta Sato on tehnyt ilman kolhuja