WebSlave
Trackman
- Liittynyt
- 9.2.2005
- Viestit
- 29660
MM-taistelun kannalta on aivan sama onko välissä 10 vai 20 autoa.Kyllähän siihen hyvänä päivänä about 20 autoa sopisi.
MM-taistelun kannalta on aivan sama onko välissä 10 vai 20 autoa.Kyllähän siihen hyvänä päivänä about 20 autoa sopisi.
Onko tosiaan näin. Hyvä kun kerroit :alppu:MM-taistelun kannalta on aivan sama onko välissä 10 vai 20 autoa.
Eiii välttämättä - jos Kimillä ja Alonsolla on kauden loputtua täsmälleen sama määrä samoja sijoituksia lukuun ottamatta Alonson 21. sijaa vaikkapa Kimin Malesian 14. sijaa vastaan, Kimi on mestari. Jos viilataan pilkkua, niin viilataan sitten kunnolla. :alppu:MM-taistelun kannalta on aivan sama onko välissä 10 vai 20 autoa.
Ja kun oikeen jyystetään, niin Kimihän oli Malesiassa viides.Eiii välttämättä - jos Kimillä ja Alonsolla on kauden loputtua täsmälleen sama määrä samoja sijoituksia lukuun ottamatta Alonson 21. sijaa vaikkapa Kimin Malesian 14. sijaa vastaan, Kimi on mestari. Jos viilataan pilkkua, niin viilataan sitten kunnolla. :alppu:
-Ei sovi ainakaan Mersun renkaille:Miten sitten Spa sopii Mersuille onkin eri juttu.
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/2012/09/1608593/mersun-vastaus-lotukselle-tripla-drsMTV3 sanoi:- Emme ole saaneet renkaitamme samanaikaisesti oikeaan toimintalämpötilaan. Eturenkaat lämpenevät nopeammin kuin takarenkaat, Brawn selitti sitä, miksi autoa on vaikea saada oikeaan tasapainoon.
-Kvar´ders! :idea:Mitenköhän sitä nelinkertasta DDDDRS siipeä sitten kutsutaan. Varmaan on semmonen kauden lopussaXD
Jep, ja mitä luultavimmin renkaiden kanssa on ongelmia. Oli muuten Belgian GP:ssä todella idioottimaiset taktiikat Mercedes GP:llä: normaalilla kahden stopin taktiikalla Schumi olisi hyvin voinut olla Massan ja Webberin edellä.Jo muutenkin Span perusteella Monzassa voi odottaa Mersulta aika kovaa kyytiä suorilla. Voi olla että eka sektori paukkuu niille mutta lesmot tulee olemaan viime vuosien tapaa myrkkyä... Ellei sitten ole keksitty jotain parempaa. Jää nähtäväksi.
Monza tosin on sellainen rata jossa renkaat ei paljon kulu ja Pirelli on mennyt vielä valitsemaan sinne Mediumit ja Hardit, joten melkein kaikki vetävät varmaan yhden stopin taktiikalla. Jopa Mersu voi pystyä siihen. Toisaalta Monzassa takarenkaat kuluvat suhteessa eturenkaita enemmän ja sehän on juuri ollut myrkkyä Mersulle, mutta luulisi Monzan silti sopivan heille paremmin kuin muutamat viimeiset radat.Jep, ja mitä luultavimmin renkaiden kanssa on ongelmia. Oli muuten Belgian GP:ssä todella idioottimaiset taktiikat Mercedes GP:llä: normaalilla kahden stopin taktiikalla Schumi olisi hyvin voinut olla Massan ja Webberin edellä.
Juuri toissakisassa Unkarissa Nico oli parempi. Ja nyt ajettu vasta 1 Monzan harjoitus. Toki mukava nähdä että pappakin pystyy toisinaan edelleen hyviin suorituksiin.Vallitseva trendi näyttää tallissa jatkuvan myös Monzassa, Shumi pesee Nicolla lattiaa....
Tuskin ne kovin paljoa pisteitä tälläkää kertaa tuleevat keräämään Nico ehkä pari ja schumi keskeyttääNäkyisi Mersun aeropaketti ekojen harkkojen perusteella toimivan. :thumbup:
Nääh joko skumi tai nico johtaa ja sitten tulee viesti : "meidän pitää säästää bensaa "Tuskin ne kovin paljoa pisteitä tälläkää kertaa tuleevat keräämään Nico ehkä pari ja schumi keskeyttää
...ja renkaita.Nääh joko skumi tai nico johtaa ja sitten tulee viesti : "meidän pitää säästää bensaa "