Harmi, että olosuhteet oli mitä oli eikä tasapuolisia kelejä ollut tarjolla tänään. Mieluusti olisi nähnyt täysin kuivan kelin, mutta toiveet tasapuolisuudesta meni joka tapauksessa jo ennen ensimmäistä kuljettajaa, joten ei sillä lopun sateella enää paljoa väliä mulle ollut.
Mitä tulee tähän uuteen aika-ajo systeemiin niin, mun mielestä tämä yhteenlaskettu aika-ajo vaikuttaa hyvältä, varsinkin kun toinen on kevyellä bensa kuormalla. Mielenkiintoselta vaikuuttaa, toisen ajon ajankohtaa on tosin vähän kyseenalainen, mutta kokonaisuudessa lupaava. Tällä kertaa ei niitä parhaita puolia saada ulos, toivottavasti jatkossa kuitenkin. Eikä yhden kierroksen aika-ajostakaan mulla valittamista ole, siinä on joitakin negatiivisia asioita, mut enemmän kuitenkin omasta mielestä positiivisia.
Eikä vanhassa 12 kierroksen sessiossakaan oltaisi tänään tasapuolisia olosuhteita millään pystytty takaamaan, rata kuitenkin kuivui niin nopeaa tahtia, että se muutamien minuuttien aikana nopeutui jopa sekunneilla ja sitten olikin ajokelvoton. Siinä kun olisi ollut kaksi minuuttia liian aikaisin liikkeellä olisi hävinnyt muutamia sekunteja, tai jos kaikki olisivat olleet liikkeellä juuri ennen sadetta parhaimmissa olosuhteissa olisi radalla ollut jälleen suuri ruuhka. Arpomista sekin olisi ollut.
Itse tuloksista Toyotan vauhti yllätti positiivisesti, verraten eri toten Red Bulliin ja osittain Williamsiin ja Sauberiinkin. Joten en todellakaan usko, että Webber, ja Villeneuvestä nyt puhumattakaan, pystyisi millään Jarnoa ohittamaan toisissa aika-ajoissa, kun Toyotan vauhti yhdellä kierroksella ainakin näyttää olevan ihan kohtuullista, kisa on sitten aivan toinen juttu taas.
Mielenkiinnolla sitten odottamaan huomista... Fisico luultavasti, jos ei ongelmia tule, ottaa huippu startin ja karkaa muilta voittoon, mutta muuten luultavasti ja toivottavasti tulossa erittäin mielenkiinoinen kisa sekä aika-ajokin.